Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini sabotoi kesätyömahdollisuuteni

Vierailija
24.05.2015 |

Raivostuttaa niin että on pakko tulla avautumaan. Viikon päästä minun oli määrä mennä viimekesäiseen työpaikkaan kesätöihin. Tällä hetkellä asun toisella paikkakunnalla ja ajatus oli, että asun kesän ajan äitini luona, joka asuu työpaikan lähellä. No, äitini sitten eilen ilmoitti, etten muute saa tulla hänen luo asumaan. Syyksi väitti kuukauden takaista riitaamme. Minulla ei edes ole tällä hetkellä varaa vuokrakämppään työpaikan paikkakunnalla. Kiva huomenna soittaa työnantajalle ja ilmoittaa viime tipassa etten pääsekään töihin. Heillekin koituu tästä harmia koska yrityksessä on muutenkin työvoimapula. Lisäksi pelkään, että maineeni työmarkkinoilla menee tämän takia...

Aaa hävettää ja raivostuttaa, vaikkei tämä ole omaa syytäni.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä syysi, kun olet katkaissut välit äitiisi. Hölmö.

Vierailija
2/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Ei aikuista ihmistä noin vain kesän ajaksi oteta asumaan luokseen, vaikka oma lapsi olisikin. 

En minä ainakaan 24-vuotiasta poikaani välttämättä majoittaisi kesän ajaksi, ellei olisi asunnottomuuden uhka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:30"]

Minkä ikäinen olet? Ei aikuista ihmistä noin vain kesän ajaksi oteta asumaan luokseen, vaikka oma lapsi olisikin. 

En minä ainakaan 24-vuotiasta poikaani välttämättä majoittaisi kesän ajaksi, ellei olisi asunnottomuuden uhka. 

[/quote]

Olin aloitusviestistä ymmärtävinäni, että alunperin oli sovittu aloittajan voivan asua kesätöiden ajan äidillään. Toki on eri asia sopia tällainen asia etukäteen kuin vain olettaa että vanhemmille tuollainen sopisi.

Vierailija
4/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 v olen ja juu tiedän, ei hänellä tietenkään ole mitään velvollisuutta hostata minua. Raivostuttaa vain kun ensin on sovittu ja asia on ok mutta viime tipassa sitten mieli muuttuu.

Ap

Vierailija
5/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko? Oma äiti ei voi majoittaa.mihin maailma on menossa. Miksi teillä on tämmönen suhde ?

Vierailija
6/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:34"]

19 v olen ja juu tiedän, ei hänellä tietenkään ole mitään velvollisuutta hostata minua. Raivostuttaa vain kun ensin on sovittu ja asia on ok mutta viime tipassa sitten mieli muuttuu. Ap

[/quote]

Osta oma asunto? Kyllä tuon ikäisellä pitäisi olla jo sen verran sukanvarressa. 

Vierailija
7/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napanuora taisi katketa, kun aikoinaan vietin vuoden syömishäiriöosastolla.

Ap

Vierailija
8/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:30"]

[/quote]

Asunnottomuuden uhka on varmasti todellinen jos ei pääse töihin.

Vierailija
9/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi antaa asua, jos asiasta on jo sovittu. Yritä vielä puhua äidillesi?

Vierailija
10/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa soluhuone?

Vierailija
11/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:44"]Vuokraa soluhuone?
[/quote]

Ei ole lähietäisyydellä. Työ alkaa aikaisin aamulla, jolloin bussit kesäaikatauluineen eivät vielä kulje, joten kämpän pitäisi olla väh. pyöräilyetäisyydellä työpaikasta. Kyseessä fyysinen työ, en jaksa 10km enempää kulkea edestakaisin työpäivinä.

Ap

Vierailija
12/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa äidillesi vuokra .ehkä suostu

Vierailija
13/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko punkata työpaikalla?

Vierailija
14/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita oma kämppäsi vuokralle ja vuokraa itse työpaikan läheltä asunto.

Vierailija
15/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko työpaikalla tarjota jotain ratkaisua asumisen suhteen?

Omituinen äiti sulla...

Vierailija
16/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paikkakunta on kyseessä?

Vierailija
17/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei leppynyt vaikka tarjouduin maksamaan ruoan ja vuokraa heti palkan saatuani. Työpaikalla en voi punkata, tarkka hälytysjärjestelmä. Toisaalta äitini on aina ollut ailahtelevaa tyyppiä, ei olisi pitänyt alkuunkaan luottaa lupaukseen.

Ap

Vierailija
18/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele äidilles että sait itsellesi majapaikan, jospa sen mieli ailahtaa taas ja vuokratulot alkaakin kiinnostaa.

Sit voit "perua" sen toisen asunnon.

Vierailija
19/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä

Vierailija
20/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työpaikka sijaitsee? Poikani lähtee kuukaudeksi kesätöihin toiselle paikkakunnalle, voisin siis ehkä vuokrata sinulle hetkeksi huoneen..