Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listataan Tinder-profiilien klassikoita!

Vierailija
23.01.2022 |

Minä aloitan:

-en etsi mitään mutta toivon silti löytäväni
-viini, ruoka ja matkailu lähellä sydäntä
-Kaikkea muuta, kunhan ei vaan nukkuvaa, puolikuollutta elämää

Kommentit (190)

Vierailija
141/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Olenliikuntaa harrastava nainen.” Ja sitten kuvat kertoo ihan muuta.

Paikallislehdessä oli taannoin liikuntatoimen kuva liikunnan tiimoilta palkituista ihmisistä. Kuva ei erottanut juuri mitenkään taviksista. Korkeintaan niin että suoraan lihavat puuttui. Liikuntaa harrastava ei tarkoita samaa kuin timmi fitnesskissa. Jos haluatte laihan, lopettakaa liikunnan kyttääminen, se ei takaa muuta kuin aktiivisen elämäntyylin.

Miksi miehet eivät voi laittaa suoraan, että haluavat hoikan ja timmin? Kertokaa,miksi?

Koska ei haluta antaa itsestään pinnallista kuvaa. Siksi käytetään näitä kiertoilmaisuja kuten liikunnallinen/itsestään huolta pitävä.

Vierailija
142/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä ketju. Tinderissä kuitenkin yksinäiset ihmiset etsivät itselleen seuraa eri syistä eivätkä kaikki ole taitavia esittämään asiaansa niin, että se olisi jotenkin tuoreesti ja muodikkaasti ilmaistu. Hävetkää! :(((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä ketju. Tinderissä kuitenkin yksinäiset ihmiset etsivät itselleen seuraa eri syistä eivätkä kaikki ole taitavia esittämään asiaansa niin, että se olisi jotenkin tuoreesti ja muodikkaasti ilmaistu. Hävetkää! :(((

Päinvastoin. Tämähän on oppiketju heille, jotka eivät osaa kirjoittaa.

Kun jättää nämä kliseisimmät typeryydet pois, profiili paranee huimasti.

Vierailija
144/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen naisten klassikkoesimerkki Tinderprofiilista:

"Oon 39-vuotias tyttönen Helsingistä. Elettyä elämää on jo takana ja sieltä on jäänyt kaksi lasta. Taloudesta löytyy myös samaan pakettiin kuuluva koira. En harrasta yhden illan juttuja. FWB ja FB-etsijät, swaipatkaa vasemmalle. Haussa jotain pysyvämpää, kun juoksut on juostu jo nuorena. Mätsien keräilijät myös no no.

Minut sytyttää tummat ja pitkät miehet. Urheilullisuudesta plussaa. Olethan eläin- ja lapsirakas? Lapset ovat minulla vuoroviikoin. "

Vierailija
145/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellinen naisten klassikkoesimerkki Tinderprofiilista:

"Oon 39-vuotias tyttönen Helsingistä. Elettyä elämää on jo takana ja sieltä on jäänyt kaksi lasta. Taloudesta löytyy myös samaan pakettiin kuuluva koira. En harrasta yhden illan juttuja. FWB ja FB-etsijät, swaipatkaa vasemmalle. Haussa jotain pysyvämpää, kun juoksut on juostu jo nuorena. Mätsien keräilijät myös no no.

Minut sytyttää tummat ja pitkät miehet. Urheilullisuudesta plussaa. Olethan eläin- ja lapsirakas? Lapset ovat minulla vuoroviikoin. "

Jep jep. Ei kerrota mitään mitä itsellä on tarjottavaa tai mikä kiinnostaa. Lapsista ja koirasta mainitseminen on oikeasti ehdottomasti tarpeellista, mutta nekin voi laittaa vähän informatiivisemmin ja kliseettömämmin "Kaksi kouluikäistä lasta vuoroviikkosysteemillä. Minulla on myös koira."

En tiiä, oiskohan tää tapa jäänyt niistä lapsuuden ja nuoruuden kirjekaveri-ilmoituksista, kun silloin piti kertoa mitä on itse hakemassa, koska ei voinut itse valita vastaajia.

Vierailija
146/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi klassikko on myös heilahtaneet kuvat, hissi-peilikuva, kasvin vieressä poseeraus ja horoskoopin ilmoittaminen biossa. Usein samassa profiilissa!

Vierailija
147/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Olenliikuntaa harrastava nainen.” Ja sitten kuvat kertoo ihan muuta.

Paikallislehdessä oli taannoin liikuntatoimen kuva liikunnan tiimoilta palkituista ihmisistä. Kuva ei erottanut juuri mitenkään taviksista. Korkeintaan niin että suoraan lihavat puuttui. Liikuntaa harrastava ei tarkoita samaa kuin timmi fitnesskissa. Jos haluatte laihan, lopettakaa liikunnan kyttääminen, se ei takaa muuta kuin aktiivisen elämäntyylin.

Miksi miehet eivät voi laittaa suoraan, että haluavat hoikan ja timmin? Kertokaa,miksi?

Samasta syystä, kuin ei voi laittaa: "etsin vain seksiä täältä". Koska naisen kanssa kommunikointi ei toimi noin. Yhtäkään mätsiä ei tule, vaikka nainen olisikin halukas seksiin ja vaikka nainen olisikin hoikka sekä timmi.

Vierailija
148/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus 180 cm kun se tuntuu olevan niin tärkeää.

Toisen maan tinderissä miehet vain kirjoittavat mittansa ilman mitään passiivisaggressiivista valitusta.

Minulle sillä pituudella ei ole väliä, mutta tuollainen kommentti siihen perään saisi kyllä vetämään vasemmalle.

Minä en vedä vasemmalle tuosta syystä jos on muuten mukava profiili, mutta ihmettelen kyllä itsekin tuota ilmiötä. Se on aina just se pituus jonka ilmoittamista selitellään tuolla tavalla, ei kukaan sano esimerkiksi "harrastan juoksemista kun sitä kuitenkin kysytään" tai "olen ammatiltani kokki kun se kerran niin tärkeää on", mutta pituuden kohdalla todella usein "185cm kun se kerran pitää ilmoittaa". 

Pituuden ilmoittaminen on tosiaan aivan ok mutta miksei sitä kerrota samalla tavalla neutraalisti kuten mitä tahansa muutakin asiaa vaan juuri sen kertomista pitää jotenkin selitellä? :D Outoa. Kai siihen jokin psykologinen syy on jota en vain ymmärrä koska ilmiönä se on niin yleinen. 

Ilmeisesti sitä pituutta oikeasti kysytään ihan joka välissä ja välillä lyhyet miehet pistävät esim. Twitteriin kuvakaappauksia miten asiaa on kysytty tökerösti "hei ennen kuin nähdään, tää on tosi tärkeää, olethan vähintään 180 cm?" ja kun siihen on vastattu asiallisesti "en ole, olen 170 cm" on treffit peruttu.

Pelin henki on siis ilmoittaa pituus, mutta toi passiivis-aggressiivisuus kannattaa jättää pois. Eli pistää siihen pelkän pituuden. 185 cm.

Mutta kun se nainen itse tuskin on 180cm

Vierailija
149/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, kun taas sitten omasta mielestä tuo monesti mainittu "Tykkään hyvästä ruoasta ja viinistä" ei eroa muidenkaan mielenkiinnonkohteiden ilmoittamisesta. Toki hyvä ruoka on pohjimmiltaan sellainen, että yhdistää ihmisiä universaalisti, koska kaikki nyt joutuu syömään ja harva nyt erikseen on pitämättä hyvästä ruoasta. Mutta en mä siltikään nää ruoasta pitämisen ilmoittamisessa mitään outoa/typerää: ainakin itselle tulee vaan sellainen mielikuva, että tyyppi on erityisen kiinnostunut ruoasta: jonkunlainen kulinaristi, tai vaikka innostunut ruoanlaitosta taikka uusien ravintoloiden tai reseptien testaamisesta. Ja onhan ihmisillä erilaisia ruokasuhteita. Esim. itse tällaisena suhteellisen laiskana, lähinnä ihan vain henkeni pitimiksi arkista ruokaa laittavana ihmisenä, ei tulisi mieleen kertoa erikseen pitäväni hyvästä ruoasta, vaikka siitä toki nautinkin: en vain pidä sitä niin itseäni kuvaavana asiana, kuin vaikka joku kokki voisi pitää. 

Ja yhtälailla moni on kertonut pitävänsä vaikkapa hyvistä elokuvista tai taiteesta, josta moni muukin varmasti nauttii. Vai onko kaikkien muidenkin kiinnostuksenkohteiden ilmoittaminen outoa, jos ovat tarpeeksi suosittua puuhaa? :D

Vierailija
150/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen maan tinderissä miehet vain kirjoittavat mittansa ilman mitään passiivisaggressiivista valitusta.

Minulle sillä pituudella ei ole väliä, mutta tuollainen kommentti siihen perään saisi kyllä vetämään vasemmalle.

Minä en vedä vasemmalle tuosta syystä jos on muuten mukava profiili, mutta ihmettelen kyllä itsekin tuota ilmiötä. Se on aina just se pituus jonka ilmoittamista selitellään tuolla tavalla, ei kukaan sano esimerkiksi "harrastan juoksemista kun sitä kuitenkin kysytään" tai "olen ammatiltani kokki kun se kerran niin tärkeää on", mutta pituuden kohdalla todella usein "185cm kun se kerran pitää ilmoittaa". 

Pituuden ilmoittaminen on tosiaan aivan ok mutta miksei sitä kerrota samalla tavalla neutraalisti kuten mitä tahansa muutakin asiaa vaan juuri sen kertomista pitää jotenkin selitellä? :D Outoa. Kai siihen jokin psykologinen syy on jota en vain ymmärrä koska ilmiönä se on niin yleinen. 

Ilmeisesti sitä pituutta oikeasti kysytään ihan joka välissä ja välillä lyhyet miehet pistävät esim. Twitteriin kuvakaappauksia miten asiaa on kysytty tökerösti "hei ennen kuin nähdään, tää on tosi tärkeää, olethan vähintään 180 cm?" ja kun siihen on vastattu asiallisesti "en ole, olen 170 cm" on treffit peruttu.

Pelin henki on siis ilmoittaa pituus, mutta toi passiivis-aggressiivisuus kannattaa jättää pois. Eli pistää siihen pelkän pituuden. 185 cm.

Mutta nainen saa "myyjän" asemassa vaatia ihan eri tavalla profiilissaan eri asioita, kun miehen on otettava se, mitä ominaisuuksillaan voi saada.

Vierailija
151/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvasti keski-ikäinen mies. ”Ei lapsia, mutta suunnitelmissa tulevaisuudessa.”

Niin? Mies voi saada lapsia koko ikänsä ja myös lähes rajattomasti. Sen sijaan naisen lisääntymisikkuna on hyvin kapea ja jälkeläisten määrä hyvin rajallinen. Sen takia naisen ulkonäkö rapistuukin niin paljon miestä nopeammin.

Tämä on harha jonka takia moni mies jää lapsettomaksi. Hyvin pieni osa miehistä oikeasti saa vanhana lapsia eikä se osa ole syrjäytynyt palstamies joka hukkaa parhaat vuotensa Vauvalla istumiseen ja tällaisten harhojen levittämiseen. Miehillä on käytännössä sama aikaikkuna kuin naisilla + kymmenen vuotta. Teillä täällä roikkuvilla neljääkymppiä lähestyvillä miehillä ei ole päivääkään tuhlattavaksi, mutta tuhlaattehan te. Myös 2022 tulee kulumaan miesselittäessä jo lapsensa tehneille naisille.

Vierailija
152/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaippanaamat voi vetää vasuriin!!

Tää nyt on ihan off topic, mutta mikä on tämä villitys, että profiileissa on mukana maskikuvia? En ole nyt Tinderissä, vaan eräässä toisessa deittisovelluksessa ja todella monella miehellä on ensimmäisenä kuvana maskikuva. Ja toinen juttu on nyt, että ilmoitetaan kuinka monta koronarokotusta on ottanut. Huvittaa lukea kuinka ylpeitä miehet ovat, kun laitetaan "kolme rokotusta/kaksi rokotusta" ja peukkua  ja hymyemojia perään.

Ilmoittaisivat samalla koko rokotushistoriansa ja muut terveydentilat, jos on noin tärkeää mainita omia terveystietojaan. Tällaiset maski- ja rokotustyypit menevät suoraan poistoon, koska ei minua kiinnosta kenenkään rokotukset ja/tai käyttääkö maskia. 

Tietää ongelmia tulevaisuudessa, jos emme olisikaan täysin samaa mieltä näistä asioista. Jos jo deittiprofiilissa pitää mainita korona ja siihen liittyvät asiat, niin emme ole samalla aaltopituudella, koska toinen on tuollainen koronahörhö ja toinen ei jaksa koronahömpötystä koko ajan. Harmi, kun ei enää edes deittisovellukset ole koronavapaata aluetta. Ei jaksa.

Maskikuvat ja rokotusten mainostaminen on todella noloa Tinderissä ja missä tahansa muuallakin. Sillä halutaan alleviivata sitä, että kyseinen ihminen on kuuliainen lammas ja tekee mitä valtio määrää. Tai sitten ollaan nolosti "tämän ajan ihmisiä"kun kaikilla ne maskit naamalla on.

Miksi ei tosiaan saman tien oteta kuvaa omakannasta, josta näkee koko potilashistorian jos kerran jotain rokotuksia pitää erikseen mainostaa?

Vaippanaama ei varmasti hyväksy minkäänlaista varautuneisuutta myrkkypiikkejä kohtaan vaan uskoo sokeana(lääketeollisuuden maksamiin)"asiantuntoihin"

Vierailija
153/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mies voi saada lapsia koko ikänsä ja myös lähes rajattomasti. Sen sijaan naisen lisääntymisikkuna on hyvin kapea ja jälkeläisten määrä hyvin rajallinen. Sen takia naisen ulkonäkö rapistuukin niin paljon miestä nopeammin.

Tämä on harha jonka takia moni mies jää lapsettomaksi. Hyvin pieni osa miehistä oikeasti saa vanhana lapsia eikä se osa ole syrjäytynyt palstamies joka hukkaa parhaat vuotensa Vauvalla istumiseen ja tällaisten harhojen levittämiseen. Miehillä on käytännössä sama aikaikkuna kuin naisilla + kymmenen vuotta. Teillä täällä roikkuvilla neljääkymppiä lähestyvillä miehillä ei ole päivääkään tuhlattavaksi, mutta tuhlaattehan te. Myös 2022 tulee kulumaan miesselittäessä jo lapsensa tehneille naisille.

Aggressiivisesta kommentoinnista päätellen taidat olla katkeroitunut 40-vuotias yksinhuoltaja sinäkin. Se, ettet sinä kelpaa miehille, ei johdu iästäsi.

Vierailija
154/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsempien naaraiden ongelma ei kylläkään ole huomion puute nuoremmilta seksin vonkaajilta vaan liika seksin vonkaus. Samanikäinen setämies sen sijaan saa tarjouksia parikymppisiltä vain päiväunissaan. Todellisuudessa luonto pyrkii estämään setämiehen hedelmöitykset kaikissa tilanteissa. Hedelmällisimmässä iässä oleva nainen ei halua setämiestä. Setämies ei halua oman ikäistään. Ergo, setämies on pois pelistä.

Vierailija
155/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nainen saa "myyjän" asemassa vaatia ihan eri tavalla profiilissaan eri asioita, kun miehen on otettava se, mitä ominaisuuksillaan voi saada.

Nainen on tuossa ostajan asemassa. Mies on myyjä, joka yrittää miellyttää ostajaa.

Vierailija
156/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en ole 180cm. Minulla ei myöskään ole leveitä hartioita eikä miehekästä ääntä. Paljon muutakin minulta puuttuu, mitä kuitenkin toivon miehellä olevan. Eikä se ole tasa-arvo ongelma.

Vierailija
157/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sun profiilissa useampikin tässä mainittu teksti?

Vierailija
158/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on tuossa ostajan asemassa. Mies on myyjä, joka yrittää miellyttää ostajaa.

Juuri näin! Mies laittaa sen verran rahaa pöytään, kuin mahdollista on, ja rahamäärän tasoisen auton saa sitten käyttöönsä. Mitä enemmän rahaa on, sitä paremmin on mahdollisuuksia valita, ottaako leasingina vai ihan omaksi. Tässä kaupanteossa valitettavaa on se, ettei luottoa/rahoitusta myönnetä ollenkaan. On oltava kylmää käteistä ja sen on oltava tuoreina seteleinä.

Vierailija
159/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usealla vähän runsaammalla naisella on tarve kuvailla hoikkia naisia negatiiviseen sävyyn. Esimerkiksi:

"Kuivan kesän oravaa etsivät voi vetää vasuriin"

Vierailija
160/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole edes sitä 10 vuotta. Tilastot kertovat että yli 5 vuoden ikäero on hyvin poikkeuksellinen. Nuori nainen ei huoli vanhaa miestä, joten 4-kymppisen miehen peli on pelattu jokseenkin samalla todennäköisyydellä kuin naisen.