Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listataan Tinder-profiilien klassikoita!

Vierailija
23.01.2022 |

Minä aloitan:

-en etsi mitään mutta toivon silti löytäväni
-viini, ruoka ja matkailu lähellä sydäntä
-Kaikkea muuta, kunhan ei vaan nukkuvaa, puolikuollutta elämää

Kommentit (190)

Vierailija
101/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toiminut mulla ainakaan etäisyysrajoitus. Oma raja oli 50km, näytti kuitenkin miehiä ympäri Suomen. Ei mitään iloa sadoista tykkäyksistä, jotka oli jostain kaukaa.

Et ymmärrä että jokaisella on omat asetukset. Ei sinun rajoitus säädä muiden asetuksia.

Sinun etäisyysrajoitus säätää sitä miltä alueelta sinä etsit, mutta muut saa myös etsiä sinun alueeltasi.

Vierailija
102/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuu ja pussaa.

Vasemmalle.

Valitettavan usein tämä on naisilla, jotka ei ole kovin viehättäviä. Ei ihme ettei miehet heitä oikein halua pussata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 45 v etsii 20-35- vuotiaita naisia.

Ei kukaan mies laita tuota tinderprofiiliin, oot selaillut suomi24 treffit, joka on ihan eri asia

Kyllä ihan tinderissä ollut monta kertaa.

Kerran oli vielä joku teksti että ”sori mutta etsin vaan nuorempia, koska haluan vielä lapsia.” Ja se näkyi mulle, yli-ikäiselle naiselle.

Tinder ei taida kohdistaa profiilinnäyttöjä vastaamaan molempien toiveita. Eli koska sinä olet hakenut 45-vuotiasta miestä, olet nähnyt tämän 45-vuotiaan miehen, mutta hän ei näe sinun profiiliasi koskaan, koska ikäraja hänellä on paljon alle sinun ikäsi.

Ei todellakaan kohdista. Etsin sieltä ainoastaan naisia. Näytti mulle miehiä. Nämä reppanat luultavasti maksaneet ekstranäkyvyydestä.

N40

Et ole laittanut omia asetuksiasi oikein. Ei tuommoista maksullista ominaisuutta ole olemassa.

Höpö höpö. Tinderissä on niin valtava miesylivoima, että olisin nähnyt miehiä vähintään puolet taikka yli. Nyt noin joka kolmaskymmenes profiili oli mies.

Vierailija
104/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crazy cat woman=omistaa yhden taikka kaksi kissaa

Vierailija
105/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Olenliikuntaa harrastava nainen.” Ja sitten kuvat kertoo ihan muuta.

Anteeksi? Eikö läskit saa harrastaa likuntaa?

Vierailija
106/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ehkä jotenkin surullisia, mutta huomiota herättäviä:

Olen lääkitty käyttäytymään nätisti.

Olen hullu, oikeasti.

Vierailija
107/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En näe tykkäyksiä." Mitä tuon asian kertomisella oikein haetaan? Miten se vaikuttaa mihinkään, etenkään sen vastapuolen toimintaan? Eihän niitä kukaan muukaan näe jos ei ole erikseen maksanut siitä että näkee. Oikeasti kiinnostaisi tietää, mikä tuon asian ilmoittamiselle on motiivina joten valaiskaa joku joka tuota käyttää. 

Joillakin on vieläpä että en näe tykkäyksiä joten laita vaan viestiä tms. Eihän sitä viestiä voi laittaa jos ei tule matchia ja kyllä sen matchin näkee molemmat joten mitä ihmettä?

Nämä rassukat luulevat, että heistä on ihan kauheasti tykätty, mutta he eivät vaan "näe tykkäyksiä", koska ilmaisversiossa ei näy. Ja siksi eivät pääse juttelemaan.

Jotkut raukka parat ostavat goldin vain todetakseen, että tykkäyksiä ei ole. Se johtuu enimmäkseen siitä, että valtaosa naiskäyttäjistä ei näe näitä miehiä koskaan, koska miehiä on sovelluksessa tarjolla niin valtava määrä, ettei niitä jaksa selata läpi.

Gold on suht turha. En tiedä miten sen nyt kauniisti sanoisi, mutta ne Gold tykkäykset ovat lähes kaikki sellaisia, jotka voi ihan suoraan heittää vasuriin. Ostin sen viime vuonna kun näin, että siellä on "99+" tykkäystä. Ja niistä parista sadasta tykkäyksestä yksi oli sellainen, jonka kanssa halusin mätchätä. 

Sovelluksen tarkoituksena ei olekaan saada ihmisiä pariutumaan, vaan maksamaan Tinderille rahaa ja viettämään sovelluksen parissa mahdollisimman paljon aikaa.

Niinkö. Tuo koskee vain teitä miehiä. Me naiset kyllä löydämme sieltä seuraa. Voisit muuttaa tuon muotoon: saada MIEHET

Vierailija
108/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun miesten kielenkäytössä "olethan liikuntaa harrastava" tarkoittaa "olethan hoikka".

Moni on hoikka, vaikka ei liiku yhtään. Moni on lihava, vaikka liikkuu paljon.

Vierailija
109/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En näe tykkäyksiä." Mitä tuon asian kertomisella oikein haetaan? Miten se vaikuttaa mihinkään, etenkään sen vastapuolen toimintaan? Eihän niitä kukaan muukaan näe jos ei ole erikseen maksanut siitä että näkee. Oikeasti kiinnostaisi tietää, mikä tuon asian ilmoittamiselle on motiivina joten valaiskaa joku joka tuota käyttää. 

Joillakin on vieläpä että en näe tykkäyksiä joten laita vaan viestiä tms. Eihän sitä viestiä voi laittaa jos ei tule matchia ja kyllä sen matchin näkee molemmat joten mitä ihmettä?

Nämä rassukat luulevat, että heistä on ihan kauheasti tykätty, mutta he eivät vaan "näe tykkäyksiä", koska ilmaisversiossa ei näy. Ja siksi eivät pääse juttelemaan.

Jotkut raukka parat ostavat goldin vain todetakseen, että tykkäyksiä ei ole. Se johtuu enimmäkseen siitä, että valtaosa naiskäyttäjistä ei näe näitä miehiä koskaan, koska miehiä on sovelluksessa tarjolla niin valtava määrä, ettei niitä jaksa selata läpi.

Gold on suht turha. En tiedä miten sen nyt kauniisti sanoisi, mutta ne Gold tykkäykset ovat lähes kaikki sellaisia, jotka voi ihan suoraan heittää vasuriin. Ostin sen viime vuonna kun näin, että siellä on "99+" tykkäystä. Ja niistä parista sadasta tykkäyksestä yksi oli sellainen, jonka kanssa halusin mätchätä. 

Sovelluksen tarkoituksena ei olekaan saada ihmisiä pariutumaan, vaan maksamaan Tinderille rahaa ja viettämään sovelluksen parissa mahdollisimman paljon aikaa.

Niinkö. Tuo koskee vain teitä miehiä. Me naiset kyllä löydämme sieltä seuraa. Voisit muuttaa tuon muotoon: saada MIEHET

Kommentti, johon vastasit, oli naisen kirjoittama.

Vierailija
110/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun miesten kielenkäytössä "olethan liikuntaa harrastava" tarkoittaa "olethan hoikka".

Ei ole, vaan SPORTTINEN. Ihan eri asia.

Vierailija
111/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 35v. Ei kuvaa. ”Etsin naista seksin merkeissä.”

Mies 45v on parempi?

Vierailija
112/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, vaan SPORTTINEN. Ihan eri asia.

Eli etsitäänkin hyvännäköistä salikissaa.

Vierailija
113/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavia on kyllä profiilit, joissa on kymmenen kuvaa. Löytyy maisemat, kukat, sienet, koirat ja kissat.... Mutta ei yhtään kuvaa ihmisestä tai lopussa yksi tosi huonolaatuinen kuva.

Kunpa ihmiset esittelisi pääasiassa itsensä.

Vierailija
114/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies laita tuota tinderprofiiliin, oot selaillut suomi24 treffit, joka on ihan eri asia

Kerran oli vielä joku teksti että ”sori mutta etsin vaan nuorempia, koska haluan vielä lapsia.” Ja se näkyi mulle, yli-ikäiselle naiselle.

Tinder ei taida kohdistaa profiilinnäyttöjä vastaamaan molempien toiveita. Eli koska sinä olet hakenut 45-vuotiasta miestä, olet nähnyt tämän 45-vuotiaan miehen, mutta hän ei näe sinun profiiliasi koskaan, koska ikäraja hänellä on paljon alle sinun ikäsi.

Ei todellakaan kohdista. Etsin sieltä ainoastaan naisia. Näytti mulle miehiä. Nämä reppanat luultavasti maksaneet ekstranäkyvyydestä.

N40

Et ole laittanut omia asetuksiasi oikein. Ei tuommoista maksullista ominaisuutta ole olemassa.

En ole ollut yli vuoteen Tinderissä, mutta onko siis se ”boostaa näkyvyyttäsi” -painike poistunut? Maksullinen, ei tietenkään lue, että näytä minut myös lesboille/nuorempaa etsiville/tahitilaisille.

Vierailija
115/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidäthän itsestäsi huolen

– joo pidän, vetämällä sinut vasemmalle.

Vierailija
116/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toiminut mulla ainakaan etäisyysrajoitus. Oma raja oli 50km, näytti kuitenkin miehiä ympäri Suomen. Ei mitään iloa sadoista tykkäyksistä, jotka oli jostain kaukaa.

Nämä ovat niitä miehiä, jotka ovat tykänneet sinusta. Kun halutulla etäisyydellä ja ikähaarukassa olevat loppuvat, Tinder alkaa tarjota sinulle tykkäyksen laittaneita.

Vierailija
117/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pan, poly, feministi

118/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin edellisellä.

Vierailija
119/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

En ole ollut yli vuoteen Tinderissä, mutta onko siis se ”boostaa näkyvyyttäsi” -painike poistunut? Maksullinen, ei tietenkään lue, että näytä minut myös lesboille/nuorempaa etsiville/tahitilaisille.

Boostaus on edelleen, mutta ei se tunge sun profiilia väärälle sukupuolelle.

Aika varma olen että satunnaiset väärää sukupuolta olevat ovat vahingossa tai tahallaan laittaneet itselleen sukupuolen vääräksi. Minulle niitä on tullut noin 2 tuhannesta svaippauksesta, aika harvinaista on.

Vierailija
120/190 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Boostaus on edelleen, mutta ei se tunge sun profiilia väärälle sukupuolelle.

Aika varma olen että satunnaiset väärää sukupuolta olevat ovat vahingossa tai tahallaan laittaneet itselleen sukupuolen vääräksi. Minulle niitä on tullut noin 2 tuhannesta svaippauksesta, aika harvinaista on.

Anteeksi, mutta minä en ollut näille miehille väärää sukupuolta. En vain ole miehiin suuntautunut.

Onko sinulla jotain näyttöä tueksi väitteellesi?