Huomenta! Nautin elämästäni velana
Tajusin juuri kuinka ihania nämä hiljaiset aamut ovat <3. Aluksi aamuseksiä ja aamupala kahdestaan terassilla. Ihana kävelylenkki koiran kanssa metsässä jo tehty, seuraavaksi salille yhdessä treenaamaan. Sitten illaksi ystävien veneelle viettämään 30v juhlia merelle!
Kyllä tämä sopii minulle oikein hyvin :) Siskon lapset ovat minulle tärkeitä ja vietän heidänkin kanssa paljon aikaa, nuorempana olin lapsenvahtina usein. Nautin suunnattomasti elämästäni juuri näin.
Kommentit (22)
Mulla muuten sama, mutta kävimme bodypumpissa ;) Teinit lähtivät jo aamulla kaupungille ja kotiutuvat illaksi leipomaan pitsaa koko perheelle. Leffailta tiedossa porukalla. Ihanaa kun on isot lapset ja itse ollaan alle nelikymppisiä ;)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:43"]
Mulla on mahdollisuus vkl tohon kaikkeen samaan, paitsi ei oo koiraa riesana. Lapseni ovat jo lukiossa. Ei käy sua pätkääkään kateeksi. Saan kaiken tuon kuin sinä, minulla on vain enemmän kuin sinulla, ihanat tyttäret.
[/quote]
Tuo on melkoinen harhakäsitys. Ei sinulla ole mitään enempää meihin lapsettomuuden valinneisiin verrattuna, päinvastoin, olet hävinnyt paljon äidiksi ryhtyessäsi.