TÄÄLLÄ MÖKILLÄ TAPAHTUU JOTAIN TODELLA OUTOA! APUA D:
Tultiin eilen jo mökillemme mieheni kanssa. Meillä ei ole siis autoa ja olemme täällä polkupyörillä. (Keskellä ei mitään) . Ensimmäinen outojuttu oli, kun tulimme mökinpihaan, mulla oli jotenkin outo-olo. Kun tulimme mökin kuistille ovi oli rakosillaan ja mies alkoi sättiä minua mi
Kommentit (149)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:24"]Lähtekää hanee sieltä. [/quote] Mikä on hane?
[/quote]Lol noob
[/quote]
lähteä pois paikalta,ripeästi
Nyt tuli näky mulle: (mielikuvitus-) mökkinne joutuu maan nielaisemaksi seuraavana yönä. POISTUKAA ! Ja pieraiskaa 1002 kertaa jättäessänne oven jälleen ravolleen.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:10"]
Mitä ikinä teettekin niin älkää nukkuko yhtä aikaa.
[/quote]
Voin kuvitella AP:n vahtivuoron ja selkäpiitä pitkin hiipivän paniikin.
joo päästelette kunnon pyllytuulia,niin johan kaikki kilometrin säteellä häipyy(myös miehesi)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:07"]
Ei toi tuli kesken kaiken en ehtinyt kirjoittamaan loppuun oottakaas. T.ap
[/quote]
Älä yritä. Mitä teit ap:lle ja hänen miehelleen?
[/quote]
Ei jumalauta. Tämä ja muutama muu kommentti oli niiiin parhaita. Av-mammat on super vaikka kuka väittäis muuta. Kiitos nauruista <3
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 23:18"]Mistä ne apinat tappeli? Oliko toinen Bubbles? [/quote] Bubbleshan on kuollut.
[/quote]No eikös Jacksonki oo? Mut mistä ne tappeli?
oliko siellä mökillä siis apinoita, jotka alkoi kiistellä? vai missä ne kiisteli?
Viimeisin paljastus siinä edellisessä ketjussa oli se kun ap oli unentokkurassa nähnyt sängyn vieressä vaaleaihoisen naisen joka oli sanonut "minä tulin nyt" Mutta sitten kun ap heräsi kokonaan kaikki oli normaalisti. Ja ap aikoi mennä nukkumaan ja tulla aamupäivällä kirjoittamaan jatkot, eipä oo näkynyt ilmeisesti.
ap on kuollut.. siis jos olisi hengissä niin olisi tiedottanut teille kuinka se yö meni :D
Menen mökille keväisin kerta per viikko ja kyllä vain tunnelma on jäätävä ja pahat henget yrittää tappaa minut myös kuten edelliset kolme miespuolista asukasta. Heidät kyllä tappoi. Mutta silti. Ja vain viimeisin oli mieheni joka tiesi kohtalonsa jo vuosi ennen tapahtumia. Niin että niin? Sitä sattuu. Ikävi' sattumia.
Kuinkahan kauan kestää että ap ja sen mies löydetään kuolleena mökiltä? Ehkä ylihuomenna töissä huomaavat ettei kumpaakaan näy ja sitten alkaa etsinnät?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:42"]
Kuinkahan kauan kestää että ap ja sen mies löydetään kuolleena mökiltä? Ehkä ylihuomenna töissä huomaavat ettei kumpaakaan näy ja sitten alkaa etsinnät?
[/quote]todennäköisesti ensiviikolla tai sitä seuraavana
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:23"]HÖÖ
[/quote]
Tunge se höös nyt jo syvälle perseesees. Pääaki voisit sinne perään tunkea ja tukehtua siihen!!!
[/quote]
Ok
[/quote]
Miksi perinteinen höö on tuottanut jollekin niin paljon ahdistusta että se on pitänyt poistaa? Ei voi ymmärtää. Tää jos mikä on höö-ketju.
[/quote]
Niinpä! Ap, kun olitte saunassa, kuuluiko pukkarista mitään outoja ääniä?
Tässä ketjussa on jostain syystä unohdettu mainita todennäköisin vaihtoehto: Jussi Lampi.
Ei toi tuli kesken kaiken en ehtinyt kirjoittamaan loppuun oottakaas. T.ap
Olen parhaillaan yksin mökilläni kaksikerroksisessa vanhassa mummonmökissä, jonka yksi asukkaista aikoinaan teki itsemurhan. Silti tällaiset mökkijännärit on viihdyttävää luettavaa näin öiseen aikaan ja saa kummasti aistit aktivoitumaan kaikenlaisille ylimääräisille äänille ja niitähän riittää, kun vintilläni asuu oravaperhe :)