Hoitaja. Miksi et ota rokotetta?
Onko taustalla pelko? Mitä pelkäät? Luuletko että suurin osa lääkäreistä jotka ovat aiheeseen perehtyneet enemmän, ottaisivat rokotteet jos pelkäisivät että jotain oikeasti voi tapahtua, suurella todennäköisyydellä?
Vai oletko vain uhmakas, "minua ei pakoteta"?
Vai jotain muuta?
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole hoitaja, mutta veikkaan heidän nähneen karun totuuden näistä rokotteista tai piikeistä siellä eturintamassa.
Juuri tämä. Eivät he ota jotka ovat työssään nähneet sen totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä ihmeen syy sekään on ottaa, että lääkäritkin ottaa? Mikset ota, mikset ota? Tuota onkin saanut kuulla, mutta miksi mulla pitäisi olla velvollisuus selittää. Meillä ei ole vieläkään laissa määräämää pakkorokotusta, vain velvoite sotealalla työskenteleville. Nyt olen jo sairastanut koronan, joten toistaiseksi rokotusta ei voi vielä kohdallani pakottaa. Kenties olen jo siihen mennessä löytänyt toiselta alalta töitä. Haut on päällä. Pitäkää koronarokotteenne!
-
Kirjoitit pitkän ja välttelevän vastauksen... Eikö sinulla todellakaan ole ensimmäistäkään järkisyytä olla ottamatta rokotetta?
- Mielestäni tervydenhoitoalalle ei sovi rokotekielteinen henkilö lainkaan ja itselle rokottamaton hoitsu olisi 100% kammotus.
-
Sittenhän tämä meni ihan oikein. Olen nyt lähdössä alalta. Kukakohan sinäkään olet kauhistelemaan, että omg, hoitajat eivät ota rokotteita. Millä perusteella sinulla on mitään sanottavaa hoitajien koronarokotevelvoitteesta?
-
Veroja maksavana kaupunkilaisena olen oikeutettu mahdollisimman riskittömään hoitotapahtumaan sitä tarvitessani. Rokottamattomat hoitajat eivät sitä kyke tarjoamaan. Ks. nyt vaikka esimerkki-uutinen ihan viime syksyltä.
-
"Ylen tiedot: Rokottamattoman hoitajan levittämä koronatartunta johti kuolemaan Eurajoella – ylilääkäri haluaa rokotepakon hoitajille"
-
os. Eikö sinulla ollut ensimmäistäkään järkisyytä, jonka kehtaisit ilmoittaa rokotekielteisyytesi pontimeksi?
Kun rokote ei estä tartuntaa - ainoastaan parantaa mahdollisuuksia saada tauti lievänä vakavan sijaan - niin miten tässä uutisessa on olennaista se että hoitajalla ei ollut rokotusta? Rokotettuna hän olisi levittänyt tautia oireettomana ihan samalla lailla.
-
"Kun rokote ei estä tartuntaa" ----> Puhut kuin näkkileivästä ja perustelet väitettäsi rokotepropagandasta repäistyllä sloganilla. ---> Laitahan linkkki artikkeliin, jossa rokotteet ovat täydellisen hyödyttömiä tartuntaa vastaan.
-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole hoitaja, mutta veikkaan heidän nähneen karun totuuden näistä rokotteista tai piikeistä siellä eturintamassa.
Juuri tämä. Eivät he ota jotka ovat työssään nähneet sen totuuden.
-
Juuri näin! TYKS vasta uutisoi, että 1.9.2021 lähtien sisään otetuista koronapotilaista 89% on ollut rokottamattomia. Luulisi vihoviimeiselläkin vänkärillä edes pienen pienen lampun syttyvä tuosta.
-
Eikös se oo ihan ilmeistä että voi tartuttaa rokotteesta huolimatta jos voi saada taudinkin?
Ei kannata uskoa että kukaan lääkäri tms. on rokotteita ottanut elleivät he näytä todistusta rokotteesta. Senkö perusteella ovat varmasti ottaneet kun sanovat ottaneensa? :D
𝕿𝖚𝖗𝖚𝖓 𝕾𝖆𝖓𝖔𝖒𝖆𝖙 22.1.2022
-
Tyksin synnytyslääkäri vetoaa raskaana olevia ottamaan koronarokotteen: "Paras tapa suojata itseään ja syntyvää lastaan
■ Tyksin teho-osastolla on hoidettu raskaanaolevia naisia, joiden synnytys on ollut pakko käynnistää ennenaikaisesti.
■ Kaikki Tyksin teho-osastolla hoidetut raskaana olevat ovat olleet rokottamattomia.
-
Vielä joku ilkeää kirjoitella rokotevastaista propagandaa
-
Vierailija kirjoitti:
𝕿𝖚𝖗𝖚𝖓 𝕾𝖆𝖓𝖔𝖒𝖆𝖙 22.1.2022
-
Tyksin synnytyslääkäri vetoaa raskaana olevia ottamaan koronarokotteen: "Paras tapa suojata itseään ja syntyvää lastaan
■ Tyksin teho-osastolla on hoidettu raskaanaolevia naisia, joiden synnytys on ollut pakko käynnistää ennenaikaisesti.
■ Kaikki Tyksin teho-osastolla hoidetut raskaana olevat ovat olleet rokottamattomia.
-
Vielä joku ilkeää kirjoitella rokotevastaista propagandaa
-
Linkki unohtui: https://www.ts.fi/uutiset/5545416
Tiedän monta lääkärikin, jotka eivät ole ottaneet. Pikku ylläri tiedossa koko yhteiskunnalle helmikuun alussa.
Kehtaavatkin riskiryhmäläiset, monisairaat ja vammaiset vaatia täysin terveitä ihmisiä riskeeraamaan terveytensä heidän vuokseen!!! Uskomattoman röyhkeää! Kun itse ovat sairaita, eivät välitä muiden terveydestä!
Vierailija kirjoitti:
Veroja maksavana kaupunkilaisena olen oikeutettu mahdollisimman riskittömään hoitotapahtumaan sitä tarvitessani. Rokottamattomat hoitajat eivät sitä kyke tarjoamaan. Ks. nyt vaikka esimerkki-uutinen ihan viime syksyltä.
-
"Ylen tiedot: Rokottamattoman hoitajan levittämä koronatartunta johti kuolemaan Eurajoella – ylilääkäri haluaa rokotepakon hoitajille"
-
os. Eikö sinulla ollut ensimmäistäkään järkisyytä, jonka kehtaisit ilmoittaa rokotekielteisyytesi pontimeksi?
Tuoreempi uutinen:
https://yle.fi/uutiset/3-12252009
"Rovaniemen kuntoutussairaalan osaston K3 viidellä potilaalla on todettu koronatartunta.
Koronatartunta on peräisin hoitohenkilökunnalta. Hoitaja oli rokotettu kolmesti. Tartunta on johtanut potilaiden altistumiseen ja siten myös viruksen siirtymisen viiteen potilaaseen.
Saarenkylän Pulkamontiellä sijaitsevassa kuntoutussairaalassa hoidetaan muun muassa saattohoitopotilaita sekä akuutti-, tutkimus- ja kuntoutuspotilaita ja erityishoitoa vaativia ikäihmisiä."
Vierailija kirjoitti:
Näen mitä ne rokotteet aiheuttavat joka päivä.
"Näen mitä ne rokotteet aiheuttavat joka päivä."
-
---> Ihmisiä menossa terveinä työpaikoilleen. Sen minäkin näen. Mikä oli pointtisi?
-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-
-
Tuoreempi uutinen:
https://yle.fi/uutiset/3-12252009
"Rovaniemen kuntoutussairaalan osaston K3 viidellä potilaalla on todettu koronatartunta.
Koronatartunta on peräisin hoitohenkilökunnalta. Hoitaja oli rokotettu kolmesti. Tartunta on johtanut potilaiden altistumiseen ja siten myös viruksen siirtymisen viiteen potilaaseen.
Saarenkylän Pulkamontiellä sijaitsevassa kuntoutussairaalassa hoidetaan muun muassa saattohoitopotilaita sekä akuutti-, tutkimus- ja kuntoutuspotilaita ja erityishoitoa vaativia ikäihmisiä."
-
Miten tuossa kuntoutussairaalassa tilanne muka olisi paremmin, jos hoitajat olisivat rokottamattomia?
-
V = Ei mitenkään.
-
Vierailija kirjoitti:
vkk:n ano turtiainen sanoi fbssä että se on myrkkyinjektio. useat asiantuntijat ovat myös samaa mieltä tokentubissa esim kemppen haastatteluissa kuten kalevi korento, ja rakkaustohtori a. grey. ja netti ja fb on täynnä kirjoituksia ja videoita että se piikki on myrkkyä. myös yazka, musta barbaari ja aki manninen ova samaa mieltä. vkk.n telegram ryhmässä puhutaan myös pizzagatesta ja venäjän pansssaritsaisivat ajaa suomeen ja vapauttaa eu:n hirmuvallasta. että eiköhän tässä riitä teille tietoa miksi piikkiä ei kannata ottaa. puhumattakaan usko tai älä ohjelman etisestä juontajasta joe roganista jonka opit vähitellen saavupat suomeen meidän tiedostavien onneksi. eikö nämä asiantuntijat teille lampaille riitä.
Tämä on hauskaa luettavaa. Harmi, kun isot kirjaimet ja lauseet yms. sekaisin.
IL:
"Teho-osastolla nuoret koronapotilaat taistelevat hengestään: ”Tuntuu aika kovalta opetukselta”
Koronapotilaat saavat intensiivistä, joskus viikkoja kestävää hoitoa. Välillä potilaiden tilanne on herättänyt tehohoitolääkärissä epätoivoa."
Miksi ottaisin? Jotkut käytettävissä olevista rokotteista aiheuttavat tiedettävästi kuukautishäiriöitä, laskimotukoksia ja sydänlihastulehdusta. Olen nuori, lisääntymisikäinen nainen ja hoitanut koronapotilaita ilman rokotesuojaa. Minulle on tehty verikoe, jossa näkyy vasta-aineita. Omikron tarttuu ja leviää rokotetuissa samalla lailla, se estää vain vakavia tautimuotoja rokotetuissa.
Kuitenkin olo oli kuin saastainen olio, joka ei pääse minnekään ilman rokotesuojaa, koska tartuttaa muita. Nyt kun on todettu että rokotetut tartuttavat myös, on narratiivi muuttunut että meitä ’rokottamattomi’ pitää suojella. Yrittäisivät nyt edes päättää, että olenko saastainen koronapesäke, vai suojelua tarvitseva hölmö, joka ’kuormittaa tehohoitoa’, eikä siksi mennä mihinkään.
"Hybridivaikuttaminen on kyynistä ja ideologiavapaata, ja rokotevastaisuus on vain yksi keino muiden joukossa, jolla valtiota voidaan horjuttaa."
"ROKOTEVASTAISESSA propagandassa on viitteitä informaatio- tai hybridivaikuttamisesta, Pyrhönen sanoo. Tutkijatohtori Kallioniemi veikkaa, että iso osa disinformaatiosta tulee Venäjältä."
"Hybridivaikuttamisessa toimijat seuraavat pitkiä aikoja erilaisia medioita ja kokeilevat, millaiset puhetavat ja aiheet purevat yleisöihin kustannustehokkaasti niin, että nämä provosoituvat ja alkavat levittää valtiovallan legitimiteettiä nakertavaa asiaa."
Lähde: Nyt.fi | ”Meillä on totuus!” huutaa hurmoshenkinen teinityttö yleisölle – Nyt kävi rokotevastaisten tapahtumassa Rautatientorilla, näin ihmisille syötetään salaliittoja: https://www.hs.fi/nyt/art-2000008475401.html?share=ec9a4af5afdad01455d5…
Hullua touhua! Samaan aikaan, kun uutisoidaan ettei rokotteet tehoa uusimpaan muunnokseen sote henkilöstön pitäisi rokottautua, että työt jatkuvat. Sama henkilöstö on hoitanut jo pari vuotta rokotteitta tai ilman rokottamattomia tai rokotettuja....Rokotetut levittävät tautia yhtä paljon tai jopa enemmän, kuin rokottamattomat, mielummin olen ilman.
Miksi koronan ja influenssan kuolleisuutta on niin vaikea vertailla? THL: ”Tämä on ollut yksi murheemme” – taustalla rerussipula
THL aikoo jatkossa panostaa influenssan tilastointiin, joka on jäänyt retuperälle nyt koronapandemian keskellä.
Julkaistu: 20.1.2022
Influenssakausi on alkamassa Suomessa yhdessä koronapandemian kanssa. Tammikuun alussa testattuja, influenssalöydöksiä oli Suomessa yli 520. Niistä suurin osa oli A-tyypin influenssaa.
Sen sijaan taudin tilastointi ei ole helppoa. Koronapandemian takia Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL on joutunut siirtämään resursseja koronapandemian tilastointiin. Influenssan vuosittainen tilastointi laahaa pahasti jäljessä....
Hoitaja, joka ei usko lääketieteeseen on kuin ateisti-pappi.
Mistä ap tiedät että lääkärit sen rokotteen oikeasti ottavat? Yhden tiedän joka ei ota koska tietää siitä asioita mitä ei julkisesti saa sanoa eli mitä on työssään nähnyt sen aiheuttavan ja mitä on lukenut siitä mitkä ovat salassa pidettäviä tietoja ja mitä ei jokaisella lääkärillä ole pätevyyksiä päästä lukemaan niin en usko että kukaan lääkäri joka ne asiat tietää ottaa sitä. Kaikki lääkärit ei tiedä niitä asioita vaan menevät sen tiedon varassa mitä heille kerrotaan.
Julkisesti asioita kaunistellaan ja vääristellään paljon.
Itse en ota koska rokote ei estä tarttumista. Parhaiten niitä riskiryhmiä suojelee välttämällä lähikontakteja. Ei se rokote hyödytä joa vapaa-ajalla bilettää ym. kuten WHO on sanonut että myös rokotettujen pitäisi kontakteja välttää suojellakseen niitä ketkä siihen voivat kuolla.