Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parrakas nainen inhottaa. Olenko ainoa?

Vierailija
24.05.2015 |

Pitääkö kaikkea ymmärtää ja kaikki olla normaalia? En pystynyt kunnolla eilenkään katsomaan tätä naista. Nyt olen tietysti ahdasmielinen ja vanhanaikainen. No, olkoot sitten niin.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:33"]Onko hän nainen?
[/quote]

En tiedä mikä on eikä sillä ole väliäkään.

Vierailija
22/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.hän on mies homo sen nimi taitaa olla tomi tai toni .partahan on miehellä. Ja mies pukeutuu naiseksi. Ei siinä mitään ihmeellistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jookaisella on oikeus mielipiteeseen, ja vielä nykypäivänä juuri tuollaiset tunteet on yleisiä. Itse ihailen hänen tyyliään, en osaisi itse olla ja pukeutua noin naiselliseksi. Koska heidänlaisiaan ei kadulla juurikaan tule vastaan, tyrmistyminen on luonnollinen reaktio ja juuri sehän taitaa olla hänen tarkoituksensa. Ja voin sanoa että ainakin mieheni ei ymmärrä ollenkaan ja sanoo aika ikävästikin transuista, eli kaltaisiasi on enemmänkin

Vierailija
24/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vihaan ihmisiä ketkä ovat aitoa ja rehellisiä itselleen. Vihaan myös kaikkia ketkä pitävät itsestänsä huolta mm kuntoilemalla.

Kaikkien pitäisi olla 70-luvun tuulitakkiin pukeutuvia jauhovalaita!

Vierailija
25/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset inhotukset yleensä kertovat omista peloista ja ahdistuksesta. Kannattaa käsitellä omat lukkonsa. Minusta Conchita on kaunis, viehkeä ja karismaattinen.

Vierailija
26/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin ennemmin miksi tuo aiheuttaa sinussa niin voimakkaita tunteita? Maailmaanhan mahtuu kaikenlaista, mutta miksi juuri sinä ahdistut drag artistista televisiossa noin paljon?

Vierailija
27/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:38"]Tuollaiset inhotukset yleensä kertovat omista peloista ja ahdistuksesta. Kannattaa käsitellä omat lukkonsa. Minusta Conchita on kaunis, viehkeä ja karismaattinen.
[/quote]

Juuri tätä tarkoitin! Eli jos tässä miehessä on mielestäni jotain vastenmielistä, minun täytyy mennä psykologin jutteille avaamaan lukkoja ja omia ahdistuksia. Hei ihan oikeasti :DD
ap

Vierailija
28/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen tavallinen poika sen hahmon takana on:

http://aijaa.com/lc1LEM

Vierailija
29/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä hän minuakin inhottaa ja ärsyttää. Friikkishow koko Euroviisut nykyään.

Vierailija
30/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:38"]

Tuollaiset inhotukset yleensä kertovat omista peloista ja ahdistuksesta. Kannattaa käsitellä omat lukkonsa. Minusta Conchita on kaunis, viehkeä ja karismaattinen.

[/quote]

Ai että kaikki vaan avoimeksi ja silleen?

Vierailija
31/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:42"]No kyllä hän minuakin inhottaa ja ärsyttää. Friikkishow koko Euroviisut nykyään.
[/quote]
Niin, jotkut maat lähettää kehitysvammaisiakin sinne.

Vierailija
32/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:38"]

[/quote]

Ai että kaikki vaan avoimeksi ja silleen?
[/quote]

Mitä tarkoitat? Miksei olisi hyvä olla avoin ja aito ainakin itselleen?

Vierailija
33/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin hän on irvokas.

Vierailija
34/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä ihmisistä, jotka asettuvat toisten yläpuolelle ja rupeavat  soimaamaan jotain toista ihmistä. Se on mun mielestä tekopyhää ja tekee siitä haukkujasta kiusaajan ja kiusaaja on mun mielestä hyvin ruma ihminen.

yäk. Aapee ...sun toiminta on just tota...kiinnitä negatiivinen huomio jonkun ulkonäköön ja yritä saada muutkin sitä vastaan ja kiusaamaan.

sun toiminta on rumaa ja etovaa.

tajuatko sä mitä sä teet? Teetkö sä sitä samaa täälläkotona muillekin ihmisille? Kiusaat?

Vierailija
35/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää miten parta ei käy naiselle, mutta kulli kyllä.

Vierailija
36/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitit parrakkaalla naisella Conchita Wurstia, niin hänhän on mahdottoman söpö jopa 75-vuotiaan anoppini mielestä. Jos taas tarkoitit minua, viisikymppistä suomalaista tavisnaista, jolla kasvaa leuassa partakarvoja, niin et ole ainoa, kyllä ne inhottavat minua itseänikin ja joudun päivittäin nyppimään niitä pois.

Vierailija
37/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän kaameaa se onkin. Ajatella, parrakas mies!!

Vierailija
38/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:38"]Tuollaiset inhotukset yleensä kertovat omista peloista ja ahdistuksesta. Kannattaa käsitellä omat lukkonsa. Minusta Conchita on kaunis, viehkeä ja karismaattinen.
[/quote]

Juuri tätä tarkoitin! Eli jos tässä miehessä on mielestäni jotain vastenmielistä, minun täytyy mennä psykologin jutteille avaamaan lukkoja ja omia ahdistuksia. Hei ihan oikeasti :DD
ap
[/quote]

Kyllä. Jos et itse tätä ymmärrä niin elämäsi tulee olemaan vaikeaa. Ja olet muuten kaikkien kriteerien mukaan kiusaaja.

Vierailija
39/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:36"]Et ole.hän on mies homo sen nimi taitaa olla tomi tai toni .partahan on miehellä. Ja mies pukeutuu naiseksi. Ei siinä mitään ihmeellistä
[/quote]Ei ole homo!

Vierailija
40/81 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:47"]

Mä en pidä ihmisistä, jotka asettuvat toisten yläpuolelle ja rupeavat  soimaamaan jotain toista ihmistä. Se on mun mielestä tekopyhää ja tekee siitä haukkujasta kiusaajan ja kiusaaja on mun mielestä hyvin ruma ihminen.

yäk. Aapee ...sun toiminta on just tota...kiinnitä negatiivinen huomio jonkun ulkonäköön ja yritä saada muutkin sitä vastaan ja kiusaamaan.

sun toiminta on rumaa ja etovaa.

tajuatko sä mitä sä teet? Teetkö sä sitä samaa täälläkotona muillekin ihmisille? Kiusaat?

[/quote]

Asetun todellakin muiden yläpuolelle siinä, että kaikki ei ole kaunista. Seuraavaksi kai väität, että laatueroja ei ole vaan kaikki on samaaa.