Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä työssä saisi hyvää palkkaa mutta työtä olisi vain 8-16?

Vierailija
22.01.2022 |

Missä työssä saisi hyvää palkkaa mutta työtä olisi vain kello 8-16?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele hyvä palkka

Vierailija
22/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele hyvä palkka

Kun naapuri on kateellinen, on sinulla hyvä palkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri kunnallisella, työaika 8-16 ja palkka ihan hyvä

Vierailija
24/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivälukion aineenopettaja.

Aineenopettajana pakko kommentoida sen verran, että ne pidetyt oppitunnit ovat välillä 8-16, mutta se työaika on jotain ihan muuta.

Vierailija
25/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa ap koulutuksesi, niin katsotaan tsäänssit.

Vierailija
26/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-alan hommat, mutta sitten pitää kunnolla osata esim. ohjelmointi.

Vierailija
27/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku valtion virkamies.

Kouluttamaton ei virkamieheksi pääse.

Eihän aloittaja sanonut olevansa kouluttamaton eikä koulutusta muutenkaan kysytty. Ainoat ehdot oli virkatyöaika ja hyvä palkka.

Kyllä sanoi rivien väleistä. Jos on koulutettu, niin tuollaisia kysymyksiä ei tule mieleenkään kysyä.

Taidatkin olla oikea selvänäkijä, joka tietää ap:n elämästä kaiken. 

Kannattaisko kuitenkin kysyä eikä olettaa? 

Vierailija
28/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku valtion virkamies.

Kouluttamaton ei virkamieheksi pääse.

Eihän aloittaja sanonut olevansa kouluttamaton eikä koulutusta muutenkaan kysytty. Ainoat ehdot oli virkatyöaika ja hyvä palkka.

Kyllä sanoi rivien väleistä. Jos on koulutettu, niin tuollaisia kysymyksiä ei tule mieleenkään kysyä.

Taidatkin olla oikea selvänäkijä, joka tietää ap:n elämästä kaiken. 

Kannattaisko kuitenkin kysyä eikä olettaa? 

No katsotaan, mitä ap vastaa. Sittenhän tiedämme.

Vierailija
29/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijä peruspalkka parhaimmillaan 4050e plus ikälisät. Päivätyö ja työttömäksi jää tuskin ikinä.

Vierailija
30/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aineenopettajana pakko kommentoida sen verran, että ne pidetyt oppitunnit ovat välillä 8-16, mutta se työaika on jotain ihan muuta.

Höpöhöpö.

Olen itse lukion aineenopettaja ja aika helpolla tulee 5300 e / kk. Toki välillä on vanhempainilloissa oloa jne mutta toisaalta missä työssä ei hetkittäin olisi pidempiä päiviä. Tunteja en ole suunnitellut enää vuosiin.

Vierailija
31/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusalan konsulttina ansaitsin viime vuonna 9-17 väliin sijoittuvalla työajalla 91000€, eli 7300€/kk. Keskimääräinen työaika ei taatusti ylittänyt 35 viikkotuntia.

Vierailija
32/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Hanhi kirjoitti:

Rakennusalan konsulttina ansaitsin viime vuonna 9-17 väliin sijoittuvalla työajalla 91000€, eli 7300€/kk. Keskimääräinen työaika ei taatusti ylittänyt 35 viikkotuntia.

Onnea Hannu Hanhi, hyvältä kuulostaa!

Vierailija
33/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Hanhi kirjoitti:

Rakennuspuolen konsultit yrittäjänä tienaa hyvin, luulen ma, kun heistä on pulaa. Mutta riippuu vähän työstä, jos on remppahommissa, joutuu helposti illallakin yhtiökokouksiin, tietty voi vähän valita mitä ottaa ja voi koettaa niitä kokouksiakin saada siihen alkuiltaan. 

Vierailija
34/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan hyväksi palkaksi? Olen itse it-insinööri ja tienaan yli 4500kk. Liukuva työaika, eli paljon vapautta päättää omista aikatauluistaan, ja viikkotuntimäärä 37,5h.

Vierailija
35/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuolla välillä 22 oppituntia. Loput päivästä voi hyvin käyttää muihin töihin. Mikään pakko ei ole niitä säästää viikonloppuun tai keskiyöhön. Kenelläkään ei ole joka päivä opetusta 8-16.

Vierailija
36/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivälukion aineenopettajana voin sanoa, ettei mitenkään onnistu kyllä. Pakostakin vähintään kokeiden korjaamista ja tekemistä tulee illoille ja viikonlopuille. Yleensä myös tuntien suunnittelua. Näin ihan normaalina viikkonakin puhumattakaan yo-viikoista.

t. lukion väsynyt aineenope, joka tuli ketjuun etsimään vinkkejä uuteen ammattiin

Vierailija
37/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

Olen itse lukion aineenopettaja ja aika helpolla tulee 5300 e / kk. Toki välillä on vanhempainilloissa oloa jne mutta toisaalta missä työssä ei hetkittäin olisi pidempiä päiviä. Tunteja en ole suunnitellut enää vuosiin.

Vedät uuden opetussuunnitelman tunnit suoraan vanhan opetussuunnitelman materiaaleilla? Kuulostaa kovin laadukkaalta opetukselta...

Vierailija
38/41 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

Vedät uuden opetussuunnitelman tunnit suoraan vanhan opetussuunnitelman materiaaleilla? Kuulostaa kovin laadukkaalta opetukselta...

Opettamassani aineessa on käytännössä ihan sama, oli mikä tahansa opetussuunnitelma.

Asiat ovat samoja, vaikka kurssit muuttui pisteiksi. Yksi kurssi = 2 pistettä oli suurin ja täysin turha muutos.

Vierailija
39/41 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuolla välillä 22 oppituntia. Loput päivästä voi hyvin käyttää muihin töihin. Mikään pakko ei ole niitä säästää viikonloppuun tai keskiyöhön. Kenelläkään ei ole joka päivä opetusta 8-16.

Lukion aineenopettajana minulla 12 x 75 min oppitunti tässä jaksossa.

Ke ja To opetus päättyy ruokailuun eli klo 11.

Vierailija
40/41 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omasta mielestäni ihan ok palkka työmäärään nähden, brutto 3700/kk. Työaika on 7,5h /päivä mutta saan itse valita kellonajan, joten työskentelen yleensä kello 6-14. Taloushallinnon hommia, tylsä toimistotyö. Tosin yleensä teen alkuviikosta vähän pidempää päivää että voin perjantaina lopettaa aikaisemmin, esim puoliltapäivin. Ja joskus teen perjantain kokonaan sisään enkä mene töihin ollenkaan. Puhtaasti 8-16:00 työhön en kyllä pystyisi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi