Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin eilen sattumalta lukioaikaisen ihastukseni

Vierailija
03.06.2015 |

Olin eilen ystäväni kanssa lasillisella. Kun ystäväni meni vessaan, tuli joku mies juttelemaan kanssani.
Kävi niin että mies paljastui lukioaikaiseksi ihastuksekseni. Meillä oli silloin jotain pientä meneillään, mutta kumpikaan ei oikein uskaltanut tehdä aloitetta.
Ystäväni lähdettyä kotiin jäin vielä miehen kanssa istumaan iltaa. Lähdimme vasta sulkemisajan jälkeen. Teimme vielä pitkän kävelyn ja jäimme läheiseen rantaan istumaan varmaan pariksi tunniksi.
Oli ihan hullua miten ajantaju jotenkin katosi. Ei sellaista ole tapahtunut sitten teinivuosien.
Tänään meidän olisi tarkoitus mennä syömään yhdessä ja pakko tunnustaa että jännittää ihan älyttömästi.
En olisi uskonut että niistä yhdistä lasillisista seuraa jotain tällaistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau :) Ihanaa kerrankin lukea jotain positiivista! Älä jännitä turhia, treffit menevät kyllä hyvin. PS. Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
2/6 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa minun kaltaiselle romantikolle, kateellinen olen. Pitäkää hyvät treffit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi viitisen vuotta sitten vähän samoin. Nyt olemme naimisissa ja laskettu aika on parin viikon päästä. Tsemppiä

Vierailija
4/6 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva teinimeininki, notkutaan yöt ulkona hihittelemässä...

Vierailija
5/6 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Toivottavasti tulee mukavat treffit.

Vierailija
6/6 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 09:49"]Wau :) Ihanaa kerrankin lukea jotain positiivista! Älä jännitä turhia, treffit menevät kyllä hyvin. PS. Minkä ikäisiä olette?[/quote] Kiitos sinulle (ja muille) kivasta viestistä ja kannustuksesta! :) Olemme 26-vuotiaita. Olimme lukion ykkösellä samassa koulussa, jonka jälkeen mies muutti toiselle paikkakunnalle ja vaihtoi koulua. Emme ole nähneet tämän miltei kymmenen vuoden aikana kertaakaan niin en meinannut tunnistaa häntä heti. Vaan ei sillä, vuodet ovat tehneet pelkkää hyvää! ap