Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeestä näitä "peruskoulu pohjaisia" miehiä oikein sikiää????

Vierailija
24.05.2015 |

Ikää on jo kohta 50. Ja korkein koulutus on peruskoulu. Ei oo sitten pahemmin ammatinhankinta tai edes huvin vuoksi opiskelu kinnostanut? Ei nuorena eikä vanhempanakaan. Ei koko elämän aikana. No mitä ihmettä on sitten tehty koko elämä? huh huh!! Kävis ees näön vuoksi jonkun kurssin niin sais sanoo että on jotain...?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mieheni on käynyt pelkän peruskoulun (amis jäi kesken.) On tehnyt töitä siitä asti ja tienaa enemmän kuin moni akateeminen. Palkka on noussut vuosien saatossa mukaviin lukemiin. :)

Vierailija
22/28 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä luki itsensä ylioppilaaksi (mahtavin arvosanoin) vasta 5-kymppisenä kun oli hetken työttömänä. Erittäin fiksu ja viisas mies joka nyt oli vaan ollut työelämässä sitä ennen kiinteästi, esim esimiestehtävissä. Muutaman vuoden työttömyyden aikana teki opiskelun ohella myös duunarihommia ennen kun pääsi taas vakkariduuniin esimiesasemaan. Ja luki itsensä myös insinööriksi. Ei kouluttamattomuus ja tyhmyys käy läheskään aina käsi kädessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:11"]

Perus koulu pohjasia ne on. Perus koulu pohjalla voi hakea elämäm kouluun ja sitten kun valmistuu sieltä voi mennä elämäm korkea kouluun.

[/quote]

Ja sen jälkeen voi keskittyä juomaan alkoholia, äänestämään perus suomalaisia ja kirjoittaa ääliömäistä paskaa iltapäivä lehtien kommentti osioihin.

Vierailija
24/28 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan ei katsokaas kummempia kouluja tarvittu, vaan työpaikan sai, kun vain meni työpaikalle ja pani nimet paperiin ja siellä sai olla vakipaikassa eläkeikään asti.

Vierailija
25/28 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsinsa vitusta.

Vierailija
26/28 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsinsa vitusta.

Vierailija
27/28 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:07"]Kävis ees näön vuoksi jonkun kurssin niin sais sanoo että on jotain...?

[/quote]Näitä näön vuoksi käyviä taitaa olla nykyään enemmistö. Asiahan on niin, että kaikki koulutus yli sen mitä työelämässä tulee käyttämään on vain turhaa lisälaskua veronmaksajille.

Vierailija
28/28 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt vain peruskoulun. Mitähän olen sen jälkeen tehnyt, mm. töitä, harrastanut sekä liikuntaa että avoimen yliopiston kursseja. Olen kohtalaisesti palkatussa työssä ja ylipäätään tilanteessa, että tuleva eläkkeeni on olosuhteisiin nähden hyvä ja jaksan eläkkeelläkin harrastaa.