Hoitaja. Miksi et ota rokotetta?
Onko taustalla pelko? Mitä pelkäät? Luuletko että suurin osa lääkäreistä jotka ovat aiheeseen perehtyneet enemmän, ottaisivat rokotteet jos pelkäisivät että jotain oikeasti voi tapahtua, suurella todennäköisyydellä?
Vai oletko vain uhmakas, "minua ei pakoteta"?
Vai jotain muuta?
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
No mikä ihmeen syy sekään on ottaa, että lääkäritkin ottaa? Mikset ota, mikset ota? Tuota onkin saanut kuulla, mutta miksi mulla pitäisi olla velvollisuus selittää. Meillä ei ole vieläkään laissa määräämää pakkorokotusta, vain velvoite sotealalla työskenteleville. Nyt olen jo sairastanut koronan, joten toistaiseksi rokotusta ei voi vielä kohdallani pakottaa. Kenties olen jo siihen mennessä löytänyt toiselta alalta töitä. Haut on päällä. Pitäkää koronarokotteenne!
-
Kirjoitit pitkän ja välttelevän vastauksen... Eikö sinulla todellakaan ole ensimmäistäkään järkisyytä olla ottamatta rokotetta?
- Mielestäni tervydenhoitoalalle ei sovi rokotekielteinen henkilö lainkaan ja itselle rokottamaton hoitsu olisi 100% kammotus.
-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä ihmeen syy sekään on ottaa, että lääkäritkin ottaa? Mikset ota, mikset ota? Tuota onkin saanut kuulla, mutta miksi mulla pitäisi olla velvollisuus selittää. Meillä ei ole vieläkään laissa määräämää pakkorokotusta, vain velvoite sotealalla työskenteleville. Nyt olen jo sairastanut koronan, joten toistaiseksi rokotusta ei voi vielä kohdallani pakottaa. Kenties olen jo siihen mennessä löytänyt toiselta alalta töitä. Haut on päällä. Pitäkää koronarokotteenne!
-
Kirjoitit pitkän ja välttelevän vastauksen... Eikö sinulla todellakaan ole ensimmäistäkään järkisyytä olla ottamatta rokotetta?
- Mielestäni tervydenhoitoalalle ei sovi rokotekielteinen henkilö lainkaan ja itselle rokottamaton hoitsu olisi 100% kammotus.
-
Sittenhän tämä meni ihan oikein. Olen nyt lähdössä alalta. Kukakohan sinäkään olet kauhistelemaan, että omg, hoitajat eivät ota rokotteita. Millä perusteella sinulla on mitään sanottavaa hoitajien koronarokotevelvoitteesta?
Miksi hoitajan pitäisi osallistua lääkekokeeseen? Eikö se ole enemmänkin potilaiden hommaa?
Terv. Ei-hoitaja
Vierailija kirjoitti:
eli olet vain uhmakas
Minulla on alumiini fooliota, siksi en välitä rokotteesta!
T. Sisar hento koronainen
Vapaaehtoinen ja kokeellinen rokote ei voi velvoittaa yhtään ketään yhtään mihinkään.
Rokotteet on kehitetty hätätilanteessa ja niitä ei ole tutkittu siten kuin normaalisti tutkittaisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli olet vain uhmakas
Syynä koronarokottamattomuuteeni ei ole uhmakkuus. Olen vain pettynyt siihen, että joudun luopumaan tärkeästä työstäni. Käytin kuitenkin aikaani ja resurssejani opiskeluun ja olin työssäni omistautunut ja motivoitunut. Asiakkaat ovat minulle tärkeitä. Ilmeisesti minä itse en merkitse mitään tässä kuviossa. Tai kukaan muukaan, joka tälle alalle antaa työpanoksensa. Meille voi vain mielivaltaisesti määrätä kaikenlaista. Ja tässä en tarkoita vain tätä rokotetta. Tämä koronapandemia yleisesti ottaen on osoittanut sotealan täydellisen mädännäisyyden. Olen vihainen tästä kaikesta kokonaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-
-
Kerroppa mitä hyötyä hoitaja toisi osastolleen jos hän koronarokottautuisi?
Siis se tolkku, minkä varjolla rokote pitäisi ottaa?
Hänen sairastuvuudelle ja kyvylle levittää tautia osastollaan eteenpäin se ei estäisi, jopa lisäisi rokotettujen sallivammalla linjalla toimia vajaakuntoisena töissä.
Vai onko kyseessä vain sinun yksiviivainen ajatusmaailma, että 'rokote on hyvä muuta en tiedä'
Sikäli en voi vastata, kun olen rokotukset ottanut ja työt jatkuvat kuten ennenkin. Mutta siihen piti kommentoida, että mielestäni tuota rokottamattomien hoitajien lukua suurennellaan. Omalta työpaikalta tiedän yhden, kyllä ei ole rokotuksia ja työt loppuvat 31.1 toistaiseksi, kun korvaavaa työtä ei ole esittää.
Vierailija kirjoitti:
Sikäli en voi vastata, kun olen rokotukset ottanut ja työt jatkuvat kuten ennenkin. Mutta siihen piti kommentoida, että mielestäni tuota rokottamattomien hoitajien lukua suurennellaan. Omalta työpaikalta tiedän yhden, kyllä ei ole rokotuksia ja työt loppuvat 31.1 toistaiseksi, kun korvaavaa työtä ei ole esittää.
Sama juttu. En tiedä yhtään meiltä. Yhdestä vanhainkodista lähärin, mutta se saa lähteä muutenkin kun vanhuksilta alkoi katoamaan käteistä.
Minun keho ja minä päätän mitä siihen työnnetään. Hyvin yksinkertaista.
Lomailen mielelläni rankan syksyn jälkeen.
vkk:n ano turtiainen sanoi fbssä että se on myrkkyinjektio. useat asiantuntijat ovat myös samaa mieltä tokentubissa esim kemppen haastatteluissa kuten kalevi korento, ja rakkaustohtori a. grey. ja netti ja fb on täynnä kirjoituksia ja videoita että se piikki on myrkkyä. myös yazka, musta barbaari ja aki manninen ova samaa mieltä. vkk.n telegram ryhmässä puhutaan myös pizzagatesta ja venäjän pansssaritsaisivat ajaa suomeen ja vapauttaa eu:n hirmuvallasta. että eiköhän tässä riitä teille tietoa miksi piikkiä ei kannata ottaa. puhumattakaan usko tai älä ohjelman etisestä juontajasta joe roganista jonka opit vähitellen saavupat suomeen meidän tiedostavien onneksi. eikö nämä asiantuntijat teille lampaille riitä.
Rokote ei estä saamasta tartuntaa eikä estä levittämästä.
Vuosia elämä ilman rokotteita ja ilman isompia sairastumisia, vain pikku flunssia harvoin.
Itse saa päättää omasta kehosta.
Pakottamalla ei ainakaan ota.
Kokeellinen rokote on yhä ja imeisesti pitkään, sillä ei ole vielä ainuttakaan mRNA-rokotetta, joka olisi saatu pysymään vakaana ja näitä uusia variantteja vastaan tehtyjä ei ole edes testattu ennen ihmisille antamista, koska ei ole ollut aikaa. Ota sinä rokote, jos kerran rohkeutta siihen riittää, harrastavathan monet venäläistä rulettiakin, mutta ölö muita houkuttele siihen, kun et kuitenkaan ole valmis ottamaan vastuuta siitä.
Rokotettu hoitaja varmaan palaa takaisin töihin nopeammin kuin rokottamaton, jos vaikea muoto sattuu iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Rokotettu hoitaja varmaan palaa takaisin töihin nopeammin kuin rokottamaton, jos vaikea muoto sattuu iskemään.
Pyyhippäs kuola suupielestä vaj44äly1nen valtamediauskovainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. En tiedä yhtään meiltä. Yhdestä vanhainkodista lähärin, mutta se saa lähteä muutenkin kun vanhuksilta alkoi katoamaan käteistä.
Tässä aletaan nähdä kahtiajaon vaikutuksia. Aletaan demonisoida vastapuolta mahdollisesti perättömillä väitteillä. Aletaan sepittää seläntakana, että ne "toiset" ovat outoja, varkaita, pettureita yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-
-
Sittenhän tämä meni ihan oikein. Olen nyt lähdössä alalta. Kukakohan sinäkään olet kauhistelemaan, että omg, hoitajat eivät ota rokotteita. Millä perusteella sinulla on mitään sanottavaa hoitajien koronarokotevelvoitteesta?
-
Veroja maksavana kaupunkilaisena olen oikeutettu mahdollisimman riskittömään hoitotapahtumaan sitä tarvitessani. Rokottamattomat hoitajat eivät sitä kyke tarjoamaan. Ks. nyt vaikka esimerkki-uutinen ihan viime syksyltä.
-
"Ylen tiedot: Rokottamattoman hoitajan levittämä koronatartunta johti kuolemaan Eurajoella – ylilääkäri haluaa rokotepakon hoitajille"
-
os. Eikö sinulla ollut ensimmäistäkään järkisyytä, jonka kehtaisit ilmoittaa rokotekielteisyytesi pontimeksi?