Parrakas nainen inhottaa. Olenko ainoa?
Pitääkö kaikkea ymmärtää ja kaikki olla normaalia? En pystynyt kunnolla eilenkään katsomaan tätä naista. Nyt olen tietysti ahdasmielinen ja vanhanaikainen. No, olkoot sitten niin.
Kommentit (81)
Et ole ahdasmielinen ja vanhanaikainen vaan yksinkertaisesti pinnallinen ja mistään asioista ymmärtämätön.
Elämän kannalta olisi itsellesi parempi tulla sieltä kuplastaan ulos ja huomata että maailman kaikki ihmiset eivät todellakaan ole samanlaisia.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:36"]
Et ole.hän on mies homo sen nimi taitaa olla tomi tai toni .partahan on miehellä. Ja mies pukeutuu naiseksi. Ei siinä mitään ihmeellistä
[/quote]
Onko niin, että hänellä on tuo parta aina? Jos ei ole, vaan ainoastaan showtaan varten, niin silloin hän pukeutuu sekä mieheksi että naiseksi. Siinä se ero.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:36"]Et ole.hän on mies homo sen nimi taitaa olla tomi tai toni .partahan on miehellä. Ja mies pukeutuu naiseksi. Ei siinä mitään ihmeellistä
[/quote]Ei ole homo!
[/quote]
No kyllä on. Eihän siinä ole mitään pahaa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:42"]No kyllä hän minuakin inhottaa ja ärsyttää. Friikkishow koko Euroviisut nykyään.
[/quote]
Niin, jotkut maat lähettää kehitysvammaisiakin sinne.
[/quote]Kehitysvammaiset on mielestäsi friikkejä?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:51"]
Järkyttävän kaameaa se onkin. Ajatella, parrakas mies!!
[/quote]
Niinpä. Ennen miehet saivat olla karvaisia ja miehekkäitä. Nykyään kelpaa vain joku vitun homo.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:42"]
No kyllä hän minuakin inhottaa ja ärsyttää. Friikkishow koko Euroviisut nykyään.
[/quote]
Eikö Eurooppa enää muuhun pysty kun kopioihin ja friikkeihin?
Ei ihme että on romahtamassa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:47"]
Mä en pidä ihmisistä, jotka asettuvat toisten yläpuolelle ja rupeavat soimaamaan jotain toista ihmistä. Se on mun mielestä tekopyhää ja tekee siitä haukkujasta kiusaajan ja kiusaaja on mun mielestä hyvin ruma ihminen.
yäk. Aapee ...sun toiminta on just tota...kiinnitä negatiivinen huomio jonkun ulkonäköön ja yritä saada muutkin sitä vastaan ja kiusaamaan.
sun toiminta on rumaa ja etovaa.
tajuatko sä mitä sä teet? Teetkö sä sitä samaa täälläkotona muillekin ihmisille? Kiusaat?
[/quote]
Asetun todellakin muiden yläpuolelle siinä, että kaikki ei ole kaunista. Seuraavaksi kai väität, että laatueroja ei ole vaan kaikki on samaaa.
[/quote]
Sinua "inhottaa". Kyllä tässä mennään jo estetiikasta ahdistuksen puolelle ihan omien sanojesikin mukaan.
Mua inhotta jo nää viiksekkäätkin naiset, partaista naista en ole edes luonnossa nähnyt, viiksivalluja vaikka kuinka.
Suomalaisia ei voi tässä erikseen kehua tai moittia, välimerelliset tummat naisviikset on kyllä inhottavampia kuin untuvaviikset.
Ihan hirveen näköinen se on. Ikinä en oo sen musiikkia kuullut.
Enpä kuuntelisi sen musiikkia radiostakaan. Ei ole niin hyvä. Siksi.
Näyttää paremmalta mekossa, kuin ilman http://www.hellomagazine.com/imagenes//celebrities/2014051218691/conchita-wurst-eurovision-10-facts/0-97-799/Conchita-Wurst2--z.jpg
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:02"]Enpä kuuntelisi sen musiikkia radiostakaan. Ei ole niin hyvä. Siksi.
[/quote]
No ap:tä "inhottaa" fyysinen olemus. Taidatte puhua vähän eri asioista?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:47"]
Mä en pidä ihmisistä, jotka asettuvat toisten yläpuolelle ja rupeavat soimaamaan jotain toista ihmistä. Se on mun mielestä tekopyhää ja tekee siitä haukkujasta kiusaajan ja kiusaaja on mun mielestä hyvin ruma ihminen.
yäk. Aapee ...sun toiminta on just tota...kiinnitä negatiivinen huomio jonkun ulkonäköön ja yritä saada muutkin sitä vastaan ja kiusaamaan.
tajuatko sä mitä sä teet? Teetkö sä sitä samaa täälläkotona muillekin ihmisille? Kiusaat?
[/quote]
Asetun todellakin muiden yläpuolelle siinä, että kaikki ei ole kaunista. Seuraavaksi kai väität, että laatueroja ei ole vaan kaikki on samaaa.
[/quote]
Et hyväksy ihmisiä, jotka eivät ole mielestäsi kauniita??? Kuuntele nyt itseäsi.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:47"] Mä en pidä ihmisistä, jotka asettuvat toisten yläpuolelle ja rupeavat soimaamaan jotain toista ihmistä. Se on mun mielestä tekopyhää ja tekee siitä haukkujasta kiusaajan ja kiusaaja on mun mielestä hyvin ruma ihminen. yäk. Aapee ...sun toiminta on just tota...kiinnitä negatiivinen huomio jonkun ulkonäköön ja yritä saada muutkin sitä vastaan ja kiusaamaan. sun toiminta on rumaa ja etovaa. tajuatko sä mitä sä teet? Teetkö sä sitä samaa täälläkotona muillekin ihmisille? Kiusaat? [/quote] Asetun todellakin muiden yläpuolelle siinä, että kaikki ei ole kaunista. Seuraavaksi kai väität, että laatueroja ei ole vaan kaikki on samaaa. [/quote] Sinua "inhottaa". Kyllä tässä mennään jo estetiikasta ahdistuksen puolelle ihan omien sanojesikin mukaan.
[/quote]
Tuomitsetko erilaisuuden pelon? Eikös se ole ihmiseen sisäänrakennettu? Erilaisuutta voi oppia rakastamaan, mutta on myös vapaus olla oppimatta rakastamaan erilaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:47"]
[/quote]
[/quote]
Et hyväksy ihmisiä, jotka eivät ole mielestäsi kauniita??? Kuuntele nyt itseäsi.
[/quote]
Ois kiva jos ap laittaisi kuvan itsestään, vai mitä? Sitten kaikki joita se "inhottaa" voisi avautua tähän...
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:47"] Mä en pidä ihmisistä, jotka asettuvat toisten yläpuolelle ja rupeavat soimaamaan jotain toista ihmistä. Se on mun mielestä tekopyhää ja tekee siitä haukkujasta kiusaajan ja kiusaaja on mun mielestä hyvin ruma ihminen. yäk. Aapee ...sun toiminta on just tota...kiinnitä negatiivinen huomio jonkun ulkonäköön ja yritä saada muutkin sitä vastaan ja kiusaamaan. sun toiminta on rumaa ja etovaa. tajuatko sä mitä sä teet? Teetkö sä sitä samaa täälläkotona muillekin ihmisille? Kiusaat? [/quote] Asetun todellakin muiden yläpuolelle siinä, että kaikki ei ole kaunista. Seuraavaksi kai väität, että laatueroja ei ole vaan kaikki on samaaa. [/quote] Sinua "inhottaa". Kyllä tässä mennään jo estetiikasta ahdistuksen puolelle ihan omien sanojesikin mukaan.
[/quote]
Tuomitsetko erilaisuuden pelon? Eikös se ole ihmiseen sisäänrakennettu? Erilaisuutta voi oppia rakastamaan, mutta on myös vapaus olla oppimatta rakastamaan erilaisuutta.
[/quote]
Aikuinen ihminen oppii vähintään edes tunnistamaan ja nimeämään omat tunteensa, ja parhaimmassa tapauksessa pyrkii myös pääsemään ainakin irrationaalisten pelkojensa yli. Miksi Conchita on uhka ap:lle?
Minusta hän näyttää Conchitana upealta verrattuna niihin kuviin, mitä olen nähnyt hänestä miehenä :D
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:09"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:59"] [quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:47"] Mä en pidä ihmisistä, jotka asettuvat toisten yläpuolelle ja rupeavat soimaamaan jotain toista ihmistä. Se on mun mielestä tekopyhää ja tekee siitä haukkujasta kiusaajan ja kiusaaja on mun mielestä hyvin ruma ihminen. yäk. Aapee ...sun toiminta on just tota...kiinnitä negatiivinen huomio jonkun ulkonäköön ja yritä saada muutkin sitä vastaan ja kiusaamaan. sun toiminta on rumaa ja etovaa. tajuatko sä mitä sä teet? Teetkö sä sitä samaa täälläkotona muillekin ihmisille? Kiusaat? [/quote] Asetun todellakin muiden yläpuolelle siinä, että kaikki ei ole kaunista. Seuraavaksi kai väität, että laatueroja ei ole vaan kaikki on samaaa. [/quote] Sinua "inhottaa". Kyllä tässä mennään jo estetiikasta ahdistuksen puolelle ihan omien sanojesikin mukaan. [/quote] Tuomitsetko erilaisuuden pelon? Eikös se ole ihmiseen sisäänrakennettu? Erilaisuutta voi oppia rakastamaan, mutta on myös vapaus olla oppimatta rakastamaan erilaisuutta. [/quote] Aikuinen ihminen oppii vähintään edes tunnistamaan ja nimeämään omat tunteensa, ja parhaimmassa tapauksessa pyrkii myös pääsemään ainakin irrationaalisten pelkojensa yli. Miksi Conchita on uhka ap:lle?
[/quote]
Tunteita ei voi hallita järjellä.
Sekasikiö Terv. Luontoäiti