Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parrakas nainen inhottaa. Olenko ainoa?

Vierailija
24.05.2015 |

Pitääkö kaikkea ymmärtää ja kaikki olla normaalia? En pystynyt kunnolla eilenkään katsomaan tätä naista. Nyt olen tietysti ahdasmielinen ja vanhanaikainen. No, olkoot sitten niin.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä siinä inhottaa on sen laihuus, järkyn kapea. Onko siltä katkottu kylkiluita tai jotain?

Vierailija
2/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas huokailen ihastuksesta, hän saa sieluni värähtelemään. Olen varma, että jos kohtaisin hänet livenä, saattaisin pyörtyä kiihtymyksestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua nauratti enemmän esimerkiksi Loirin esittämä Tyyne ja Hirviniemen Marja Tyrni kuin tämä parrakas tyyppi. Ei osu mun huumoriin tämä hahmo.

Vierailija
4/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:03"]Näyttää paremmalta mekossa, kuin ilman http://www.hellomagazine.com/imagenes//celebrities/2014051218691/conchita-wurst-eurovision-10-facts/0-97-799/Conchita-Wurst2--z.jpg
[/quote]

Söpö poika. Kuinka nuori? Näyttää kyllä naismaiselta ihan siivilissäkin

Vierailija
5/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:30"]

Pitääkö kaikkea ymmärtää ja kaikki olla normaalia? En pystynyt kunnolla eilenkään katsomaan tätä naista. Nyt olen tietysti ahdasmielinen ja vanhanaikainen. No, olkoot sitten niin.

[/quote]

Eikö siellä joitakin vuosia sitten ollut tämä Dana International myös, mistäs maasta se nyt olikaan?

Vierailija
6/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:42"]No kyllä hän minuakin inhottaa ja ärsyttää. Friikkishow koko Euroviisut nykyään. [/quote] Niin, jotkut maat lähettää kehitysvammaisiakin sinne.

[/quote]

Joo, ihme touhua, kaikki keharit pitäis laittaa pakkopaitoihin ja kahleisiin niin kuin 100 vuotta sitten. Poissa silmistä poissa mielestä. Mitäpä väliä ihmisarvolla oikeesti on? Tärkeintä että me "normaalit", siis ne jotka näyttää normaaleilta, samalta, tavallisilta saavat olla rauhassa keskenään. 

Vierailija
7/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikki pitää suvaita. Ihan kaikki. Jos menen julkisesti sanomaan että pelkään kehareita, parrakas nainen on jotenkin vastenmielinen, arabimiehet lipeviä ja naismaiset homot huvittavia, kuinkahan nopeasti viuhahtaa rasistikortti? Puhumattakaan kehotuksista mennä hoitoon, tappaa itsensä, epäilyksiä omasta seksuaalisuudesta ja lasten hyvinvoinnista ja niin edespäin.
Kukaan ei ole niin suvaitsematon kuin suvaitsevainen ihminen, ainakaan av-palstalla. Eli teen niinkuin tuhannet muutkin, pidän mielipiteeni ominani.

Vierailija
8/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo tyyppi nimenomaan Conchitana on pantava. Joten mä haluaisin sänkyyn tuon nais-miehen kanssa! Ja olen siis nainen.

Vierailija
9/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:30"]

[/quote]

Eikö siellä joitakin vuosia sitten ollut tämä Dana International myös, mistäs maasta se nyt olikaan?
[/quote]

Israelista ja hän oli naiseksi leikattu mies, eikä mies, joka puki mekon päälleen ja sanoi olevansa nainen. Aivan eri asia ja nähty jo -98.

Vierailija
10/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:37"]Minusta tuo tyyppi nimenomaan Conchitana on pantava. Joten mä haluaisin sänkyyn tuon nais-miehen kanssa! Ja olen siis nainen.
[/quote]

Pitäisikö tässä kohtaa myös käydä psykiatrin juttusilla?

Vierailija
11/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:36"]

Nykyään kaikki pitää suvaita. Ihan kaikki. Jos menen julkisesti sanomaan että pelkään kehareita, parrakas nainen on jotenkin vastenmielinen, arabimiehet lipeviä ja naismaiset homot huvittavia, kuinkahan nopeasti viuhahtaa rasistikortti? Puhumattakaan kehotuksista mennä hoitoon, tappaa itsensä, epäilyksiä omasta seksuaalisuudesta ja lasten hyvinvoinnista ja niin edespäin. Kukaan ei ole niin suvaitsematon kuin suvaitsevainen ihminen, ainakaan av-palstalla. Eli teen niinkuin tuhannet muutkin, pidän mielipiteeni ominani.

[/quote]

Mutta minkä takia erilaisuus pelottaa? Oletko miettinyt sitä? Et varmaankaan, koska et halua. Eikö sinusta kaikki ihmiset ansaitse ihmisarvoista kohtelua, vaikka he eivät istuisi sun käsitykseen siitä mikä on normaalia?

Vierailija
12/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:36"]Nykyään kaikki pitää suvaita. Ihan kaikki. Jos menen julkisesti sanomaan että pelkään kehareita, parrakas nainen on jotenkin vastenmielinen, arabimiehet lipeviä ja naismaiset homot huvittavia, kuinkahan nopeasti viuhahtaa rasistikortti? Puhumattakaan kehotuksista mennä hoitoon, tappaa itsensä, epäilyksiä omasta seksuaalisuudesta ja lasten hyvinvoinnista ja niin edespäin.
Kukaan ei ole niin suvaitsematon kuin suvaitsevainen ihminen, ainakaan av-palstalla. Eli teen niinkuin tuhannet muutkin, pidän mielipiteeni ominani.
[/quote]

Aika monet sodat olisi vältetty jos osattaisiin nähdä ihminen ihmisenä eikä kavahdettaisi ulkokuorta.

Vierailija
13/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua inhota parrakas mies, ei tämä eikä muutkaan. Huolestuttavampaa olisi jos ei miehellä kasvaisi parta ollenkaan! Hauskan hahmon on luonut ja tienaa sillä varmaan aika hyvin ja äänihän on aivan loistava!

Enemmän inhottaa valkonaamaiset parrattomat lössykät jotka eivät puhu eivätkä pukahda, tuskin osaavat laulaakaan kuten niin monien ihailema pkn.

Vierailija
14/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] minusta näyttää oudolta. Joka ajanhetkinä friikit ovat ihmisistä näyttäneet oudoilta. Nyt vaan kaikkea "suvaitaan" ja mistään ei sanota mitä ajatellaan.

Vierailija
15/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:54"]

[/quote] minusta näyttää oudolta. Joka ajanhetkinä friikit ovat ihmisistä näyttäneet oudoilta. Nyt vaan kaikkea "suvaitaan" ja mistään ei sanota mitä ajatellaan.

[/quote]

Minusta itseasiassa nykyään sanotaan enemmän kuin koskaan ennen. Vähemmistöt uskaltavat puhua ja osa enemmistöstä ottaa sen uhkana.

Vierailija
16/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te ootte nähneet parrakkaan naisen? Ne on aika harvinaisia, paitsi sirkuksessa. Conchita taas on mies, joka on laittanut mekon päälle ja huumorimielessä jättänyt parran ajamatta. Ihan niinkuin Esa Pakarinen aikoinaan. Se on takuu hassua kun mies pukeutuu naiseksi.

Vierailija
17/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet

Vierailija
18/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän nainen?

Vierailija
19/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa.

Vierailija
20/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mies. Estraditaiteilija, joka roolihahmonaan pukeutuu naiseksi.