Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyynnytkö sinäkin netissä pyörivistä lifehack-videoista?

Vierailija
13.09.2026 |

Tulen hulluksi niistä lifehack-videoista, jotka on olevinaan tosi kivoja ja näppäriä arjen vinkkejä, mutta käytännössä niissä aina rikotaan jotain täysin ehjää ja tehdään suurella vaivalla joku ihan tyhmä tuote. Esim. leikataan täysin ehjät farkut palasiksi, jotta saadaan vaikkapa vyö, jossa on ne farkun takataskut tavaroille. Tai pilkotaan siistit ja ehjät kengät, katkotaan esim. kärjet pois ja tehdään jotkut ihme avokärkimalli. 

Tai sitten näitä, että ulkomaille matkustaessa laitetaan luottokortti alushousujen haarakiilaan ja sitten teipataan alle ja päälle terveyssiteet hankaamaan ja hiostamaan. Kukaan ei kerro, miten kätevästi se luottokortti sieltä haarovälistä kaivetaan, kun käydään ostoksilla? 

Kaikissa vinkeissä tuhotaan jotain täysin ehjää tai tuhlataan kalliita kuukautissuojia johonkin hölmöyteen, kuten tungetaan kenkään. 

Kai nää on tekoälyllä tehtyjä eikä tarkoitettu kenellekään oikeasti toteutettaviksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla ei ole mielenterveysongelmia.

Vierailija
2/6 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tarpeettomasta kommentistasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/6 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole pakko katsoa.

Vierailija
5/6 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tarpeettomasta kommentistasi. 

Sinulla on päässä vikaa, jos tuollaiset näin pahasti elämää haittaavat, joten kommentti oli hyödyllinen. Muille.

Vierailija
6/6 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso niitä, niin niitä ei tule enää. Nyt niitä tulee sinulle, koska vihoissasi toljotat ne kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme