Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini sabotoi kesätyömahdollisuuteni

Vierailija
24.05.2015 |

Raivostuttaa niin että on pakko tulla avautumaan. Viikon päästä minun oli määrä mennä viimekesäiseen työpaikkaan kesätöihin. Tällä hetkellä asun toisella paikkakunnalla ja ajatus oli, että asun kesän ajan äitini luona, joka asuu työpaikan lähellä. No, äitini sitten eilen ilmoitti, etten muute saa tulla hänen luo asumaan. Syyksi väitti kuukauden takaista riitaamme. Minulla ei edes ole tällä hetkellä varaa vuokrakämppään työpaikan paikkakunnalla. Kiva huomenna soittaa työnantajalle ja ilmoittaa viime tipassa etten pääsekään töihin. Heillekin koituu tästä harmia koska yrityksessä on muutenkin työvoimapula. Lisäksi pelkään, että maineeni työmarkkinoilla menee tämän takia...

Aaa hävettää ja raivostuttaa, vaikkei tämä ole omaa syytäni.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:06"]

Missä työpaikka sijaitsee? Poikani lähtee kuukaudeksi kesätöihin toiselle paikkakunnalle, voisin siis ehkä vuokrata sinulle hetkeksi huoneen..

[/quote]

Sama täällä. Mulla ei ole erillistä huonetta, mutta saat vuokrata olohuoneesta itselles makuupaikan siksi aikaa että saat asiat järjestymään, jos haluat. Näkösuojan saa aikaan. Meiltä on paikkakuntamme tehdasalueelle 5 km, jos sattuisit tulemaan tänne päin. 

Vierailija
22/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan vaan menisin äitini luokse ja sanoisin että se on nyt liian myöhäistä, hait töitä koska asiasta oli sovittu että asut hänen luonaan. Ei kai se sua voi nakata pihalle? :D Jos lapsi vaivautuu hakemaan kesätöitä niin äidin kuuluisi kyllä tukea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:57"]Oisko työpaikalla tarjota jotain ratkaisua asumisen suhteen?

Omituinen äiti sulla...
[/quote]

Soita pomollesi ja kerro ongelma. Ei tarvitse avautua äidistä. Sanot vaan, että sun varoihin sopiva kämppä ei vapautunutkaan sovitusti, ja kysy, onko mitään tietoa mistään sopivasta.

Vierailija
24/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla sattuisi muita sukulaisia/kavereita paikkakunnalla asumaan? Varmaan oletkin jo sen vaihtoehdon miettinyt. Paas laittaen paikallislehteen/kauppojen ilmoitustauluille ilmoituksia, että halutaan vuokrata huone. Jospa joku vuokraisi edullisesti?

Vierailija
25/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:08"]Itse varmaan vaan menisin äitini luokse ja sanoisin että se on nyt liian myöhäistä, hait töitä koska asiasta oli sovittu että asut hänen luonaan. Ei kai se sua voi nakata pihalle? :D Jos lapsi vaivautuu hakemaan kesätöitä niin äidin kuuluisi kyllä tukea
[/quote]
Mun veli teki näin, kun jäi asunnottomaksi. Ensin asui mun luona, mutta minun aktiivinen elämäni ja töissäkäymiseni häiritsi kohtuuttomasti hänen laiskotteluaan. Meni vaan äidille, joka intti ensin vastaan, mutta hyväksyi sitten tilanteen.

Vierailija
26/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille kahdelle majoitusta tarjoaville, työpaikka on paikkakunnalla Varsinais-Suomessa.

Ap

Vierailija
27/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:25"]

Teille kahdelle majoitusta tarjoaville, työpaikka on paikkakunnalla Varsinais-Suomessa. Ap

[/quote]

Missä täällä? Onko iso vai pieni paikkakunta? 

Vierailija
28/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:25"]

Teille kahdelle majoitusta tarjoaville, työpaikka on paikkakunnalla Varsinais-Suomessa. Ap

[/quote]

Missä täällä? Onko iso vai pieni paikkakunta? 

[/quote]

Huom!!!! Vuokraaminen tapahtuisi tiukasti sillä ehdolla ettet ikinä koskaan milloinkaan paljasta kellekään että palstailen :D

Vierailija
29/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras toi ehto tuossa 29! :DD Piristit päivääni
t. sivusta seurannut palstailija

Vierailija
30/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä Salon kunta.

Ap

Vierailija
31/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:57"]Oisko työpaikalla tarjota jotain ratkaisua asumisen suhteen?

Omituinen äiti sulla...
[/quote]
Ajattelin ihan samaa.
Missä isä on?

Vierailija
32/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:57"]Oisko työpaikalla tarjota jotain ratkaisua asumisen suhteen?

Omituinen äiti sulla...
[/quote]
Ajattelin ihan samaa.
Missä isä on?
[/quote]

Asun hänen luonaan, ovat siis eronneet äitini kanssa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme