Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kankaanniemelle viritettiin ansa!

Vierailija
22.05.2015 |

Noniin, sanoin heti. Maailman vanhin. 

Huomioikaa erityisesti:

Ilta-Sanomien julkaisemassa uutisessa eräs viestittelyyn osallistuneista naisista on myöntänyt vastanneensa Kankaanniemen ehdotuksiin samassa sävyssä.

http://yle.fi/uutiset/astuiko_toimi_kankaanniemi_naisten_virittamaan_ansaan/8012450

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:39"]

Uskomatonta juttua. Miten niin ansa? Kansanedustaja Kankaanniemi on edelleen naimisissa oleva mies, isä ja isoisä sekä entinen kristillisten puheenjohtaja. Onko moraalisesti oikein, että edellä kuvailluilla atribuuteilla varustettu mies ehdottelee seksiä naisille netissä? Mielestäni se ei ole moraalisesti oikein ja sotii varsinkin Kankaanniemen krisillisiä arvoja vastaan. Jos joku, tai kaikki, nämä naiset tekivät Kankaanniemelle aloitteen, olisi AINUT moraalisesti sopiva tapa Kankaanniemen taholta ollut lopettaa seksuaalisväritteinen keskustelu välittömästi.

Ymmäärryksen ja hyväksynnän antaminen Kankaanniemelle tässä asiassa edustaa ajattelua, että miehelle olisi jotenkin hyväksyttävää lähteä ehdottelemaan naisille seksiä, jos nainen tekee aloitteen. 

[/quote]

Siten niin ansa, että jos kyse on petollisesta juonesta, se on silloin ansa. Oli kohde parisuhdestatukseltaan mikä tahansa. Se on sitten toinen asia arvioitavaksi. Voi kuitenkin puhua ansasta,, jos toinen osapuoli tarkoituksella johtaa harhaan.

[/quote]

Jos on noin helppo, niin kannattais alkaa hakea jotain sellaista työtä, missä löyhäpäisyys ei vaaranna työnantajan asioita, mainetta ja uskottavuutta.

Vierailija
62/94 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:36"]

Kyllä Toimi on ihan itse lähettänyt ne viestit, ei kukaan pakottanut.

[/quote]

On toki, mutta melko epäreilua että mediassa Toimin viestit esitettiin suoraan mutta naiset pysyvät piilossa. Mitä nämä naiset hakevat tällä paljastuksellaan. Jos joku laittaa epämiellyttäviä viestejä niin eikö voi katkaista eka viestiin?? mutta ei, piti pikkuisen jatkaa että saatiin mehevä juttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:09"]

Oliko se nainen sun pankinjohtaja? Muuten vastuussa sijoituksistasi tai säästöistäsi? Vai hassasiko omat rahansa?

[/quote]

Mistä minä tiedän, keitä ne olivat kun ei naisten töppäilyistä julkista haloota nosteta. Koijarimiehet eivät käräytä uhrejaan. Se on ero naisen ja miehen välillä. 

[/quote]

No sen voit vaikka päätellä, että tuskin menisivät poliisille, jos tuhlaisivat salaa esim. työnantajansa tai asiakkaidensa rahoja. Että eiköhän siellä omilla pelattu.

Vierailija
64/94 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, kannattaa kuitenkin muistaa että todistetusti yksikään naispoliitikko ei ole tuollaisesta viestinnästä toistaiseksi jäänyt kiinni. Pari ministerismiestä on... Voihan sitä sanoa, että naisetkin sitä ja naiset tätä, mutta se on pelkkää jossittelua. Olis voinut olla tai sitten ei.

[/quote]

Kuten sanottua, ei kuulu miesten toimintatapoihin. 

Vierailija
65/94 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:44"]

Näin helposti vietävissä olevia ihmisiä nimenomaan sinne vallan piikkipaikoille lisää! Valtiosalaisuudet turvassa ja urkkijat nauraa matkalla pankkiin.

[/quote]

Niinpä, helppo on vieraanvallan edustajan soluttautua näiden viestikavereiksi ja sitä kautta kiristää tyypeiltä ties mitä tietoja. Nämähän on ihan munansa vietävissä, päässä ei pyöri järjen hivenkään.

[/quote]

Ei ole naiset pilluineen sen kummempia. 

Just oli ylellä juttu rahansa 'auervaaraan' sijoittaneista naisista. Arkihavainnoista varmaan tiedämme, että keski-ikäiselle naiselle riittää jo se kun hiukan katselee pidempään niin nehän on ihan mehuissaan. 

[/quote]

Just. "Nii mut kyl kaikki muutki". Tulee ihan hiekkalaatikkoajat mieleen.

Vierailija
66/94 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettii kuinka moni on lähettänyt työn kautta tuntemattomalle ihmiselle härskejä viestejä, niin varmaan aika monella olis kova paikka, jos vastaavanlainen seksiansa viritettäis. Mut nyt se on hyvä tuomita toinen...

[/quote]

Onko tämä härskien viestien lähettäminen siis ihan normaalia ja yleistä meininkiä nykyään? Ihan oikeesti? Kun mulle ei esim. ikinä ole tullut työkavereilta/tutuilta moisia, eikä mun kavereillekaan. Miehetkö tässä nyt koko ajan yrittää vähätellä tätä hommaa ja vakuuttaa että kaikkihan tuota tekee. En oikein usko että tekee, ei esim. ole tullut mulle edes mieleen tuollaisia lähetellä kenellekään tuntemattomalle eikä edes tutulle. Ehkä mä sitten olen hyvin vanhanaikainen ihminen, kun en tämmöistä ole tajunnut ollenkaan. Tipahtanut pahasti kehityksen kärryiltä.

Vierailija
67/94 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta juttua. Miten niin ansa? Kansanedustaja Kankaanniemi on edelleen naimisissa oleva mies, isä ja isoisä sekä entinen kristillisten puheenjohtaja. Onko moraalisesti oikein, että edellä kuvailluilla atribuuteilla varustettu mies ehdottelee seksiä naisille netissä? Mielestäni se ei ole moraalisesti oikein ja sotii varsinkin Kankaanniemen krisillisiä arvoja vastaan. Jos joku, tai kaikki, nämä naiset tekivät Kankaanniemelle aloitteen, olisi AINUT moraalisesti sopiva tapa Kankaanniemen taholta ollut lopettaa seksuaalisväritteinen keskustelu välittömästi.

Ymmäärryksen ja hyväksynnän antaminen Kankaanniemelle tässä asiassa edustaa ajattelua, että miehelle olisi jotenkin hyväksyttävää lähteä ehdottelemaan naisille seksiä, jos nainen tekee aloitteen. 

[/quote]

Siten niin ansa, että jos kyse on petollisesta juonesta, se on silloin ansa. Oli kohde parisuhdestatukseltaan mikä tahansa. Se on sitten toinen asia arvioitavaksi. Voi kuitenkin puhua ansasta,, jos toinen osapuoli tarkoituksella johtaa harhaan.

[/quote]

Onko se nyt harhaanjohtamista, että pyytää jotakuta fb-kaveriksi? Ja lähtee juttelemaan tämän uuden tuttavuuden kanssa politiikasta? Näinhän ne viestittelyt ilmeisesti on alkaneet. Voi voi Toimi parkaa kun näin ansaan astui. Säälimme nyt häntä kovasti.

Vierailija
68/94 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:19"]

Jos miettii kuinka moni on lähettänyt työn kautta tuntemattomalle ihmiselle härskejä viestejä, niin varmaan aika monella olis kova paikka, jos vastaavanlainen seksiansa viritettäis. Mut nyt se on hyvä tuomita toinen...

[/quote]

Onko tämä härskien viestien lähettäminen siis ihan normaalia ja yleistä meininkiä nykyään? Ihan oikeesti? Kun mulle ei esim. ikinä ole tullut työkavereilta/tutuilta moisia, eikä mun kavereillekaan. Miehetkö tässä nyt koko ajan yrittää vähätellä tätä hommaa ja vakuuttaa että kaikkihan tuota tekee. En oikein usko että tekee, ei esim. ole tullut mulle edes mieleen tuollaisia lähetellä kenellekään tuntemattomalle eikä edes tutulle. Ehkä mä sitten olen hyvin vanhanaikainen ihminen, kun en tämmöistä ole tajunnut ollenkaan. Tipahtanut pahasti kehityksen kärryiltä.

[/quote]

Minäkin olen pitkässä avioliitossa, jossa kumpikin on (tietääkseni) ollut uskollisia, joten omakohtaista kokemusta ei ole. Sen verran olen kuitenkin elämässä pitänyt silmät auki, että pakostiki näitä tapauksia näkee ihan reaalimaailmassa. Lisäksi nettikeskusteluissa tuskaillaan hyvin usein sen ihastuksen perään, ja kärvistellään siinä tunteessa kun tekis mieli lähestyä... Ja ihan lehdistäkin olen lukenut, että pettäminen on hirmu yleistä Ja useimmiten työn kautta tavataan.

Uskon, et monilla ei olis varaa tuomita. Mikäs se prosenttiosuus on pettäjiä? Onko enemmän ku yks kolmasosa?

Vierailija
69/94 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:18"]

Voihan se olla, kannattaa kuitenkin muistaa että todistetusti yksikään naispoliitikko ei ole tuollaisesta viestinnästä toistaiseksi jäänyt kiinni. Pari ministerismiestä on... Voihan sitä sanoa, että naisetkin sitä ja naiset tätä, mutta se on pelkkää jossittelua. Olis voinut olla tai sitten ei.

[/quote]

Kuten sanottua, ei kuulu miesten toimintatapoihin. 

[/quote]

Niin eikä moinen älyvapaa viestittely kuulu naispoliitikoiden toimintatapoihin. Siihen hairahtuu vain munansa viemät miehet. Sehän on jo todistettu juttu.

Vierailija
70/94 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:23"]

[/quote]

[/quote]

Onko se nyt harhaanjohtamista, että pyytää jotakuta fb-kaveriksi? Ja lähtee juttelemaan tämän uuden tuttavuuden kanssa politiikasta? Näinhän ne viestittelyt ilmeisesti on alkaneet. Voi voi Toimi parkaa kun näin ansaan astui. Säälimme nyt häntä kovasti.

[/quote]

Missä lukee noin? Ei missään. Jos kyse on seksiansasta, toivon että se tulee ilmi ja tekijöillekin joku häpeärangaistus. Niitä on ihan liikaa nykyään tuollaisia sumuttamisia.

Vierailija
71/94 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:17"]

[/quote]

On toki, mutta melko epäreilua että mediassa Toimin viestit esitettiin suoraan mutta naiset pysyvät piilossa. Mitä nämä naiset hakevat tällä paljastuksellaan. Jos joku laittaa epämiellyttäviä viestejä niin eikö voi katkaista eka viestiin?? mutta ei, piti pikkuisen jatkaa että saatiin mehevä juttu

[/quote]

Mitä ihmettä tähän nyt mitään reiluuksia vedetään??

Jos sinä tötöilet jossakin sosiaalisessa mediassa, niin suuri todennäköisyys on, että ne julki jossain kohtaa tulee. Maailma on täynnä tapauksia, joissa ilmoittajat on jääneet tuntemattomiksi, eikä sillä ole tapauksen kannalta mitään merkitystäkään, jos se on pystytty faktisesti todistamaan, että asiat ovat niin tapahtuneet, kuten on kerrottu.

Ei ilmoittajalla ole mitään velvollisuuksia yhtään kenellekään. Hän joko ilmoittaa tai ei ilmoita, olennaista on vain se, että se minkä hän ilmoittaa on totta ja sitähän ei tässä tapauksessa Toimikaan ole kiistänyt missään vaiheessa.

Minusta on sangen kummallista, että sinä, eikä muutkaan persut ole lainkaan tuoneet sitä esiin, kuinka epäreilu Toimi on ollut äänestäjiä ja ylipäätään koko kansaa kohtaan, kun hän ratsastanut  perinteisillä perheaarvoilla joiden takana hän ei ole todellisuudessa olekaan vähäisimmässäkään määrin. Miksi et näe Tomin toiminnassa mitää epäreilua?

Vierailija
72/94 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:29"]

[/quote]

[/quote]

Jos sinä tötöilet jossakin sosiaalisessa mediassa, niin suuri todennäköisyys on, että ne julki jossain kohtaa tulee. Maailma on täynnä tapauksia, joissa ilmoittajat on jääneet tuntemattomiksi, eikä sillä ole tapauksen kannalta mitään merkitystäkään, jos se on pystytty faktisesti todistamaan, että asiat ovat niin tapahtuneet, kuten on kerrottu.

Ei ilmoittajalla ole mitään velvollisuuksia yhtään kenellekään. Hän joko ilmoittaa tai ei ilmoita, olennaista on vain se, että se minkä hän ilmoittaa on totta ja sitähän ei tässä tapauksessa Toimikaan ole kiistänyt missään vaiheessa.

Minusta on sangen kummallista, että sinä, eikä muutkaan persut ole lainkaan tuoneet sitä esiin, kuinka epäreilu Toimi on ollut äänestäjiä ja ylipäätään koko kansaa kohtaan, kun hän ratsastanut  perinteisillä perheaarvoilla joiden takana hän ei ole todellisuudessa olekaan vähäisimmässäkään määrin. Miksi et näe Tomin toiminnassa mitää epäreilua?

[/quote]

En ole tuo, jolta kysyt, mut kyllähän se nyt on törkeää paljastaa yksityistä viestittelyä. En yhtään ymmärrä ihmisiä, jotka eivät pidä sitä minään sen kummempana asiana. Varsinkin, niin kuin nyt näyttää siltä, että kyseessä ei ole ollut mikään yksipuolinen toimnta. 

Vierailija
73/94 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos aletaan purkaa tapahtumaketjua loogisesti, niin kaikkihan viittaa siihen, että naiset ovat tunteneet toisensa ja keskustelleet asiasta keskenään ennen asian julkituomista. He ovat myös  Toimin kotiseudulta, koska asiasta uutisoi ensimmäisenä Keskisuomalainen. Hyvin helppo on päätellä, että naiset tuntevat toisensa ja Toimin  luottamustoimen  tai viran kautta. Esim. ne viestit uneen nussimisesta on selvästi lähetetty jossain seminaarissa, jossa on yövytty samassa hotellissa eri huoneissa ilman puolisoja. 

Ei tuollaisesta asiasta ole oikeasti hirveän helppo lähteä kertomaan, jos viestien lähettäjä on pitkän linjan poliitikko, jota varmasti on arvostettu kotiseudulla ja yleensäkin niissä piireissä, joissa viestien saajat ja Toimi liikkuvat. Naisilla ei välttämättä ole ollut aluksi edes mitään käsitystä siitä, kuinka laajamittaista Toimin toiminta on ollut. Nyt, kun hänestä on alettu puuhata näyttävästi Eduskunnan puhemiestä, joku naisista on puhahtanut toiselle henkilön arvostelukyvyn puutteesta, ja vyyhti on alkanut purkautua.

Näin on käynyt ennenkin, erään silloisen Eduskunnan varapuheenjohtajan kohdalla. Jännästi vain ensimmäisen tekstarikohun moni tuttu urheilupiireistä ja/tai Turun seudulta kertoi viestejä saaneensa, mutta ettei "aikonut sentään Seiskalle niistä soittaa".

Vierailija
74/94 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:19"]

[/quote]

[/quote]

Minäkin olen pitkässä avioliitossa, jossa kumpikin on (tietääkseni) ollut uskollisia, joten omakohtaista kokemusta ei ole. Sen verran olen kuitenkin elämässä pitänyt silmät auki, että pakostiki näitä tapauksia näkee ihan reaalimaailmassa. Lisäksi nettikeskusteluissa tuskaillaan hyvin usein sen ihastuksen perään, ja kärvistellään siinä tunteessa kun tekis mieli lähestyä... Ja ihan lehdistäkin olen lukenut, että pettäminen on hirmu yleistä Ja useimmiten työn kautta tavataan.

Uskon, et monilla ei olis varaa tuomita. Mikäs se prosenttiosuus on pettäjiä? Onko enemmän ku yks kolmasosa?

[/quote]

Kuinka moni bongaa naisia/miehiä netistä, siis ihan tuntemattomia ja alkaa lähtettä seksiviestejä? Eihän se Toimi noita naisia tuntenut, eivät kaiketi olleet useimpien kanssa edes tavanneet ikinä. Sehän lähetyi ihan tuntemattomia naisia, ensin poliitikan varjolla ja pian alkoi seksivistit lennellä. Kuinka moni oikeasti tekee tuollaista? Juu, moni pettää, mutta sellaisen kanssa johon on ihan oikeasti ensin tutustunut. Itsekin sen sanoit, että useinmiten työn kautta tavataan. Toimi bongas näitä naisia facebookista, ei tavannut niitä työpaikalla. Harrastatko sinä tälläista? Lähettelet seksiviestejä tuntemattomille fb-kavereille? Mä en edelleenkään usko, että tämä on ihan normaalia aviossaolevien toimintaa. Että lähetellään seksiviestejä vähän kaikille.

Vierailija
75/94 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:09"]

Oliko se nainen sun pankinjohtaja? Muuten vastuussa sijoituksistasi tai säästöistäsi? Vai hassasiko omat rahansa?

[/quote]

Mistä minä tiedän, keitä ne olivat kun ei naisten töppäilyistä julkista haloota nosteta. Koijarimiehet eivät käräytä uhrejaan. Se on ero naisen ja miehen välillä. 

[/quote]

Onnistuu miehiltä näköjään kuitenkin paskanpuhuminen ja julkisuudessa julistettujen omien arvojen vastainen toiminta. Mutta varmaan "nii mut kyl naisetki".

Vierailija
76/94 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:26"]

Niin eikä moinen älyvapaa viestittely kuulu naispoliitikoiden toimintatapoihin. Siihen hairahtuu vain munansa viemät miehet. Sehän on jo todistettu juttu.

[/quote]

Naisilla on tässä se etu, että olette jatkuvan pommituksen alla jo tytöistä saakka ja useimmat teistä oppivat suhtautumaan varauksella miehiin. Miehet eivät opi eivätkä totu siihen. 

Väitän, että huomionkipeä ja ignorattu nainen on ihan yhtä otollista maaperää huijareille kuin miehetkin. 

Vierailija
77/94 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mun on ihan hirveen vaikeaa uskoa, että kaikki sun fb-viestittelyt olis ok sun mielestä julkaista. Ja vain siksi et kyllähän sun pitäis tietää et joku voi niin tehdä. Mulla ei ole mitään salattavaa mun viesteissä, mut kyllä muuten ottais päähän, jos joku niitö ympärilleen repostelis. 

Vierailija
78/94 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:37"]

[/quote]

Naisilla on tässä se etu, että olette jatkuvan pommituksen alla jo tytöistä saakka ja useimmat teistä oppivat suhtautumaan varauksella miehiin. Miehet eivät opi eivätkä totu siihen. 

Väitän, että huomionkipeä ja ignorattu nainen on ihan yhtä otollista maaperää huijareille kuin miehetkin. 

[/quote]

Minä väitän, että miehet ovat vain luonnostaan heikkoluonteisempia ja muiden vietävissä, olivat "ignorattuja" (sic) tai eivät.

Vierailija
79/94 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:37"]

[/quote]

[/quote]

Plus miehet ovat ihan tutkitustikin vilpittömämpiä. Monen miehen kohtaloksi koituu liian suuri sydän. 

Vierailija
80/94 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En ole tuo, jolta kysyt, mut kyllähän se nyt on törkeää paljastaa yksityistä viestittelyä. En yhtään ymmärrä ihmisiä, jotka eivät pidä sitä minään sen kummempana asiana. Varsinkin, niin kuin nyt näyttää siltä, että kyseessä ei ole ollut mikään yksipuolinen toimnta. 

[/quote]

Et siis edelleenkään näe Toimin toiminnassa mitään epäreiluutta???

On siis ihan ok ratsastaa kristillisiillä perhearvoilla ja kulman takana vongata joka naiselta pesää?

Jos näin, niin te tulette löytämään tämän vielä monta kertaa edestänne, ainakin viimestään silloin, kun te taas nostatte sen avioliiton "pyhyyden" kaiken yläpuolelle.