Listataan Tinder-profiilien klassikoita!
Minä aloitan:
-en etsi mitään mutta toivon silti löytäväni
-viini, ruoka ja matkailu lähellä sydäntä
-Kaikkea muuta, kunhan ei vaan nukkuvaa, puolikuollutta elämää
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vahvasti keski-ikäinen mies. ”Ei lapsia, mutta suunnitelmissa tulevaisuudessa.”
Niin? Mies voi saada lapsia koko ikänsä ja myös lähes rajattomasti. Sen sijaan naisen lisääntymisikkuna on hyvin kapea ja jälkeläisten määrä hyvin rajallinen. Sen takia naisen ulkonäkö rapistuukin niin paljon miestä nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 45 v etsii 20-35- vuotiaita naisia.
Ei kukaan mies laita tuota tinderprofiiliin, oot selaillut suomi24 treffit, joka on ihan eri asia
Kyllä ihan tinderissä ollut monta kertaa.
Kerran oli vielä joku teksti että ”sori mutta etsin vaan nuorempia, koska haluan vielä lapsia.” Ja se näkyi mulle, yli-ikäiselle naiselle.
Tinder ei taida kohdistaa profiilinnäyttöjä vastaamaan molempien toiveita. Eli koska sinä olet hakenut 45-vuotiasta miestä, olet nähnyt tämän 45-vuotiaan miehen, mutta hän ei näe sinun profiiliasi koskaan, koska ikäraja hänellä on paljon alle sinun ikäsi.
Ei todellakaan kohdista. Etsin sieltä ainoastaan naisia. Näytti mulle miehiä. Nämä reppanat luultavasti maksaneet ekstranäkyvyydestä.
N40
Et ole laittanut omia asetuksiasi oikein. Ei tuommoista maksullista ominaisuutta ole olemassa.
En ole ollut yli vuoteen Tinderissä, mutta onko siis se ”boostaa näkyvyyttäsi” -painike poistunut? Maksullinen, ei tietenkään lue, että näytä minut myös lesboille/nuorempaa etsiville/tahitilaisille.
Boostaus on edelleen, mutta ei se tunge sun profiilia väärälle sukupuolelle.
Aika varma olen että satunnaiset väärää sukupuolta olevat ovat vahingossa tai tahallaan laittaneet itselleen sukupuolen vääräksi. Minulle niitä on tullut noin 2 tuhannesta svaippauksesta, aika harvinaista on.
Anteeksi, mutta minä en ollut näille miehille väärää sukupuolta. En vain ole miehiin suuntautunut.
Onko sinulla jotain näyttöä tueksi väitteellesi?
Parin kuukauden ja useamman tuhannen profiilin omakohtainen svaippailu. Ei juuri muuta näyttöä.
Kerroit että kun hait naisia niin joskus sinulle tuli miesten profiileita? Siis väärää sukupuolta.
Olen mies ja kun selaan naisia niin välillä saan aina yksittäisiä miesten profiileita, siis väärää sukupuolta.
Olen ollut sekä ilmaisversiolla että maksullisella Tinderissä. En ole tietoinen mistään sellaisesta maksullisesta ominaisuudesta, jolla voisi pakottaa oman profiilin väärälle sukupuolelle.
Kerro toki jos löydät jostain muuta tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Lihavat äijät kutsuvat itseään nallekarhuiksi. Voi että, ovat varmasti tosi söpöjä! (Not!)
Jokainen sarjamurhaajan näköinen puhuu ja pussaa.
Olen nuorekas = olen noin 15-20 vuotta ikäistäni vanhemman näköinen. Kuvassa tönöttää takuuvarmasti Tauno Takahikiältä kainaloihin asti vedetyissä farkuissaan, kasaribändin haalistunut ja risainen paita päällä ja hiuksissa kaksi vaihtoehtoa: Päälaelta kalju, mutta korvista alaspäin epäsiistit hiukset, tai sitten se klassikko eli kasarietutukka, joka heillä oli nuoruudessaan eikä se siitä ole muuttunut. Se kun ilman muuta takaa sen nuorekkuuden! :D
Lihava mies on miehekäs nallekarhu, kaloreita kyttäävät sikspäkkiä höyläävä mies on neitimäinen homppeli. Lihava nainen taas kuvottava suohirviö, naisen kuuluu olla hoikka ja siro
Tuo Takahikiän Tauno edustaa miestyyppiä johon keski-ikäiselläkin naisella voi olla saumaa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus 180 cm kun se tuntuu olevan niin tärkeää.
Toisen maan tinderissä miehet vain kirjoittavat mittansa ilman mitään passiivisaggressiivista valitusta.
Minulle sillä pituudella ei ole väliä, mutta tuollainen kommentti siihen perään saisi kyllä vetämään vasemmalle.Minä en vedä vasemmalle tuosta syystä jos on muuten mukava profiili, mutta ihmettelen kyllä itsekin tuota ilmiötä. Se on aina just se pituus jonka ilmoittamista selitellään tuolla tavalla, ei kukaan sano esimerkiksi "harrastan juoksemista kun sitä kuitenkin kysytään" tai "olen ammatiltani kokki kun se kerran niin tärkeää on", mutta pituuden kohdalla todella usein "185cm kun se kerran pitää ilmoittaa".
Pituuden ilmoittaminen on tosiaan aivan ok mutta miksei sitä kerrota samalla tavalla neutraalisti kuten mitä tahansa muutakin asiaa vaan juuri sen kertomista pitää jotenkin selitellä? :D Outoa. Kai siihen jokin psykologinen syy on jota en vain ymmärrä koska ilmiönä se on niin yleinen.
no miksi se pituus pitäisi ilmoittaa? Juurihan itsekin myönsit, että se kerran on niin tärkeää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaippanaamat voi vetää vasuriin!!
Tää nyt on ihan off topic, mutta mikä on tämä villitys, että profiileissa on mukana maskikuvia? En ole nyt Tinderissä, vaan eräässä toisessa deittisovelluksessa ja todella monella miehellä on ensimmäisenä kuvana maskikuva. Ja toinen juttu on nyt, että ilmoitetaan kuinka monta koronarokotusta on ottanut. Huvittaa lukea kuinka ylpeitä miehet ovat, kun laitetaan "kolme rokotusta/kaksi rokotusta" ja peukkua ja hymyemojia perään.
Ilmoittaisivat samalla koko rokotushistoriansa ja muut terveydentilat, jos on noin tärkeää mainita omia terveystietojaan. Tällaiset maski- ja rokotustyypit menevät suoraan poistoon, koska ei minua kiinnosta kenenkään rokotukset ja/tai käyttääkö maskia.
Tietää ongelmia tulevaisuudessa, jos emme olisikaan täysin samaa mieltä näistä asioista. Jos jo deittiprofiilissa pitää mainita korona ja siihen liittyvät asiat, niin emme ole samalla aaltopituudella, koska toinen on tuollainen koronahörhö ja toinen ei jaksa koronahömpötystä koko ajan. Harmi, kun ei enää edes deittisovellukset ole koronavapaata aluetta. Ei jaksa.
Minä olen vähän ajatellut ne piikkiemojit sillä tavalla, että ehkä niillä nätisti karsitaan ne foliohattuhörhöt pois ilman että tarvii kovin negatiivisesti ilmaista asiaa. Koska niitä toisen puolen edustajia tulee vastaan ihan yhtä lailla, siis niitä jotka ilmoittavat että "ei rokotetuille lampaille"/"ei vaippanaamoille" yms. Jos sulla on ne piikit siinä profiilissa niin ainakaan kukaan niihin noin negatiivisesti suhtautuva ei mene sinusta turhaan tykkäämään.
"foliohattuhörhöt" Oletan, että olet rokotettu lammas? Joka vielä nolosti tekee eliitin työtä eliitin puolesta huutelemalla foliohattua. V..u että olet nolo.
"Pilke silmäkulmassa"
"Ei hampaat irvessä"
"Olethan X, Y ja Z"
"Täällä yksi nallekarhu tarjoaa kainalopaikkaa" - tämä nallekarhuksi itsensä brändääminen tuntuu yleensä olevan vain tapa ilmaista ettei ole fyysisesti hyvässä kunnossa ja ei ole aikomustakaan muuttaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mies laita tuota tinderprofiiliin, oot selaillut suomi24 treffit, joka on ihan eri asia
Kerran oli vielä joku teksti että ”sori mutta etsin vaan nuorempia, koska haluan vielä lapsia.” Ja se näkyi mulle, yli-ikäiselle naiselle.
Tinder ei taida kohdistaa profiilinnäyttöjä vastaamaan molempien toiveita. Eli koska sinä olet hakenut 45-vuotiasta miestä, olet nähnyt tämän 45-vuotiaan miehen, mutta hän ei näe sinun profiiliasi koskaan, koska ikäraja hänellä on paljon alle sinun ikäsi.
Ei todellakaan kohdista. Etsin sieltä ainoastaan naisia. Näytti mulle miehiä. Nämä reppanat luultavasti maksaneet ekstranäkyvyydestä.
N40
Et ole laittanut omia asetuksiasi oikein. Ei tuommoista maksullista ominaisuutta ole olemassa.
En ole ollut yli vuoteen Tinderissä, mutta onko siis se ”boostaa näkyvyyttäsi” -painike poistunut? Maksullinen, ei tietenkään lue, että näytä minut myös lesboille/nuorempaa etsiville/tahitilaisille.
Aika varma olen että satunnaiset väärää sukupuolta olevat ovat vahingossa tai tahallaan laittaneet itselleen sukupuolen vääräksi. Minulle niitä on tullut noin 2 tuhannesta svaippauksesta, aika harvinaista on.
Anteeksi, mutta minä en ollut näille miehille väärää sukupuolta. En vain ole miehiin suuntautunut.
Parin kuukauden ja useamman tuhannen profiilin omakohtainen svaippailu. Ei juuri muuta näyttöä.
Kerroit että kun hait naisia niin joskus sinulle tuli miesten profiileita? Siis väärää sukupuolta.
Olen mies ja kun selaan naisia niin välillä saan aina yksittäisiä miesten profiileita, siis väärää sukupuolta.
Olen ollut sekä ilmaisversiolla että maksullisella Tinderissä. En ole tietoinen mistään sellaisesta maksullisesta ominaisuudesta, jolla voisi pakottaa oman profiilin väärälle sukupuolelle.
Nuo miehet ovat olleet sellaisia, jotka ovat hakeneet miestä, eikö vaan? Eli sulle ei sentään tule vastaan toista miestä, joka hakee naista.
Ilmeisesti ne miehet ovat saaneet sinun profiilisi näkyville, kun oma pakka (miestä etsivät miehet) on niin nopeasti selattu läpi, ja kun ovat ostaneet itselleen boostin, heitä on nostettu paremmin näkyville niille, joista maksaja on itse tykännyt.
Tietoahan asiasta ei ole, mutta tiedonmurusia, joista voi tehdä johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmin: En näe tykkäyksiä, laita viestiä.
Ehkä edes vähän voisi ajatella että miten Tinder toimii.
Esim Okcupidissa on mahdollista viestiä mätsäämättä ja tykkäykset näkee vain maksusta. Eli, ehkä uusi käyttäjä toimii siltä pohjalta mennessä Tinderiin, tietämättä kuinka Tinder toimii.
yep kirjoitti:
"Pilke silmäkulmassa"
"Ei hampaat irvessä"
"Olethan X, Y ja Z""Täällä yksi nallekarhu tarjoaa kainalopaikkaa" - tämä nallekarhuksi itsensä brändääminen tuntuu yleensä olevan vain tapa ilmaista ettei ole fyysisesti hyvässä kunnossa ja ei ole aikomustakaan muuttaa asiaa.
Kuinka niin ei ole fyysisesti hyvässä kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
yep kirjoitti:
"Pilke silmäkulmassa"
"Ei hampaat irvessä"
"Olethan X, Y ja Z""Täällä yksi nallekarhu tarjoaa kainalopaikkaa" - tämä nallekarhuksi itsensä brändääminen tuntuu yleensä olevan vain tapa ilmaista ettei ole fyysisesti hyvässä kunnossa ja ei ole aikomustakaan muuttaa asiaa.
Kuinka niin ei ole fyysisesti hyvässä kunnossa?
Koska lihava ei monien mielestä voi olla hyväkuntoinen. Kaikki elintapoihin (päihteet poislukien) liittyvät toiveet tarkoittavat oikeasti sitä, että toisen pitää olla kaunis/komea ja normaalipainoinen.
yep kirjoitti:
"Pilke silmäkulmassa"
"Ei hampaat irvessä"
Mitä ihmettä sitten naiset hakee, kun ne etsii "omaa nallekarhua, jonka kainaloon mahtuu"?
Vierailija kirjoitti:
yep kirjoitti:
"Pilke silmäkulmassa"
"Ei hampaat irvessä"
Mitä ihmettä sitten naiset hakee, kun ne etsii "omaa nallekarhua, jonka kainaloon mahtuu"?
Jotain tämäntyyppistä tietysti
https://media.istockphoto.com/photos/fi/jotkut-lep%C3%A4%C3%A4v%C3%A4t-…
Vierailija kirjoitti:
"Komeaksi/kauniiksi haukuttu"
Naiset ei laita kauniiksi haukuttu. Vain miehet laittavat: komeaksi haukuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Nuo miehet ovat olleet sellaisia, jotka ovat hakeneet miestä, eikö vaan? Eli sulle ei sentään tule vastaan toista miestä, joka hakee naista.
Ilmeisesti ne miehet ovat saaneet sinun profiilisi näkyville, kun oma pakka (miestä etsivät miehet) on niin nopeasti selattu läpi, ja kun ovat ostaneet itselleen boostin, heitä on nostettu paremmin näkyville niille, joista maksaja on itse tykännyt.
Tietoahan asiasta ei ole, mutta tiedonmurusia, joista voi tehdä johtopäätöksiä.
En tiedä mitä minulle tarjotut miehet ovat etsimässä, kun ei niillä yleensä juuri mitään profiilissa lue. Mutta sen tiedän että jos ne tulisi minulle tarkoituksella, eli he olisi tykänneet profiilistani ja Tinder sen takia tarjoaa heitä minulle... niin näkisin heidät kyllä Tykkääjät-listalla. Yhtään miestä en tähän mennessä ole siellä nähnyt vielä.
Ja sitähän ei voi siis tietää tai olettaa että he olisivat jo minun profiilin nähneet. Voin hyvinkin olla se ensimmäinen osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Olenliikuntaa harrastava nainen.” Ja sitten kuvat kertoo ihan muuta.
Paikallislehdessä oli taannoin liikuntatoimen kuva liikunnan tiimoilta palkituista ihmisistä. Kuva ei erottanut juuri mitenkään taviksista. Korkeintaan niin että suoraan lihavat puuttui. Liikuntaa harrastava ei tarkoita samaa kuin timmi fitnesskissa. Jos haluatte laihan, lopettakaa liikunnan kyttääminen, se ei takaa muuta kuin aktiivisen elämäntyylin.
Miksi miehet eivät voi laittaa suoraan, että haluavat hoikan ja timmin? Kertokaa,miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikallislehdessä oli taannoin liikuntatoimen kuva liikunnan tiimoilta palkituista ihmisistä. Kuva ei erottanut juuri mitenkään taviksista. Korkeintaan niin että suoraan lihavat puuttui. Liikuntaa harrastava ei tarkoita samaa kuin timmi fitnesskissa. Jos haluatte laihan, lopettakaa liikunnan kyttääminen, se ei takaa muuta kuin aktiivisen elämäntyylin.
Miksi miehet eivät voi laittaa suoraan, että haluavat hoikan ja timmin? Kertokaa,miksi?
Koska se on varmin tapa saada hoikat ja timmit vetämään vasuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se antaa urpon kuvan kyseisestä miehestä, eihän mies saa "vaatia" sellaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi? Eikö läskit saa harrastaa likuntaa?
No kun miesten kielenkäytössä "olethan liikuntaa harrastava" tarkoittaa "olethan hoikka".
Moni on hoikka, vaikka ei liiku yhtään. Moni on lihava, vaikka liikkuu paljon.
Eli edes normaalipainoinen ei käy? Eikä hoikka, joka ei harrasta liikuntaa?
Miksi ette voi suoraan laittaa, että etsitte hoikaa kumppania,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se antaa urpon kuvan kyseisestä miehestä, eihän mies saa "vaatia" sellaista
Mutta mies kuitenkin vaatii, että nainen on hoikka? Eli mies on urpo, mutta lulee itse, että abtaa toisen kuvan itsestään. Kumpi on urpompaa?
Niin? Kaikenikäiset miehet haluavat nuoren naisen ja 35v täti on jo 45v miehelle liian vanha