Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla aikoisena vielä samoja pelkoja kuin lapsena?

Vierailija
16.05.2015 |

Jos on niin mitä?

Mulla on pimeänpelko ja syvässä vedessä uimisen pelko, kun pelkään mitä kaikkea siellä veden alla voi olla haista ja luurangoista alkaen. Vaikka ihan Suomessa asutaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään edelleen yksin nukkumista ja näen painajaisia jotka saavat minut kohtuuttoman pelon valtaan.
Tämä siksi että lapsuudenkodissani ei saanut mennä vanhempien luo vaikka olisi kuinka pahaa painajaista nähnyt.
He raivostuivat jos menin herättämään yöllä. Siksi en ole oppinut asettamaan pelkoja oikeisiin mittasuhteisiin.
Katson edelleen joka ilta sängyn alle.

Vierailija
2/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän kanssa pelkääväni edelleen pimeää, vaikka olenkin aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:22"]Pelkään edelleen yksin nukkumista ja näen painajaisia jotka saavat minut kohtuuttoman pelon valtaan.
Tämä siksi että lapsuudenkodissani ei saanut mennä vanhempien luo vaikka olisi kuinka pahaa painajaista nähnyt.
He raivostuivat jos menin herättämään yöllä. Siksi en ole oppinut asettamaan pelkoja oikeisiin mittasuhteisiin.
Katson edelleen joka ilta sängyn alle.
[/quote]
Surullista. :`( ap

Vierailija
4/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään haita. Ihan sama missä uin, uimahallissa tai järvessä, pelkään haita. Sain lapsena katsoa Tappajahai-elokuvia.

Vierailija
5/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkit. Pelotti jo pienenä, enkä tykkää vieläkään.

Vierailija
6/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Nyt aikuisena on tullut pahoja pelkoja toisten aiheuttamien pahojen asioiden vuoksi. Nytkin valvon etten mene sänkyyn ennenkuin olen niin väsynyt että varmasti nukahdan pian. Muuten pahat asiat ehtii mieleen ahdistamaan.

Vierailija
7/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita?

Vierailija
8/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans syvänvedenkammo. En pelkää hukkuvani, sillä olen hyvä uimaan, mutta pelkään sitä tyhjää allani ja sitä, mitä sieltä tulee- haita, jonkun käsi, iso kala? Isoja kaloja pelkään myös.
Niin ja mäkin asun Suomessa, silti haita pelkään järvessä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan