Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ts tänään: "Tyksin teho-osastolla on hoidettu raskaana olevia naisia, joiden synnytys on ollut pakko käynnistää ennenaikaisesti. Kaikki hoidetuista ovat olleet rokottamattomia."

Vierailija
22.01.2022 |

Niin, tervetuloa vaan maailman pieni :(

Lähde: https://www.ts.fi/uutiset/5545416
(maksumuuri, pahoittelen)

Kommentit (744)

Vierailija
421/744 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten tässä asiassa masentaa se ajatus, jos se pitää paikkansa, että maailmassa tosiaan on tahot, jotka tosissaan haluaa joko suoraan tappaa ihmisiä rokotteella, tai sitten luoda totalitaarisen kiinalaistyyppisen valtion, jossa ihmisiä (500 miljonaa) valvotaan mikrosiruin, jotka on verenkierrossa. Ja että ne on niin tosissaan tämän asiansa kanssa takanaan myös sotavoimat, jolloin ne ei vetäydy, ja niillä ei ole moraalia, vaan katsovat asiansa oikeaksi.

Se masentaa myös, että ne pystyy esiintymään hyviksinä. Ne (covid huijauksen suunnittelijat) tietävät olevansa petoksellisia ja petoksen aavistavien ja sitä vastustavien päinvastoin hyvällä asialla. Mutta vaikka vastustajat ovat hyvällä asialla, ne pystyy leimaamaan vastustajat pahoiksi. Kaikki kääntyy päälaelleen. Ei näin voi olla.

Minua masentaa se, että kanssasuomalaisissa on sellaisia, joille tuollaiset sadut salaliitoista, verenkierron mikrosiruistam, Trumpin vaalivoitosta, litteästä maasta yms. menevät täydestä.

Ja minua masentaa että kanssasuomalaisissa on sellaisia jotka haluavat ottaa kaikki perusoikeudet pois rokottamattomilta... Ja pahimmillaan ovat sitä mieltä että heiltä pitäisi ottaa lapset pois ym koska he ajattelevat yhdestä piikistä eri lailla ku rokotetut. On paljon sellaisia rokottamattomia jotka ovat ottaneet ns kaikki muut rokotteet mutta eivät koronarokotetta...

Minä en olisi ottamassa mitään keneltäkään pois, mutta minua suoraan sanottuna vatuttaa aivan hirveästi tuo valheellinen propaganda, mitä rokotevastaiset harjoittavat. Milloin on Malmilla 12 ruumiskonttia rokotehaittoihin kuolleille (totuus: neljä konttia, koska joku ruumishuone remontissa), milloin on teho-osastot täynnä rokotehaitoista kärsiviä (totuus: rokottamattomia 75-90% [rokottamattomia reilu 10%]), milloin on rokotteessa mikrosiruja, grafeniinia jne.

Saatte mun puolestani olla rokottamattomia vaikka maailman tappiin, mutta kantakaa seuraukset itse älkääkä "ulkoistako" tätä ongelmaa muille 

Mihin sää pistät rajan? Pitäisikö läskienkin kantaa seuraukset itse? Jos saavat diabeteksen... Tai tupakoijien? Jos saavat keuhkosyövän... Tai jos joku vaikka loukkaantuu vakavasti esim harrastuksen vuoksi... Eikö hekään saa ulkoistaa ongelmaansa muille?  Vai onko se eri asia? Mitäs jos joku saa koronarokotteesta oikeasti jonku pysyvän haitan? Niinku ajatuksen tasolla... Onko sekin eri asia vai koskeeko häntäkin että ei saa ulkoistaa ongelmiaan teille "paremman luokan" kansalaisille...  Vai koskeeko kaikki tämä vain tuota yhtä rokotetta josta edes asiantuntijat eivät ole samaa mieltä. Itsellä on rokotteet mutta enpä kyllä alkais syyttelemään jotakin esim raskaana olevaa naista sen takia että hän ei ole 100% varma onko se rokote oikea vaihtoehto raskauden aikana...

Jaaha, ymmärsit sitten noin. Tarkoitin sitä, että jos on niin typerä, ettei ota vakavalta taudilta suojaavaa rokotetta, turha valittaa sitten sairaalassa. JA on erittäin tuomittavaa yrittää vetää muita mukaan tuohon hulluuteen

Voisin minä semmoisen rokotteen ottaa. Mutta tämä "lrokote" ei nyt vaan ole sellainen. Ihan samalla tavalla se tauti on niittänyt "rokotettuja" mutta ehkäpä se kuolema on ollut sitten vähemmän vakava heille...

No ei olesamalla tavalla "niittänyt rokotettuja". Rokotettu voi saada koronan, mutta ei sitä pahinta versiota, kuolemanvaara on paljon suurempi rokottamattomilla!

Nyt näyttää kyllä siltä että vain koronarokotetut valittavat että he ovat saaneet koronan ja että heillä on kauhea olo, rokottamattomilla ei ole vastaavia oireita eikä koronaa... :) Tämän olen kuullut monilta töissä eri yrityksissä :)

Ja,silti sairaaloissa ja erityisesti teholla moninkertaisesti rokottamattomia rokotettuihin verrattuna.

Mistä he ovat taudin vaikean muodon saaneet?

Hatunnosto rokotevastaisille, jotka sairastuttuaan ovat nöyrtyneet ja myöntäneet olleensa väärässä. Lehdissä on juttuja, mutta kyllä esim. long covid ryhmiin on tullut heitä myös.

Ei ole ollutkaan parin päivän nuha tai oireet eivät katoa.

Osa taas tuntemistani vaihtaa taktiikkaa eli sairastumisen jälkeen rajoituksista ja passista vouhotetaan kyllä, mutta taudin vähättely ja oireet pandemiasta vähentyneet selvästi tai loppuneet jopa kokonaan esim.somessa.

Osa kertoo rokotekriittisissä ryhmissä ihan avoimesti, ettei ollut hauska tauti, vaikka kotihoidolla meni ohi. Osa vähättelee minkä kerkiää.

Osa ei varmaan pysty myöntämään, että oli itse väärässä ja pidetään kiinni loppuun asti omista kuvitelmista. Näinpä omasta sairastumisesta ja oireista ei puhuta mitään, vaan intetään, ettei olla sairastettu tai pikkunuha.

Osa sairastaa lievänä, oireettomana. Tämä ei mitenkään sodi sitä vastaan, että osa kuolee, osa päätyy sairaalaan tai teholla ja osa on viikon-pari 39 asteen kuumeessa.

Rokotekriittisillä tuntuu sekoittaa oma kokemus ja tilastot: jos itse sairasti lievänä eikä jälkioireita, niin ei kukaan ainakaan alle 60v voi sairastaa vaikeampana tai saada jälkioireita.

Eihän tuo nyt noinkaan mene.

Jos tilastojen valossa esim.1% kuolee, 2% käy teholla, 4% sairaalassa, 30% saa pitkittyneitä oireita ja 10% sairastaa hyvin lievänä tai oireettomana, niin fiksumpi tajuaa kuuluvansa syystä tai toisesta onnekkaaseen 10%:iin eikä ala yleistää kokemuksiaan kaikkiin.

Prosentit aivan pielessä. 92% ihmisistä sairastaa koronan kokonaan ilman oireita tai vain vähäisin oirein. Loppuosasta 80% on ylipainoisia.

Laitapa tutkimuksia mukaan!

Vai menikö sekaisin lievänä ja liki oireesta?

Lievä kun tarkoittaa kaikkea liki pireettomasta parin viikon korkeaan kuumeeseen ja kertakäyntiin ensiavussa hakemaan lisähappea. Se siis kattaa käytännössä kaiken muun paitsi tehohoitoon joutuvat ja liki kaikki sairaalahoitoon joutuvat.

Joten virallisempaa tutkimusta, että 92% sairastaa oireesta tai liki oireetta. Käsittäen eri variantit.

Tässä linkki, vaikka olihan tuo tieto kaikissa lehdissä jo vuosi sitten: https://letmegooglethat.com/?q=92+koronan+v%C3%A4h%C3%A4isin+oirein

Et sitten pystynyt seulomaan yhtä lähdettä, jossa olisi 92% oireetta tai liki oireetta.

Edelleen lievä tautimuoto tarkoittaa eri asiaa.

Ymmärrätkö? Se, että postaat, miten syötät hakusanat ja sat liudan linkkejä, ei vielä tarkoita, että yhdessäkään on tieto, jota väität todeksi.

Joten seulopa edes yksi lähde, jossa on juuri niin kuin väität.

Sieltähän se löytyy moneen kertaan. Esim. https://www.ppshp.fi/dokumentit/Koulutusmateriaali%20sislttyyppi/Covid-…

Taidat olla ihan kädetön :D

Ehei. Ei tuossakaan ollut oireetta tai liki oireetta, vaan vähäisin oirein, mikä voi tarkoittaa viikon korkeaan kuumetta.

Et siis vieläkään ole laittanut mitään, mikä todistaisi, että 92% sairastaa oireetta tai liki oireetta.

Epäilen oikeasti, että ilmaisut 'lievä' tai tuossa oleva 'vähäisin oirein' on rokotevastaisissa piireissä tulkittu omalla tavallaan ja eri lailla kuin mitä lääkärit ja tutkijat niillä tarkoittavat.

Et osaa lukea edes sisältä! Palataan asiaan, kunhan vähän kasvat. :D

Hellyttäviä nämä ad hominemit, kun ei enää riitä kaiketi muut argumentit.

Hellyttäviä nämä foliohatut, joille ei riitä yksi, eikä kaksi esimerkkiä kun vaan jankkaavat omaa rokoteaatettaan. 

Missä on kiistaton lähde väitteelle, että 92% sairastaa oireetta tai liki oireetta?

Odotellaan edelleen.

Nyt siirrytty ad hominemiheihin harhautukseen yms, kun lähteissä onkin sanavalintoina lievä tai vähäisin oirein eikä oireetta.

Vierailija
422/744 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on hatarat tiedot koe-eläinten elinkaaresta. Luettu jotain tekstiä rokotekokeiden toteuttamisesta kuin piru raamattua? Onko joku uutinen että koe-eläimet tapetaan kokeen jälkeen? Koe-eläin ei koskaan selviä kokeesta hengissä. Satoja miljoonia koe-eläimiä, ellei enemmänkin, kuolee joka vuosi antaakseen vaikkapa pikatestiin verestään antigeenit, tai lukemattomiin verikoeanalyyseihin joissa käytössä immunologinen reaktio tuloksen saamiseksi. Tässä ei vielä edes puhuta kosmetiikkateollisuuden koe-eläimistä. Ottakaa asioista selvää. Moni verikoe jäisi tekemättä ilman koe-eläimissä tuotettuja aineita, se on fakta. Ja ne kaikki syntyvät vain kuollakseen.

Ei koeläimiä tapeta jokaisen kokeen jälkeen. Esimerkiksi yksi verinäyte on juridisesti yksi eläinkoe ja siihen tarvitaan eläinkoe lupa.

Yhdellä eläimellä voidaan tehdä eläinkokeita vuosikausia. Esimerkiksi hevonen ei paljon viikoittaisesta verikokeesta kärsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/744 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lähipiirissäni kukaan, ei siis kukaan ole sairastanut vakavaa koronaa. Ja moni sen on sairastanut. Myös moni raskaana oleva jotka ovat synnyttäneet kotiin.

Ei ole minunkaan tuttavapiirissä ainoatakaan vakavasti sairastunutta koronan takia, 2kpl lievästi... Kyllähän se jo oikeuttaa pakkopiikit ihmisille ja kansalaisoikeudet onnesta kiljuen pois...

Voisiko olla syynä se, että teillä peräkammarin ihmisillä siellä Tursunperällä on niin pieni tuttavapiiri?

Vierailija
424/744 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä käsittämätöntä, oli keskustelun aihe mikä tahansa, vaikka perunan viljely, rokotevastaiset ovat ensimmäisenä änkeämässä sivulle ja päällepäsmärinä ja levittämässä propagandaansa ja Moskovan uutisia, kuin pahimmat kiihkouskovaiset tai ateistit, tekemässä käännytystyötä.

Onko se rokotevastaisilta jotenkin pois, jos joku uskoo rokotteeseen ja haluaa sen. Ei luulisi teihin vaikuttavan mitenkään.

Vai ettekö itsekkään usko propagandaanne ja haluatte sille vahvistusta.

Eikö parempi olisi olla omassa lintukodassa ja kaltaistensa seurassa ja kesk.palstoilla, eikä tunkeutua tavisten seuraan, kun teitä on todella pieni joukko, muutama satatuhatta, 5.6 milj. kansasta, jotka ovat rokotemyönteisiä.

Sinä et tajua että kaikki menee niin kauan hyvin kun pysytään asalinjalla.. Eri mieltä voi olla asioista mutta rokotetut alkavat tunkemaan "pakkorokotusfantasiaa" Siinä menee yli... Itse olen rokotettu ja en ole rokotevastainen mutta kaikkein agressiivisimmat henkilöt jotka alkavat tunkemaan pakkojuttuja lain vastaisesti löytyvät rokotetuista... Miksi näin? Jos me rokotetut ollaan niitä fiksuja? 90% rokotevastaisista EI ole rokotevastaisia muita rokotteita kohtaan... Ainoastaan tätä yhtä.... Ota maski pois kasvoilta ja puhdasta happea keuhkoihin... Kyllä rokottamatonkin naapuri voi olla ihan ok... Tai rokotettu taas ei... Ei sen takia kannata muita haukkua...

Missä annetaan sunnuntaisin rokotuksia? Aiemmissa viesteissäsi et vielä ollut rokotettu.

Hänellä tuli nyt vasta täyteen se riittävän pitkä aika toisesta piikistä, siitähän rokotettuna olo vasta alkaa.

Taas yksi, joka ei huomaa, että tilastoissa on erikseen 1, 2 ja 3 annosta saaneet.

Ajatuskikkailua siis, jolla yritetään torjua tai kieltää fakta, että rokottamattomat päätyvät moninkymmenkertaisesti sairaalaan ja teholle rokotettuihin verrattuna.

Fakta?! :D 

Haha!

Eihän teholla edes ole monia kymmeniä koronapotilaita. Liekö 40 tällä hetkellä ja laskee koko ajan...

40 ei ole montakymmentä?!? Rokitevastaisten matematiikka on kyllä mielenkiintoista.

Perjantaina oli 62 koko maassa tehohoidossa. Seuraavat päivitetyt luvut huomenna.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000007983110.html

Vierailija
425/744 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten tässä asiassa masentaa se ajatus, jos se pitää paikkansa, että maailmassa tosiaan on tahot, jotka tosissaan haluaa joko suoraan tappaa ihmisiä rokotteella, tai sitten luoda totalitaarisen kiinalaistyyppisen valtion, jossa ihmisiä (500 miljonaa) valvotaan mikrosiruin, jotka on verenkierrossa. Ja että ne on niin tosissaan tämän asiansa kanssa takanaan myös sotavoimat, jolloin ne ei vetäydy, ja niillä ei ole moraalia, vaan katsovat asiansa oikeaksi.

Se masentaa myös, että ne pystyy esiintymään hyviksinä. Ne (covid huijauksen suunnittelijat) tietävät olevansa petoksellisia ja petoksen aavistavien ja sitä vastustavien päinvastoin hyvällä asialla. Mutta vaikka vastustajat ovat hyvällä asialla, ne pystyy leimaamaan vastustajat pahoiksi. Kaikki kääntyy päälaelleen. Ei näin voi olla.

Minua masentaa se, että kanssasuomalaisissa on sellaisia, joille tuollaiset sadut salaliitoista, verenkierron mikrosiruistam, Trumpin vaalivoitosta, litteästä maasta yms. menevät täydestä.

Ja minua masentaa että kanssasuomalaisissa on sellaisia jotka haluavat ottaa kaikki perusoikeudet pois rokottamattomilta... Ja pahimmillaan ovat sitä mieltä että heiltä pitäisi ottaa lapset pois ym koska he ajattelevat yhdestä piikistä eri lailla ku rokotetut. On paljon sellaisia rokottamattomia jotka ovat ottaneet ns kaikki muut rokotteet mutta eivät koronarokotetta...

Minä en olisi ottamassa mitään keneltäkään pois, mutta minua suoraan sanottuna vatuttaa aivan hirveästi tuo valheellinen propaganda, mitä rokotevastaiset harjoittavat. Milloin on Malmilla 12 ruumiskonttia rokotehaittoihin kuolleille (totuus: neljä konttia, koska joku ruumishuone remontissa), milloin on teho-osastot täynnä rokotehaitoista kärsiviä (totuus: rokottamattomia 75-90% [rokottamattomia reilu 10%]), milloin on rokotteessa mikrosiruja, grafeniinia jne.

Saatte mun puolestani olla rokottamattomia vaikka maailman tappiin, mutta kantakaa seuraukset itse älkääkä "ulkoistako" tätä ongelmaa muille 

Mihin sää pistät rajan? Pitäisikö läskienkin kantaa seuraukset itse? Jos saavat diabeteksen... Tai tupakoijien? Jos saavat keuhkosyövän... Tai jos joku vaikka loukkaantuu vakavasti esim harrastuksen vuoksi... Eikö hekään saa ulkoistaa ongelmaansa muille?  Vai onko se eri asia? Mitäs jos joku saa koronarokotteesta oikeasti jonku pysyvän haitan? Niinku ajatuksen tasolla... Onko sekin eri asia vai koskeeko häntäkin että ei saa ulkoistaa ongelmiaan teille "paremman luokan" kansalaisille...  Vai koskeeko kaikki tämä vain tuota yhtä rokotetta josta edes asiantuntijat eivät ole samaa mieltä. Itsellä on rokotteet mutta enpä kyllä alkais syyttelemään jotakin esim raskaana olevaa naista sen takia että hän ei ole 100% varma onko se rokote oikea vaihtoehto raskauden aikana...

Jaaha, ymmärsit sitten noin. Tarkoitin sitä, että jos on niin typerä, ettei ota vakavalta taudilta suojaavaa rokotetta, turha valittaa sitten sairaalassa. JA on erittäin tuomittavaa yrittää vetää muita mukaan tuohon hulluuteen

Voisin minä semmoisen rokotteen ottaa. Mutta tämä "lrokote" ei nyt vaan ole sellainen. Ihan samalla tavalla se tauti on niittänyt "rokotettuja" mutta ehkäpä se kuolema on ollut sitten vähemmän vakava heille...

No ei olesamalla tavalla "niittänyt rokotettuja". Rokotettu voi saada koronan, mutta ei sitä pahinta versiota, kuolemanvaara on paljon suurempi rokottamattomilla!

Nyt näyttää kyllä siltä että vain koronarokotetut valittavat että he ovat saaneet koronan ja että heillä on kauhea olo, rokottamattomilla ei ole vastaavia oireita eikä koronaa... :) Tämän olen kuullut monilta töissä eri yrityksissä :)

Ja,silti sairaaloissa ja erityisesti teholla moninkertaisesti rokottamattomia rokotettuihin verrattuna.

Hatunnosto rokotevastaisille, jotka sairastuttuaan ovat nöyrtyneet ja myöntäneet olleensa väärässä. Lehdissä on juttuja, mutta kyllä esim. long covid ryhmiin on tullut heitä myös.

Osa taas tuntemistani vaihtaa taktiikkaa eli sairastumisen jälkeen rajoituksista ja passista vouhotetaan kyllä, mutta taudin vähättely ja oireet pandemiasta vähentyneet selvästi tai loppuneet jopa kokonaan esim.somessa.

Osa kertoo rokotekriittisissä ryhmissä ihan avoimesti, ettei ollut hauska tauti, vaikka kotihoidolla meni ohi. Osa vähättelee minkä kerkiää.

Osa ei varmaan pysty myöntämään, että oli itse väärässä ja pidetään kiinni loppuun asti omista kuvitelmista. Näinpä omasta sairastumisesta ja oireista ei puhuta mitään, vaan intetään, ettei olla sairastettu tai pikkunuha.

Osa sairastaa lievänä, oireettomana. Tämä ei mitenkään sodi sitä vastaan, että osa kuolee, osa päätyy sairaalaan tai teholla ja osa on viikon-pari 39 asteen kuumeessa.

Rokotekriittisillä tuntuu sekoittaa oma kokemus ja tilastot: jos itse sairasti lievänä eikä jälkioireita, niin ei kukaan ainakaan alle 60v voi sairastaa vaikeampana tai saada jälkioireita.

Jos tilastojen valossa esim.1% kuolee, 2% käy teholla, 4% sairaalassa, 30% saa pitkittyneitä oireita ja 10% sairastaa hyvin lievänä tai oireettomana, niin fiksumpi tajuaa kuuluvansa syystä tai toisesta onnekkaaseen 10%:iin eikä ala yleistää kokemuksiaan kaikkiin.

Prosentit aivan pielessä. 92% ihmisistä sairastaa koronan kokonaan ilman oireita tai vain vähäisin oirein. Loppuosasta 80% on ylipainoisia.

Laitapa tutkimuksia mukaan!

Vai menikö sekaisin lievänä ja liki oireesta?

Lievä kun tarkoittaa kaikkea liki pireettomasta parin viikon korkeaan kuumeeseen ja kertakäyntiin ensiavussa hakemaan lisähappea. Se siis kattaa käytännössä kaiken muun paitsi tehohoitoon joutuvat ja liki kaikki sairaalahoitoon joutuvat.

Joten virallisempaa tutkimusta, että 92% sairastaa oireesta tai liki oireetta. Käsittäen eri variantit.

Tässä linkki, vaikka olihan tuo tieto kaikissa lehdissä jo vuosi sitten: https://letmegooglethat.com/?q=92+koronan+v%C3%A4h%C3%A4isin+oirein

Et sitten pystynyt seulomaan yhtä lähdettä, jossa olisi 92% oireetta tai liki oireetta.

Edelleen lievä tautimuoto tarkoittaa eri asiaa.

Ymmärrätkö? Se, että postaat, miten syötät hakusanat ja sat liudan linkkejä, ei vielä tarkoita, että yhdessäkään on tieto, jota väität todeksi.

Joten seulopa edes yksi lähde, jossa on juuri niin kuin väität.

Sieltähän se löytyy moneen kertaan. Esim. https://www.ppshp.fi/dokumentit/Koulutusmateriaali%20sislttyyppi/Covid-…

Taidat olla ihan kädetön :D

Ehei. Ei tuossakaan ollut oireetta tai liki oireetta, vaan vähäisin oirein, mikä voi tarkoittaa viikon korkeaan kuumetta.

Et siis vieläkään ole laittanut mitään, mikä todistaisi, että 92% sairastaa oireetta tai liki oireetta.

Epäilen oikeasti, että ilmaisut 'lievä' tai tuossa oleva 'vähäisin oirein' on rokotevastaisissa piireissä tulkittu omalla tavallaan ja eri lailla kuin mitä lääkärit ja tutkijat niillä tarkoittavat.

Et osaa lukea edes sisältä! Palataan asiaan, kunhan vähän kasvat. :D

Hellyttäviä nämä ad hominemit, kun ei enää riitä kaiketi muut argumentit.

Hellyttäviä nämä foliohatut, joille ei riitä yksi, eikä kaksi esimerkkiä kun vaan jankkaavat omaa rokoteaatettaan. 

Missä on kiistaton lähde väitteelle, että 92% sairastaa oireetta tai liki oireetta?

Odotellaan edelleen.

Nyt siirrytty ad hominemiheihin harhautukseen yms, kun lähteissä onkin sanavalintoina lievä tai vähäisin oirein eikä oireetta.

Tätähän minäkin olen ihmetellyt, että mistä tuo 92% on tullut. Oikea luku kun on 95%.

Vierailija
426/744 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistat varmaan, että yli puolet suomalaisista on ylipainoisia. Ei se tee heistä sen huonompia kansalaisia. Niitähän on siis enemmän kuin "normaalipainoisia". Ajattele jos säädettäisiin demokraattisesti laki, että normaalipainoisia ei oteta tehohoitoon.

Tekeepäs! Ylipainoiset tukkivat teho-osastot ja kunnon ihmiset eivät siksi mahdu sinne!

Rokottamattomat eivät ole kunnon ihmisiä. Ovat pääasiassa huonosti koulutettuja kelan-tuilla eleleviä räyhääjiä, joista ei ole yhteiskunnalle muuta kuin menoja.

Vierailija
427/744 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lähipiirissäni kukaan, ei siis kukaan ole sairastanut vakavaa koronaa. Ja moni sen on sairastanut. Myös moni raskaana oleva jotka ovat synnyttäneet kotiin.

Hyvä sulle! Mun lähipiirissä kuoli juuri kahden lapsen 40 v isä, koronaan kuoli, ei ollut ottanut rokotetta. Moni rokottammaton todellakin selviää kuolematta tai ees sairastumatta,mutta sitten on näitä. Turhia kuolemia, jotka ois.voinut välttää rokottamalla.

Olisi ehkä voinut, et voi tietää. Muista konditionaali.

No ei varmana olis kuollu koronaan, ehkä olisi sairastanut sen suht lievänä, perusterve, urheileva mies!! JOS OIS ottanut rokotuksen, ei perhe suris nyt!

Todennäköisesti surisi ihan samalla tavalla, vaikka kuolema olisikin rokotteen ansiosta ollut helpompi!

No mitä ne surisisi kun mies eläis, kun ei ois kuollu, koska jos ois ottannu rokotteen, ei olis kuollu. Loogista minusta. Eihän se rokote tapa höh vaan tauti!

Vierailija
428/744 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
429/744 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on hatarat tiedot koe-eläinten elinkaaresta. Luettu jotain tekstiä rokotekokeiden toteuttamisesta kuin piru raamattua? Onko joku uutinen että koe-eläimet tapetaan kokeen jälkeen? Koe-eläin ei koskaan selviä kokeesta hengissä. Satoja miljoonia koe-eläimiä, ellei enemmänkin, kuolee joka vuosi antaakseen vaikkapa pikatestiin verestään antigeenit, tai lukemattomiin verikoeanalyyseihin joissa käytössä immunologinen reaktio tuloksen saamiseksi. Tässä ei vielä edes puhuta kosmetiikkateollisuuden koe-eläimistä. Ottakaa asioista selvää. Moni verikoe jäisi tekemättä ilman koe-eläimissä tuotettuja aineita, se on fakta. Ja ne kaikki syntyvät vain kuollakseen.

Ei koeläimiä tapeta jokaisen kokeen jälkeen. Esimerkiksi yksi verinäyte on juridisesti yksi eläinkoe ja siihen tarvitaan eläinkoe lupa.

Yhdellä eläimellä voidaan tehdä eläinkokeita vuosikausia. Esimerkiksi hevonen ei paljon viikoittaisesta verikokeesta kärsi.

Please, älkää monetko itseänne enää enempää.

Ei kyse ole siitä, että seurataan tallissa asustelevan hevosen tilaa, vaan koe-eläimistä, joihin tungetaan taudinaiheuttajia, lääkeaineita, myrkkyjä tai muokataan genrejä, aiheutetaan aivo- tai elinvaurioita.

Verikoe tai kudosnäyte saatetaan ottaa jopa kerran tunnissa tai aivoihin on upotettuna elektrodi ja osa pääkallosta pois.

Koe-eläimiä sairastutetaan tahallaan, jotta voidaan tutkia, auttaako tietty lääke vai ei.

Vierailija
430/744 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva syyllistävä sävy näissä. "Nyt tiedetään, ettei rokotteista koidu haittaa..." Niin, nyt tiedetään, eli jälkiviisastelua. Ei tainnut olla varmaa tietoa silloin, kun näiden naisten raskaus oli alkuvaiheilla. 

itse oon ottanut rokotteet, mutta inhoan tämän tyyppistä painostamista ja pakottamista.

Kyllä tiedettiin, ei niitä miutoin raskaana oleville olisi edes annettu.

Annettiin A&Z:n "rokotettakin" alunperin kaiken ikäisille. Sitten kun porukkaa rupesi lakoamaan, tiedettiin jo vähän paremmin.

Tämä on tätä rokotevastaisten ah aina niin sopivasti mitoitettua argumentointia:

- Yhdsyvalloissa joka viidessadas ihminen on kuollut koronaan --> pikku flunssa

- Suomessa kaksi ihmistä on kuollut AZ:n takia  --> porukkaa lakoaa

Suomessa kuoli vuonna 2020 koronaan 584 ihmistä, eli 5,5 miljoonasta... tuota... aika paljon vähemmän kuin 1/500.

Mutta lääketehtaiden lobbareiden on helppo valita kuhunkin lukuun aina sopivin valtio. Yhdysvaltojen ja Suomen lukemat eivät ole mitenkään vertailukelpoisia, eiväthän edes Suomen ja Ruotsin lukemat ole. Tästä oli hyvä artikkeli Lääkäri-lehdessä.

AZ:n takia on sitäpaitsi henkensä heittänyt aika paljon isompi porukka, ja muita vakavia haittoja saanut vielä suurempi osa suomalaisista.

Covid on tappanut Suomessa kohta 2000 ihmistä. AZ aiheutti yhden kuolemaan johtaneen sinustromboosin.  Kerrotko mitä muita vakavia haittoja AZ Suomessa aiheuttaa?

Vierailija
431/744 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä käsittämätöntä, oli keskustelun aihe mikä tahansa, vaikka perunan viljely, rokotevastaiset ovat ensimmäisenä änkeämässä sivulle ja päällepäsmärinä ja levittämässä propagandaansa ja Moskovan uutisia, kuin pahimmat kiihkouskovaiset tai ateistit, tekemässä käännytystyötä.

Onko se rokotevastaisilta jotenkin pois, jos joku uskoo rokotteeseen ja haluaa sen. Ei luulisi teihin vaikuttavan mitenkään.

Vai ettekö itsekkään usko propagandaanne ja haluatte sille vahvistusta.

Eikö parempi olisi olla omassa lintukodassa ja kaltaistensa seurassa ja kesk.palstoilla, eikä tunkeutua tavisten seuraan, kun teitä on todella pieni joukko, muutama satatuhatta, 5.6 milj. kansasta, jotka ovat rokotemyönteisiä.

Sinä et tajua että kaikki menee niin kauan hyvin kun pysytään asalinjalla.. Eri mieltä voi olla asioista mutta rokotetut alkavat tunkemaan "pakkorokotusfantasiaa" Siinä menee yli... Itse olen rokotettu ja en ole rokotevastainen mutta kaikkein agressiivisimmat henkilöt jotka alkavat tunkemaan pakkojuttuja lain vastaisesti löytyvät rokotetuista... Miksi näin? Jos me rokotetut ollaan niitä fiksuja? 90% rokotevastaisista EI ole rokotevastaisia muita rokotteita kohtaan... Ainoastaan tätä yhtä.... Ota maski pois kasvoilta ja puhdasta happea keuhkoihin... Kyllä rokottamatonkin naapuri voi olla ihan ok... Tai rokotettu taas ei... Ei sen takia kannata muita haukkua...

Missä annetaan sunnuntaisin rokotuksia? Aiemmissa viesteissäsi et vielä ollut rokotettu.

Hänellä tuli nyt vasta täyteen se riittävän pitkä aika toisesta piikistä, siitähän rokotettuna olo vasta alkaa.

Taas yksi, joka ei huomaa, että tilastoissa on erikseen 1, 2 ja 3 annosta saaneet.

Ajatuskikkailua siis, jolla yritetään torjua tai kieltää fakta, että rokottamattomat päätyvät moninkymmenkertaisesti sairaalaan ja teholle rokotettuihin verrattuna.

Fakta?! :D 

Haha!

Eihän teholla edes ole monia kymmeniä koronapotilaita. Liekö 40 tällä hetkellä ja laskee koko ajan...

40 ei ole montakymmentä?!? Rokitevastaisten matematiikka on kyllä mielenkiintoista.

Perjantaina oli 62 koko maassa tehohoidossa. Seuraavat päivitetyt luvut huomenna.

40 koronapotilasta, mutta harvat heistä ovat siellä teholla juuri koronan takia. Vaan muista syistä, mutta koronan kanssa.

Perjantaina oli 62, ei 40.

Olkoon esimerkki, että joku heittää päästään luvun ja siitä tulee rokitevastaisilke totuus ilman mitään lähdettä tai todentamista.

"Sairaalahoidon kuormituksen kannalta ei juuri ole eroa, onko korona sairaalaantulon syy vai lisälöydös.

Tammikuun kolmannen viikon tietojen mukaan noin 20 prosenttia koronapotilaista on hoidossa muusta syystä"

Vierailija
432/744 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva syyllistävä sävy näissä. "Nyt tiedetään, ettei rokotteista koidu haittaa..." Niin, nyt tiedetään, eli jälkiviisastelua. Ei tainnut olla varmaa tietoa silloin, kun näiden naisten raskaus oli alkuvaiheilla. 

itse oon ottanut rokotteet, mutta inhoan tämän tyyppistä painostamista ja pakottamista.

Annettiin A&Z:n "rokotettakin" alunperin kaiken ikäisille. Sitten kun porukkaa rupesi lakoamaan, tiedettiin jo vähän paremmin.

Tämä on tätä rokotevastaisten ah aina niin sopivasti mitoitettua argumentointia:

Suomessa kuoli vuonna 2020 koronaan 584 ihmistä, eli 5,5 miljoonasta... tuota... aika paljon vähemmän kuin 1/500.

Mutta lääketehtaiden lobbareiden on helppo valita kuhunkin lukuun aina sopivin valtio. Yhdysvaltojen ja Suomen lukemat eivät ole mitenkään vertailukelpoisia, eiväthän edes Suomen ja Ruotsin lukemat ole. Tästä oli hyvä artikkeli Lääkäri-lehdessä.

AZ:n takia on sitäpaitsi henkensä heittänyt aika paljon isompi porukka, ja muita vakavia haittoja saanut vielä suurempi osa suomalaisista.

Covid on tappanut Suomessa kohta 2000 ihmistä. AZ aiheutti yhden kuolemaan johtaneen sinustromboosin.  Kerrotko mitä muita vakavia haittoja AZ Suomessa aiheuttaa?

Ei ole. Viime vuonna tappoi 584 ihmistä, vuoden 2021 lukuja ei vielä ole julkaistu mutta oletettavasti samaa tasoa.

Vierailija
433/744 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sulle! Mun lähipiirissä kuoli juuri kahden lapsen 40 v isä, koronaan kuoli, ei ollut ottanut rokotetta. Moni rokottammaton todellakin selviää kuolematta tai ees sairastumatta,mutta sitten on näitä. Turhia kuolemia, jotka ois.voinut välttää rokottamalla.

No ei varmana olis kuollu koronaan, ehkä olisi sairastanut sen suht lievänä, perusterve, urheileva mies!! JOS OIS ottanut rokotuksen, ei perhe suris nyt!

Todennäköisesti surisi ihan samalla tavalla, vaikka kuolema olisikin rokotteen ansiosta ollut helpompi!

No mitä ne surisisi kun mies eläis, kun ei ois kuollu, koska jos ois ottannu rokotteen, ei olis kuollu. Loogista minusta. Eihän se rokote tapa höh vaan tauti!

Ei eläisi.

Se tauti tulee ihan samalla tavalla, oli "rokotettu" tai ei.

Eli ukko ois ihan yhtä kuollut.

Kuuleppa, onko sulla joku ongelma käsityskyvyssä? Jos on rokotettu koronaa vastaan, ei kuole siihen. Toki joskus kuolee, kuka mihinkin. Tämäkin kuolema oli ihan turha, ja näitä on monta. Mutta eihän nää foliohatut usko, sille me nyt vaan ei voida mitään eikä tästä kannata väitellä. On vaan olo, että voi hyvä tavaton miten ihmiset on kummallisia, missä on järki???

Vierailija
434/744 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliohattujen väitteet on kyllä järjettömiä! Ykskin sanoi aivan tosissaan raskaana ollessani, kun otin rokotteen, että nyt se piikkiproteiini menee sikiöön ja sikiö abortoituu. Vauva syntyi joulukuun alussa täysaikaisena ja terveenä. Ikäviä tommoset puheet! Ja se foliohattu on itse koulutukseltaan sairaanhoitaja, toki nyt muissa hommissa!

Vierailija
435/744 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
436/744 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei eläisi.

Se tauti tulee ihan samalla tavalla, oli "rokotettu" tai ei.

Eli ukko ois ihan yhtä kuollut.

Kuuleppa, onko sulla joku ongelma käsityskyvyssä? Jos on rokotettu koronaa vastaan, ei kuole siihen. Toki joskus kuolee, kuka mihinkin. Tämäkin kuolema oli ihan turha, ja näitä on monta. Mutta eihän nää foliohatut usko, sille me nyt vaan ei voida mitään eikä tästä kannata väitellä. On vaan olo, että voi hyvä tavaton miten ihmiset on kummallisia, missä on järki???

Kuuleppa, onko sinulla joku ongelma käsityskyvyssä? Jos on rokotettu koronaa vastaan, voi kuolla ihan samalla tavalla kuin rokottamatonkin.

Tosi moni rokotettu on jo kuollutkin, ja ihan Suomessa.

Niin, ei rokotekaan tee kuolemattomaksi. Niinkun sanoin, johonkin sitä rokotettukin aikanaan kuolee. Mutta ei koronaan, siitähän täällä nyt on puhe!

Vierailija
437/744 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt syntyvät lapset ovat saaneet alkunsa viime vuonna siihen aikaan kun rokotuksia ei vielä synnytysikäiset saaneet. Ja kun alkoi saada, oli jo raskaana. Ymmärrän hyvin, että raskaana oleva on päättänyt ettei ota rokotetta ollessaan raskaana. Ja silloin vielä raskaana olevat eivät olleet koronan vakavaa riskiryhmään, nykyisen tiedon perusteella ovat.

Kyllä raskaana olevat on jo silloin tienneet olevansa riskiryhmää, mutta asiaa vähäteltiin koko ajan. Ei tule mitään lapselle, eikä äidille, vaikka raskaana olevat on herkempiä saamaan infektion jne. Rokotteita ei vielä alkuvuodesta 2021 suositeltu raskaana oleville ollenkaan ja rokotteen ottamisen jälkeen suositeltiin odottamaan 3kk ennen lapsen yrittämistä. Ja sitten yhtäkkiä päätettiin, että kyllä, nyt se rokote pitää ottaa. Tällaisen sekavan ja jatkuvasti vaihtelevan informaation takia moni raskaana oleva, kuten minä, on päättänyt olla ottamatta rokotetta, vaikka olen riskiryhmää jo perussairauksieni takia. Siellä rokotepakkomaassakin raskaana olevat on rajattu pakon ulkopuolelle - ja ihan syystä.

Rokote on kokeellinen vuoteen 2023 saakka, jolloin saa virallisen myyntiluvan. Siihen mennessä ollaan vain laaja joukko "koekaniineja", eikä tähän mennessä raportoidut haittavaikutukset hirveästi ole vakuuttaneet. Sydänpussitulehduksia jopa 12-vuotiailla (tästä oli tutkimus, että ikäryhmässä 12-17 on nämä nousseet merkittävästi rokotusten myötä), naisilla kuukautishäiriöitä ja boostereista tehdyn tutkimuksen mukaan boosterit laskevat ihmisten normaalia immuunikykyä, eli alkavat olla viimeistään neljännestä rokotteesta eteenpäin haitallisia. Ja sitten sitä nelosrokotetta tuputetaan jo valmiiksi immuunivajeisille?

Lisätään tähän vielä se, miten (Suomen) valtamedia ei suostu uutisoimaan näistä tutkimuksista ja kun tuota sensuuria kritisoi, leimataan foliohatuksi/anti-vaxxeriksi/rokotevastaiseksi/-kriittiseksi, vaikka lähdeviittaukset olisi kunnossa, mutta kun sitä ei Nohynek tai Rämet suostu myöntämään, niin ei uskota. Nuokin mainitsemani tutkimukset on osa israelilaisia (jossa on neloskierros rokotteista ollut käynnissä jo pitkään), norjalaisia ja yksi Portlandista, josta uutisoitu NY Timesissa. Ei mitään Pietarin trollien tai loislääkettä syövien persujen mielikuvituksen tuotetta.

Tiedemaailma ei taida olla ihan sinun osaamisaluettasi. Se miksi alkuun ei jotain suositeltu johtuu siitä, että alussa ei kaikkea tiedetä. Tiede on kumulatiivista. Tieto lisääntyy ja täydentyy koko ajan ja nyt on lukuisia tutkimuksia rokotteiden hyödyistä ja turvallisuudesta raskaana oleville. Kyllä se Nohynek ja Rämet seuraavat hyvin tarkkaan maailmalta tulevia tutkimustuloksia, mikä ihmeen motivaatio heillä olisi kertoa valeuutisia?

Vierailija
438/744 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun myönnä, ettei Ruotsin lukemat ole vertailukelpoisia, teidän yhden gurunne Ossin mukaanhan siellä on asiat paljon paremmin kuin meillä.

Yhdysvaltojen lukemat otin tuohon juuri raflaavuuden vuoksi. Eikös teilläkin ole aina kaivettuna se joku Irlannin pikkukunta ?

Tuskin tuota artikkelia AZn vuoksi satamäärin kuolleista sentään oli siinä Lääkäri-lehdessä. Juu, sitä minäkin, se lukema taitaa sijaita enemmänkin tokentubessa ja sinun korviesi välissä 

Niin, et voi tietää mitä Lääkäri-lehdessä on lukenut, koska et ole semmoista ikinä edes avannut. Iltalehdet, Facebook ja foliohattujen puskaradio riittävät sinulle. 

Sitä en tiedä, mihin viittaat monikolla "teillä" - mutta itse en kumarra mitään hengellisiä johtajia vaan luotan riippumattomaan, vertaisarvioituun, tieteelliseen tietoon. Sitä on saatavilla (lääke-)tieteellisissä lehdissä ja se osoittaa, ettei yksikäsitteistä vastausta tähän elämää suurempaan kysymykseen vielä ole.

Sinä et tiedä minun lukemisiani, joten älä otaksu yhtään mitään.

Näytätkö minulle toteen ne AZ kuolemat ja haitat ? Itsekin olen muuten alunperin AZ saanut ja vielä hengissä, sinun mielestäsi varmaan ihme ja kumma, siihenhän kuoli 120% sen ottaneista

Vierailija
439/744 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä joudutaan lehdissä mainostamaan rokotteiden hyvyydestä, ei kuulosta kovin vakuuttavalta rokotteelta. Mutta vakavista rokotehaitoista ja rokotekuolemista ei kirjoitella mitään, normaalijärkinen ihminen tajuaa että tässä ei ole kaikki kohdallaan.

Vierailija
440/744 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä joudutaan lehdissä mainostamaan rokotteiden hyvyydestä, ei kuulosta kovin vakuuttavalta rokotteelta. Mutta vakavista rokotehaitoista ja rokotekuolemista ei kirjoitella mitään, normaalijärkinen ihminen tajuaa että tässä ei ole kaikki kohdallaan.

Mm.Astran sinustromboosi ja siihen liittyvä kuolema oli kissankokoisin kirjaimin lööpeissä ja edelleen väitetään, ettei kirjoiteta.

Vähänkään lähdekriittisyyttä harrastavat lehdet kirjoittavat TODENNETUISTA haitoista, eivät Peräkylän mökin Maijan tai huuhaa-hyvinvointivalmentajan arvailuista.