Sara Sieppi ei voi mennä treffikumppaniensa kanssa ruokakauppaan
https://www.is.fi/viihde/art-2000008555294.html
Siis oikeasti, mitä hemmettiä, kuka ns tavismies haluaa tuollaisen naisen kanssa yhteen, perustaa perheen, ja saada lapsia. Jos elämä on noin vaikeeta.
Kommentit (128)
Tämä juttuhan on pelkkä ohjelmamainos. Kyllähän nyt tyhmemmänkin pitäisi se tajuta.
Niissä Ilta-Sanomien kuvissa huomio kiinnittyy Saran reisiin, ovat tuhdissa kunnossa. No, kymmenen vuotta ja kymmenen kiloa, niinhän on itse sanonut.
Jotenkin kuulostaa selittelyltä tuo "en olisi siis julkisuutta halunnut, mutta lähdin ohjelmaan koska halusin täydellisen irtioton". Jos menee Argentiinaan tekemään realityohjelmaa, mikä osuus tuosta on irtiottoa?
Voihan sitä mennä lomalle ilman kameroita, mutta valitsi kamerat ja samaan hengenvetoon sanoo, että ei se julkisuus kyllä kiinnosta. En voi käsittää.
Muuten sinänsä ymmärrän että on varmasti ärsyttävää kun moni tunnistaa ja myös tuon stressin, burnoutin ja yölliset sydämentykytykset, joita moni kokee ilman tuota julkisuuden painettakin.
Vierailija kirjoitti:
Niissä Ilta-Sanomien kuvissa huomio kiinnittyy Saran reisiin, ovat tuhdissa kunnossa. No, kymmenen vuotta ja kymmenen kiloa, niinhän on itse sanonut.
Kyllä se kolmenkympin jälkeen alkaa näkyä, jos elät noutoruualla, kokiksella ja mässytät herkkuja ja litkit skumppaa usein. Oikein kehuskelee miten ei kokkaa itse.
Sara jakaa tosi usein kuvia tilaamistaan ruuista ja jälkkäreistä, hirveitä mättöjä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi alkaa julkkikseksi jos ei halua julkkikseksi? Voi kai mennä kouluun ja lukea jonkun ammatin itselleen.
Ei hän olekin kouluttautunut meikkitaiteilijaksi tai jotain vastaavaa? Ja on oma yritys muistaakseni.
Ei kai Saran sinänsä tarvitsisi olla julkisuudessa ainakaan näin paljon, mutta tulot pienenisivät.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti mitään tarvetta haukkua Saran kroppakin? Minusta ei, ei liity mitenkään asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kolmenkympin jälkeen alkaa näkyä, jos elät noutoruualla, kokiksella ja mässytät herkkuja ja litkit skumppaa usein. Oikein kehuskelee miten ei kokkaa itse.
Sara jakaa tosi usein kuvia tilaamistaan ruuista ja jälkkäreistä, hirveitä mättöjä!
Kyllä tuo näkyy ihan iästä riippumatta, enemmän tai vähemmän.
Mutta jos hän tykkää niin mitä väliä.
Vertaan julkisuutta vammaan. Jos on pyörätuolissa, ei voi ulista, jos ei pääse jokaiseen paikkaan. Erona on, että pyörätuoliin menoa ihminen ei voi valita. Sara on valinnut julkisuuden. Jotenkin tulee muistakin päivityksistä mieleen, vaikka burnouteista, että onko Sara nähnyt edes vaikeasti masentunutta ihmistä? Miltä tuntuu olla niin masentunut, että ei pysty puhumaan. Vertaan tätä Saran kyyneleisiin kuviin, jossa hän on kuitenkin saanut meikkiäkin kasvoihin. Tai lehtikirjoitteluun, kuinka alakulo valtaa, kun on ollut saman viikon aikana useissa eri julkkiskekkereissä.
Saralla on vielä paljon opittavaa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Julkkisten pitäisi kertoa kaikki treffinsä Seiskalle? Vai saavatko julkkikset tavata yksityishenkilöitä ilman että Seiska julkaisee jutun?
Seiska blurraa kuvat eikä kerro yksityishenkilön henkilöllisyyttä.
Eikö tällä ole aina kaikki huonosti?! Itkee milloin mitäkin. Pitäisi olla elämässä muuta sisältöä kun se ikääntyvä peilikuva.
Ihmisellä pitäisi olla sen verran selkärankaa, ettei ulise siitä, jos varta vasten kerjää verta nenästään.
Tarkoitan sitä, että jos jakaa kaiken julkisuuteen, pitää kestää seuraukset.
Maailma on nyt vain tälläinen. Ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Juttu pisti ajattelemaan. Olen itse nyt 10 vuotta saraa vanhempi, toki sarankin ikäisenä olin jo äiti, oli mies, omakotitalo, vakituiset ihan tavalliset duunit molemmilla jne , ja niin on edelleen, ja ollaan onnellisia, oltiin onnellisia perheellisiä alle 30 vuotiaina, ja sitä samaa ollaan nyt myös vähän yli 40 v..elämä todellakin on valintoja. Julkisuus on ollut Saran ihan oma valinta. Toki pystyyhän julkisen työn ja perheenkin yhdistämään, Vappu Pimiä esim. on hyvä esimerkki. Mutta jotenkin tuli jutusta kuva, että Sara on hukassa, ei ole onnellinen, ja 31 v tulee mittariin..
Höpö höpö. Olet tylsä ja ruma.
Joo ja jos tavis mies ei miellytä Saraa niin hänen haukutaan instassa sitten itkupotkuraivareiden saattelemana
Ehkäpä se on juuri tuo selkärangattomuus, joka ärsyttää. Ei esim. Jutta Larm tai Suvi Pitkänen ole itkemässä sitä, kuinka julkisuudessa haukutaan. Jos ensin poseeraa rintavako esillä ja huulet törröllään. Seuraavana päivänä ulisee sitä, kuinka ei ymmärrä sitä, kuinka haukutaan julkisuudessa tyrkyksi.
Tämä kahteen pussiin pelaaminen ärsyttää. Jos on mitä on, se on valinta. Mutta turha tulla itkemään. Pitää kestää kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä se on juuri tuo selkärangattomuus, joka ärsyttää. Ei esim. Jutta Larm tai Suvi Pitkänen ole itkemässä sitä, kuinka julkisuudessa haukutaan. Jos ensin poseeraa rintavako esillä ja huulet törröllään. Seuraavana päivänä ulisee sitä, kuinka ei ymmärrä sitä, kuinka haukutaan julkisuudessa tyrkyksi.
Tämä kahteen pussiin pelaaminen ärsyttää. Jos on mitä on, se on valinta. Mutta turha tulla itkemään. Pitää kestää kuin mies.
Mutta kun Sara ei ole mies.
Sara on ihan pihalla. Sen kannattaisi lukea tätä ketjua, monesta viestistä löytyy tällä kertaa totuus. Valitan!
Sara: Elämä on valintoja. Kestä valintojesi seuraukset. Kasvata selkäranka. Seiso valintojesi edessä suoraselkäisenä.
Miksi alkaa julkkikseksi jos ei halua julkkikseksi? Voi kai mennä kouluun ja lukea jonkun ammatin itselleen.