Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä työssä saisi hyvää palkkaa mutta työtä olisi vain 8-16?

Vierailija
22.01.2022 |

Missä työssä saisi hyvää palkkaa mutta työtä olisi vain kello 8-16?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivälukion aineenopettaja.

Vierailija
2/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse yksi:

Työaika 8-16

Hyvä palkka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yläkoulun aineenopettaja ja pyrin pitämään tuon työajan. Yleensä se onnistuu. Palkkaa saan tällä hetkellä 4700 euroa kuussa. Riittääkö se?

Vierailija
4/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitse yksi:

Työaika 8-16

Hyvä palkka

Ehkä teille kouluttamattomille molempien saaminen on mahdotonta, meille muille ei.

Vierailija
5/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon ihan suoraan, että sinä et saa mistään. Koulua olisi pitänyt käydä enemmän kuin vain se pakollinen oppimäärä.

Vierailija
6/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yläkoulun aineenopettaja ja pyrin pitämään tuon työajan. Yleensä se onnistuu. Palkkaa saan tällä hetkellä 4700 euroa kuussa. Riittääkö se?

Mun mielestä toi on hyvä palkka, mutta riittääkö noi tunnit oikeasti opettajalle? Etkö tarkista kokeita tai suunnittele opetusta iltaisin tai viikonloppuna?

Vierailija
7/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tee juurikaan ylitöitä. Hän on ohjelmistosuunnittelija, palkka 4600 euroa/kk. Ei reissuja asuinkunnan ulkopuolella. Työaika on liukuva, mutta ei hänellä saldoja kerry kuin satunnaisesti. On ollut alalla vuosia ja nykyisessä työssään neljä vuotta.

Vierailija
8/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa toimistotyö/asiantuntijatyö. Johtoportaassa saa parempaa palkkaa kuin suorittavalla tasolla. Ihan aina ei tietysti välttämättä toimistotyöaika riitä.

Vierailija
9/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tehokas osaaja ja hallitsee priorisoinnin, voi vaativissakin tehtävissä selvitä normityöajalla. Eikä kaikki yrittäjät tee 24/7, mm. oma pomoni pitää työajan 40 tunnissa/viikko. 

Vierailija
10/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi on hyvä palkka, mutta riittääkö noi tunnit oikeasti opettajalle? Etkö tarkista kokeita tai suunnittele opetusta iltaisin tai viikonloppuna?

Pitäisikö sinusta yläkoulun opettajan tehdä enemmän töitä kuin 40 tuntia viikossa? Työ on mielestäni sen verta raskasta, että minusta ei. Työmäärään voi jossain määrin itse vaikuttaa ja minä lähden siitä, että 40 tuntia saa luvan riittää. Ei minun tarvitse keksiä pyörää uudestaan tai teettää valtavia määriä arvioitavia suorituksia.

Opettajan työssä toki työmäärä vaihtelee viikoittain. Joskus voi lähteä hyvillä mielin yhdeltä tuntien loputtua, toisinaan pitää jäädä hommiin. Moni kollega vie töitä kotiin viikonlopuksi, itse teen mieluummin koululla arkena vähän pidempään.

Vierailija
11/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku valtion virkamies.

Vierailija
12/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upseerina riittävän korkeassa arvossa. Lisäksi on vielä piiitkät valtion kesälomat.

Vierailija
13/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upseerina riittävän korkeassa arvossa. Lisäksi on vielä piiitkät valtion kesälomat.

Tässä oikea ajatusten ruusutarha. Kuvittelitko tuon kouluttamattoman kävelevän suoraan armeijaan everstiksi?

Vierailija
14/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku valtion virkamies.

Kouluttamaton ei virkamieheksi pääse.

Vierailija
15/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku valtion virkamies.

Eihän aloittaja sanonut olevansa kouluttamaton eikä koulutusta muutenkaan kysytty. Ainoat ehdot oli virkatyöaika ja hyvä palkka.

Vierailija
16/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku valtion virkamies.

Eihän aloittaja sanonut olevansa kouluttamaton eikä koulutusta muutenkaan kysytty. Ainoat ehdot oli virkatyöaika ja hyvä palkka.

Kyllä sanoi rivien väleistä. Jos on koulutettu, niin tuollaisia kysymyksiä ei tule mieleenkään kysyä.

Vierailija
17/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valtiolla virkamiehenä, etätyö. Ensimmäinen työpaikka valmistumisen jälkeen, palkka 5372, ihan ok kun työ tosi helppoa. Tosin tiedollisesti ymmärrän taantuvani yliopistoon verrattuna. Luonnontiede.

Vierailija
18/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku valtion virkamies.

Mistä sinä aloittajan koulutuksen tiedät? Minulle tuli mielikuva lukiolaisesta, joka miettii ammatinvalintaa tai tyypistä, joka haluaa vaihtaa vuorotyöstä päivätyöhön alan vaihdon kautta. 

Vierailija
19/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen yrityssaneerauskonsultointia. Pääosin mahtuu 8-16-haarukkaan ja palkka jopa yli kymppitonni kuussa.

Vierailija
20/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valtiolla virkamiehenä, etätyö. Ensimmäinen työpaikka valmistumisen jälkeen, palkka 5372, ihan ok kun työ tosi helppoa. Tosin tiedollisesti ymmärrän taantuvani yliopistoon verrattuna. Luonnontiede.

Ai pelkästään 'ihan ok' tuollainen palkka (omien sanojesi mukaan) helposta työstä?

Tarkoituksesi ei ollut muuta kuin brassailla, sikäli mikäli edes olet yhtään missään töissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi