Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Sieppi ei voi mennä treffikumppaniensa kanssa ruokakauppaan

Vierailija
22.01.2022 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008555294.html

Siis oikeasti, mitä hemmettiä, kuka ns tavismies haluaa tuollaisen naisen kanssa yhteen, perustaa perheen, ja saada lapsia. Jos elämä on noin vaikeeta.

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei kaipaa julkisuutta :)

🤣 Tuo nauratti. Hänen koko elämänsä riippuu julkisuudesta. Ilman sitä hänellä ei ole mitään. Ei koulutusta, ei työtä....

Vierailija
62/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä pitäisi olla sen verran selkärankaa, ettei ulise siitä, jos varta vasten kerjää verta nenästään.

Tarkoitan sitä, että jos jakaa kaiken julkisuuteen, pitää kestää seuraukset.

Maailma on nyt vain tälläinen. Ei voi mitään.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä että jos ihminen on julkisuudessa muilla on oikeus haukkua häntä ja arvostella ulkonäköä yms.

Itse olen mieltänyt sen niin että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin kannattaa olla vain hiljaa. Varsinkin kun Sara ei ole muita ihmisiä haukkunut tai tehnyt heille pahaa vrt. Maisa joka tekee ystävistään Lasuja ja haukkuu miehensä exää.

On totta että maailma on tällainen mutta ei se tarkoita sitä että asioista ei saisi puhua.

Vähän sama kun kaikki vääryydet kuittaisi tuolla lauseella. Esim. Menet kauppaan ja siellä myyjä kohtelee sinua tympeästi niin pitäisikö se vaan kuitata sillä että mitäs menit kauppaan, maailma vaan nyt on tällainen. Ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä se on juuri tuo selkärangattomuus, joka ärsyttää. Ei esim. Jutta Larm tai Suvi Pitkänen ole itkemässä sitä, kuinka julkisuudessa haukutaan. Jos ensin poseeraa rintavako esillä ja huulet törröllään. Seuraavana päivänä ulisee sitä, kuinka ei ymmärrä sitä, kuinka haukutaan julkisuudessa tyrkyksi.

Tämä kahteen pussiin pelaaminen ärsyttää. Jos on mitä on, se on valinta. Mutta turha tulla itkemään. Pitää kestää kuin mies.

Mutta kun Sara ei ole mies.

Niin makaa kuin petaa.

Nainenkin voi olla suoraselkäinen ja kantaa vastuun omista toimistaan. Saralla on ihmeellistä vastuun pakoilua omista toimistaan. Ikään kuin hän ei olisi itse vastuussa siitä, mitä hänestä kirjoitetaan. Jokainen ihminen on vastuussa omasta elämästään.

Vierailija
64/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkkisten pitäisi kertoa kaikki treffinsä Seiskalle? Vai saavatko julkkikset tavata yksityishenkilöitä ilman että Seiska julkaisee jutun?

Seiskalla ei ole resursseja paparazzeihin, joten ne kuvat tulevat sairaan uteliailta kyyliltä eli ns. faneilta.

Koska Seiska maksaa niistä kuvista. Jos niihin kuviin olisi laitettava myös sen kuvaajan nimi ja oma naama, eikä saisi rahaa, niin ehkei noita kuvia niin vaan lähetettäisi lehtiin.

Huvittavaa kuin ihmiset eivät kehtaa edes myöntää lukevansa Seiskaa, mutta eivät voi ymmärtää miksi joku valittaa siitä kuinka tahtomattaan joutuu sen sivuille, mitä epämairittelevimmissa kuvissa.

Jokainen pienikin ”uutinen” päätyy sinne, vaikkei sitä tosiaan julkkis itse haluaisi jakaa. Mutta sitten valitetaan kun joku kaveri taggaa kuvassa hänet, jossain 100 ihmisen Facebook ryhmässä, koska kuva ei ole niin kiva.

Seiska on täynnä näitä ulkonäköä arvostelevia juttuja. Ihan vaan kiusaamistarkoituksella tehtyjä. Niin ja sitten nämä ”kiristysjutut”, joissa julkkis, urheilija tai rikas pakotetaan esittelemään vaikka kotinsa, jos haluaa ettei joku muu juttu tule lehteen. Lopulta kyse on aina vaan siitä, että Seiskan julkaisija haluaa rahaa.

Ja Seiska tekee sitä sillä, että vainoaa itse tai teetättää sen muilla ja pistää ne kuvat lehteen ja myy ne lehdet.

Se, että tekee jonkun telkkuohjelman, pelaa kiekkoa, laulaa tai tekee meikkimainoksen, ei kuuluisi tarkoittaa, että sen jälkeen on kaikkien oikeus tietää ketä siellä sängyssä lämmittää, pissattaako koiraansa puistossa vai metsässä tai mihin aikaan aamuyöstä tulee kotiin. Moraalisesti se on täysin väärin kiristää ja salakuvata näitä julkkiksia juttuihin ja jokainen joka ostaa Seiskan hyväksyy tuon toimintatavan.

Vierailija
65/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sara haluaa tehdä tuota rahakasta sometyötä, kannattaisi brändin linjaa kohdistaa ekologisempaan ja itseään vähemmän paljastavaan suuntaan. Täten hänellä olisi vielä toivoa.

Nykyinen pinnallinen, paljastava ja epäekologinen linjaus on junttia ja vanhanaikaista. En arvosta.

Vierailija
66/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hämmentävintä Siepissä on, ettei tunnu kasvaneen yhtään ihmisenä tässä 10 vuodessa. Ihan samanlaista pissis-juttua ollut nämä 10 vuotta. Menisi oikeasti opiskelemaan jotain eikä olisi omassa kuplassaan.

Ei opiskelu auta tuollaiseen. Saahan sillä ammatin toki.

Vierailija
67/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla on kans jatkuvasti ongelmia muiden kanssa. Aina yhteistyöt päättyy ja jatkuvia riitoja. Selvästi ongelmainen ihminen. Kukaan ei pysty hänen kanssaan työskentelemään eikä pysyvään parisuhteeseen. Tulee pykää ne muksunsa jonku kanssa, mut sit luvassa monia eroja. You'll see...

Vierailija
68/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä pitäisi olla sen verran selkärankaa, ettei ulise siitä, jos varta vasten kerjää verta nenästään.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä että jos ihminen on julkisuudessa muilla on oikeus haukkua häntä ja arvostella ulkonäköä yms.

Itse olen mieltänyt sen niin että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin kannattaa olla vain hiljaa. Varsinkin kun Sara ei ole muita ihmisiä haukkunut tai tehnyt heille pahaa vrt. Maisa joka tekee ystävistään Lasuja ja haukkuu miehensä exää.

On totta että maailma on tällainen mutta ei se tarkoita sitä että asioista ei saisi puhua.

Vähän sama kun kaikki vääryydet kuittaisi tuolla lauseella. Esim. Menet kauppaan ja siellä myyjä kohtelee sinua tympeästi niin pitäisikö se vaan kuitata sillä että mitäs menit kauppaan, maailma vaan nyt on tällainen. Ei voi mitään.

Onko sinulla jäänyt jotain olennaista oppimatta peruskoulusta?

Maailma on nyt vain sellainen. Vaikka eteenpäin on tultu.

Vielä 1960-luvulla nainen ei Suomessa päässyt yksin ravintolaan. 1970-luvulla yksinäinen nainen oli melko automaattisesti maksullinen muiden mielestä.

2020-luvulla jos poseeraat paita auki ja huulet törröllään, olet tyrkky. Et ole vakavasti otettava.

Maailma on nyt vain näin. Ei voi mitään.

Vierailija
69/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla jäänyt jotain olennaista oppimatta peruskoulusta?

Maailma on nyt vain sellainen. Vaikka eteenpäin on tultu.

Vielä 1960-luvulla nainen ei Suomessa päässyt yksin ravintolaan. 1970-luvulla yksinäinen nainen oli melko automaattisesti maksullinen muiden mielestä.

2020-luvulla jos poseeraat paita auki ja huulet törröllään, olet tyrkky. Et ole vakavasti otettava.

Maailma on nyt vain näin. Ei voi mitään.

Tosiasioiden hyväksyminen on askel eteenpäin.

Vierailija
70/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ihmissuhteiden hyväksikäyttäjä. Mäkeen ihmiset jotka eivät enää PALVELE häntä.

Meni maku koko ihmiseen. Ihmissuhteet ovat vastavuoroisia, eivät hyväksikäyttöä.

Vierailija
71/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on edelleen Suomen turhin julkkis 🙄

Vierailija
72/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saran ”suunnittelemat” vaatteet on tosi paljastavia ja epäekologisia. Jotenkin halvan oloisia. Sellaistako hän haluaa tarjota? Niitä pr-lahjapaketteja lähettää ystävilleen, jotka eivät välttämättä pukeudu samaan tyyliin, joten käyttämättä jää… Jätettä tulee.

Vierailija
73/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos ymmärtäisi maailmaa vähän paremmin, voisi itsesäälikin vähentyä.

1960-luvulla monet Saran instassa olevista kuvista olisivat olleet lehdessä suora kutsu maksulliselle päiväkahville.

Pitääkö sellaista materiaalia julkaista, joka aiheuttaa ihmisissä niin paljon eri mieleyhtymiä? Varsinkin vanhoissa ihmisissä?

Vierailija
74/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosikymmen valitusta.

Tämä vuosikymmen valitusta.

Mikään ei taida muuttua.

On niiin kauheeen vaikee olla julkkis. Yhyy, en halua olla julkkis. 

Näytän tissikuvii ja kaikki sit kiinnittä huomion tisseihin. Yhyy.

Menis oikeisiin töihin....

Vierailija
75/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei taida muuttua.

Tätä minäkin ihmettelen. Jos on valinnut linjan, niin pitäisi sen. Turha valittaa.

Olen käynyt naisena usein yksin ravintolassa 2010-2020-luvulla. Olen saanut kuulla näyttäväni maksulliselta. En kuitenkaan pahastu siitä, koska koitan ymmärtää naisen lähihistoriaa.

Minua on lähinnä nayrattanut. Olen koittanut pistää kapulaa suureen pyörään. No ei ole onnistunut. Mutta hyvät naurut olen saanut.

Vierailija
76/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei taida muuttua.

Tätä minäkin ihmettelen. Jos on valinnut linjan, niin pitäisi sen. Turha valittaa.

Olen käynyt naisena usein yksin ravintolassa 2010-2020-luvulla. Olen saanut kuulla näyttäväni maksulliselta. En kuitenkaan pahastu siitä, koska koitan ymmärtää naisen lähihistoriaa.

Minua on lähinnä nayrattanut. Olen koittanut pistää kapulaa suureen pyörään. No ei ole onnistunut. Mutta hyvät naurut olen saanut.

Yhyy, yhyy, en pysty muuttamaan maailmaa. Kyllä maailma muuttaa minua. Se on fakta.

Vierailija
77/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala ihmissuhteiden hyväksikäyttäjä. Mäkeen ihmiset jotka eivät enää PALVELE häntä.

Meni maku koko ihmiseen. Ihmissuhteet ovat vastavuoroisia, eivät hyväksikäyttöä.

Ja missäs kohtaa haastattelussa sanottiin noin että

”Mäkeen ihmiset jotka eivät PALVELE häntä”????

Menee maku vähän sunlaisiin ihmisiin jotka keksivät omia lauseita ja esittävät ne totuutena.

Vierailija
78/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara hakee suosiota ja seuraajia noilla paljastavilla ja kovin käsitellyillä kuvilla, eikä ihme, jos miehet sielää haikailevat tizzikuvia ja kehuvat Saran instakauneutta!

Vierailija
79/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei taida muuttua.

Olet itsekin koittanut laittaa kapulaa suureen pyörään eli = Valittanut

Mutta kun joku muu tekee samoin niin sä ihmettelet??

Vierailija
80/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on kadottanut henkisen itsensä myydessään itsensä julkisuudelle. Paljastavat kuvat tuovat ehkä tykkäyksiä instaan, mutta tuovatko sisäistä rauhaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan