Listataan Tinder-profiilien klassikoita!
Minä aloitan:
-en etsi mitään mutta toivon silti löytäväni
-viini, ruoka ja matkailu lähellä sydäntä
-Kaikkea muuta, kunhan ei vaan nukkuvaa, puolikuollutta elämää
Kommentit (190)
Joku variaatio lauseesta "etsin lähinnä seksiä, mutta katsotaan mihin asiat johtaa".
Vierailija kirjoitti:
”Olenliikuntaa harrastava nainen.” Ja sitten kuvat kertoo ihan muuta.
Paikallislehdessä oli taannoin liikuntatoimen kuva liikunnan tiimoilta palkituista ihmisistä. Kuva ei erottanut juuri mitenkään taviksista. Korkeintaan niin että suoraan lihavat puuttui. Liikuntaa harrastava ei tarkoita samaa kuin timmi fitnesskissa. Jos haluatte laihan, lopettakaa liikunnan kyttääminen, se ei takaa muuta kuin aktiivisen elämäntyylin.
Vierailija kirjoitti:
Vaippanaamat voi vetää vasuriin!!
Tää nyt on ihan off topic, mutta mikä on tämä villitys, että profiileissa on mukana maskikuvia? En ole nyt Tinderissä, vaan eräässä toisessa deittisovelluksessa ja todella monella miehellä on ensimmäisenä kuvana maskikuva. Ja toinen juttu on nyt, että ilmoitetaan kuinka monta koronarokotusta on ottanut. Huvittaa lukea kuinka ylpeitä miehet ovat, kun laitetaan "kolme rokotusta/kaksi rokotusta" ja peukkua ja hymyemojia perään.
Ilmoittaisivat samalla koko rokotushistoriansa ja muut terveydentilat, jos on noin tärkeää mainita omia terveystietojaan. Tällaiset maski- ja rokotustyypit menevät suoraan poistoon, koska ei minua kiinnosta kenenkään rokotukset ja/tai käyttääkö maskia.
Tietää ongelmia tulevaisuudessa, jos emme olisikaan täysin samaa mieltä näistä asioista. Jos jo deittiprofiilissa pitää mainita korona ja siihen liittyvät asiat, niin emme ole samalla aaltopituudella, koska toinen on tuollainen koronahörhö ja toinen ei jaksa koronahömpötystä koko ajan. Harmi, kun ei enää edes deittisovellukset ole koronavapaata aluetta. Ei jaksa.
Naisilla: tykkään hyvästä ruuasta ja viinistä.
Kuinkahan moni ei tykkää hyvästä ruuasta.
Dom-henkiset miehet, joilla on kuvina jotain netistä otettuja kuvia kahleista, sitten ehkä vielä kuvana joku Christian Grey-tyylinen kuva pukukuva, toki kasvoja ei näy. Tekstinä tyyliin "etsitään alistuvaa naista"
Seksiä hakevat miehet, joilla on tyyliin maisemakuvia.
Miehet, jotka ilmoittavat että työn takia eivät voi laittaa kuvaansa Tinderiin.
Pelkkä pituus biossa.
N32
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää sitten naisella: Etsin pitkää, komeaa ja varakasta miestä.
Ja sitten nuo on usein jotain parturikampaaja "yrittäjiä", joka tienaa hyvänä vuonna 30.000 euroa :D
Vierailija kirjoitti:
Suomennos, olen valmis sijoittamaan syömiseen aikaa ja rahaa. Ja rahaa myös on ylimääräistä sisäfileisiin ja ravintoloissa käymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt on ihan off topic, mutta mikä on tämä villitys, että profiileissa on mukana maskikuvia? En ole nyt Tinderissä, vaan eräässä toisessa deittisovelluksessa ja todella monella miehellä on ensimmäisenä kuvana maskikuva. Ja toinen juttu on nyt, että ilmoitetaan kuinka monta koronarokotusta on ottanut. Huvittaa lukea kuinka ylpeitä miehet ovat, kun laitetaan "kolme rokotusta/kaksi rokotusta" ja peukkua ja hymyemojia perään.
Ilmoittaisivat samalla koko rokotushistoriansa ja muut terveydentilat, jos on noin tärkeää mainita omia terveystietojaan. Tällaiset maski- ja rokotustyypit menevät suoraan poistoon, koska ei minua kiinnosta kenenkään rokotukset ja/tai käyttääkö maskia.
Tietää ongelmia tulevaisuudessa, jos emme olisikaan täysin samaa mieltä näistä asioista. Jos jo deittiprofiilissa pitää mainita korona ja siihen liittyvät asiat, niin emme ole samalla aaltopituudella, koska toinen on tuollainen koronahörhö ja toinen ei jaksa koronahömpötystä koko ajan. Harmi, kun ei enää edes deittisovellukset ole koronavapaata aluetta. Ei jaksa.
Just näin. Alkaa miettimään että onko asia jonkinlainen pakkomielle ja siitä sitten saa kuulla koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vähän ajatellut ne piikkiemojit sillä tavalla, että ehkä niillä nätisti karsitaan ne foliohattuhörhöt pois ilman että tarvii kovin negatiivisesti ilmaista asiaa. Koska niitä toisen puolen edustajia tulee vastaan ihan yhtä lailla, siis niitä jotka ilmoittavat että "ei rokotetuille lampaille"/"ei vaippanaamoille" yms. Jos sulla on ne piikit siinä profiilissa niin ainakaan kukaan niihin noin negatiivisesti suhtautuva ei mene sinusta turhaan tykkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Dom-henkiset miehet, joilla on kuvina jotain netistä otettuja kuvia kahleista, sitten ehkä vielä kuvana joku Christian Grey-tyylinen kuva pukukuva, toki kasvoja ei näy. Tekstinä tyyliin "etsitään alistuvaa naista"
Seksiä hakevat miehet, joilla on tyyliin maisemakuvia.
Miehet, jotka ilmoittavat että työn takia eivät voi laittaa kuvaansa Tinderiin.
Pelkkä pituus biossa.
N32
Tuohan on täydellinen osuma naiselle, jolla on ainoa vaatimus pituus vähintään 180cm!
Lihavat äijät kutsuvat itseään nallekarhuiksi. Voi että, ovat varmasti tosi söpöjä! (Not!)
Jokainen sarjamurhaajan näköinen puhuu ja pussaa.
Olen nuorekas = olen noin 15-20 vuotta ikäistäni vanhemman näköinen. Kuvassa tönöttää takuuvarmasti Tauno Takahikiältä kainaloihin asti vedetyissä farkuissaan, kasaribändin haalistunut ja risainen paita päällä ja hiuksissa kaksi vaihtoehtoa: Päälaelta kalju, mutta korvista alaspäin epäsiistit hiukset, tai sitten se klassikko eli kasarietutukka, joka heillä oli nuoruudessaan eikä se siitä ole muuttunut. Se kun ilman muuta takaa sen nuorekkuuden! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Olenliikuntaa harrastava nainen.” Ja sitten kuvat kertoo ihan muuta.
Paikallislehdessä oli taannoin liikuntatoimen kuva liikunnan tiimoilta palkituista ihmisistä. Kuva ei erottanut juuri mitenkään taviksista. Korkeintaan niin että suoraan lihavat puuttui. Liikuntaa harrastava ei tarkoita samaa kuin timmi fitnesskissa. Jos haluatte laihan, lopettakaa liikunnan kyttääminen, se ei takaa muuta kuin aktiivisen elämäntyylin.
Tässä random esimerkki toisesta ketjusta, sori kirjoittaja että käytän:
Harmittaa, mutta paino on juuttunut todella tiukkaan (bmi 26). Harrastan kestävyysjuoksua, joten en voi vetää mitään kitudieettiä, koska sitten en jaksa juosta. (Kokeiltu on ja homma loppui ojanpohjalle, kun alkoi pyörryttää kesken lenkin). Mikään vähemmän herkkuja ym. puppu ei toimi, koska en syö juuri koskaan mitään herkkuja. Ikää on tosin jo yli 40 vuotta, joten sekin saattaa vaikuttaa. Yritän hyväksyä itseni sellaisena kuin olen (juoksen kuitenkin puolimaratonin alle kahden tunnin, joten kunto on ihan hyvä), mutta ei se helppoa ole. Lääkäri oli kyllä sitä mieltä, ettei ole tarvetta minkäänlaiseen painonpudotukseen
Vierailija kirjoitti:
"En näe tykkäyksiä." Mitä tuon asian kertomisella oikein haetaan? Miten se vaikuttaa mihinkään, etenkään sen vastapuolen toimintaan? Eihän niitä kukaan muukaan näe jos ei ole erikseen maksanut siitä että näkee. Oikeasti kiinnostaisi tietää, mikä tuon asian ilmoittamiselle on motiivina joten valaiskaa joku joka tuota käyttää.
Ja tämän deluxe-versio ”en näe tykkäyksiä, laita rohkeasti viestiä!”
MITEN?
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ihmisillä töissäkin vaikka minkälaisia maski- ja aurinkolasikuvia profiilikuvina. Kai näillä on tarkoitus ilmentää huumoria tai ajan hermoilla olemista? Mukavia ja koulutettuja tyyppejä ovat, ei ongelmia tehdä heidän kanssaan töitä. Olen tuota trendiä jonkin verran ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Pituus 180 cm kun se tuntuu olevan niin tärkeää.
Toisen maan tinderissä miehet vain kirjoittavat mittansa ilman mitään passiivisaggressiivista valitusta.
Minulle sillä pituudella ei ole väliä, mutta tuollainen kommentti siihen perään saisi kyllä vetämään vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä tuo on klisee, mutta kyllä niitä on. Ruoka ei kiinnosta ollenkaan, sitä ei osata laittaa eikä siitä haluta maksaa. Paras esimerkki on palstan vakkari, kelpuuttajajankuttaja, jolle on ongelma, että nainen haluaa salaattiinsa kastiketta. Tämä on turhaa luksusta kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä myös tuo "tykkään hyvästä ruoasta" ja "mennään yksille". Näitä on varmaan suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomennos, olen valmis sijoittamaan syömiseen aikaa ja rahaa. Ja rahaa myös on ylimääräistä sisäfileisiin ja ravintoloissa käymiseen.
Tämä kannattaa ilmoitta sitten niin. "Käyn usein ravintolassa syömässä"-tyyppisesti.
Sillä jokainenhan nyt hyvästä ruuasta tykkää, mutta monille se ei ole niin merkityksellistä, että syömiseen sijoitettaisiin aikaa ja rahaa.
Eli suomeksi tuo tarkoittaa, että on.