Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Sieppi ei voi mennä treffikumppaniensa kanssa ruokakauppaan

Vierailija
22.01.2022 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008555294.html

Siis oikeasti, mitä hemmettiä, kuka ns tavismies haluaa tuollaisen naisen kanssa yhteen, perustaa perheen, ja saada lapsia. Jos elämä on noin vaikeeta.

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu pisti ajattelemaan. Olen itse nyt 10 vuotta saraa vanhempi, toki sarankin ikäisenä olin jo äiti, oli mies, omakotitalo, vakituiset ihan tavalliset duunit molemmilla jne , ja niin on edelleen, ja ollaan onnellisia, oltiin onnellisia perheellisiä alle 30 vuotiaina, ja sitä samaa ollaan nyt myös vähän yli 40 v..elämä todellakin on valintoja. Julkisuus on ollut Saran ihan oma valinta. Toki pystyyhän julkisen työn ja perheenkin yhdistämään, Vappu Pimiä esim. on hyvä esimerkki. Mutta jotenkin tuli jutusta kuva, että Sara on hukassa, ei ole onnellinen, ja 31 v tulee mittariin..

Vierailija
22/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa!

Lopettais ton valituksen ja menis normaalitöihin jos ei halua olla julkisuudessa.

Se on näinkin yksinkertaista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei kaipaa julkisuutta :)

Tuo oli kyllä ihan paras! Ja tästä hän tietenkin kertoo julkisuudesssa noin joka toinen päivä.

Julkisuus aiheuttaa ihan sydämentykytyksiä.

Vierailija
24/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla julkaisun alapuolella löytyi muita Sara Siepin suhdejuttuja. No tässä varmasti kiteytettynä 30+ Sara Siepin suhde-elämä myös seuraaville vuosille:

"– Oon tapaillut erästä henkilöä enemmän ja vähemmän nyt tässä varmaan reilu puoli vuotta ja se on ollut siis jo pidempäänkin mun elämässä. Se tulee mun elämään silloin kun se haluaa ja lähtee pois sit kun siitä tuntuu siltä ja tulee taas takasin sitten kun haluaa, Sieppi kertoo kameralle itkuisena."

Vierailija
25/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonpa vaan,jo on suuret luulot itsestä

Vierailija
26/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammakoita koko haastattelu täynnä. Kuka tuota edes uskoo?

Vierailija
27/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen kanssa kauppaan menisi?

Vierailija
28/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppisuuna taas eilisessä uudessa formaatissa.

Vierailija
29/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla julkaisun alapuolella löytyi muita Sara Siepin suhdejuttuja. No tässä varmasti kiteytettynä 30+ Sara Siepin suhde-elämä myös seuraaville vuosille:

"– Oon tapaillut erästä henkilöä enemmän ja vähemmän nyt tässä varmaan reilu puoli vuotta ja se on ollut siis jo pidempäänkin mun elämässä. Se tulee mun elämään silloin kun se haluaa ja lähtee pois sit kun siitä tuntuu siltä ja tulee taas takasin sitten kun haluaa, Sieppi kertoo kameralle itkuisena."

Teinitytöltä voisi odottaa jotain tuon tasoista tilitystä puolen vuoden tapailusta.

Vierailija
30/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara tekee nyt itsestään enemmän julkkiksen kuin mitä on. Sauli Niinistökin voi lenkkeillä Munkkiniemessä rauhassa ilman kyttäämistä. Sarasta ei ole myöskään ollut salakuvia yhtään sen enempää kuin muistakaan nk. turhista julkuista.

Yhtä lailla Sannit, Shirlyt, Rosannat ja BB-Saulit yms. paparatsataan jos tilaisuus aukeaa.

Saran kaikki haastikset on tota samaa mussutusta ja valitusta sanasta sanaan.

Get over it.

Vierailija
31/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista Sara Siepin treffikumppeneistakin on puhuttu kohta 10 vuotta. Elävä esimerkki, miten eri peli noilla julkkiksilla ja miesmiljonääreillä on parisuhderintamalla meneillään. Mitään toivoakaan ei ole löytää järkeviä kumppaneita, koska tasot pyörivät yli maksimiasteikon.

Ja monikaan tavismies ei lähtisi tuohon peliin mukaan kun ei halua julkisuuden riepoteltavaksi ja tuo elämäntyyli on ihan vieras.

Vierailija
32/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa keskustella mistään muusta kun itsestään tää on nähty niin monta kertaa.

Työnä on oman peilikuvan palvominen ja sekin on liian rankkaa. Oikeesti mitä näistä tulee?!?!

Vierailija
33/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi mennä. Tätä ei nimittäin edes tunnista siellä kaupassa koska näyttää niin eriltä.

Vierailija
34/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan fiksu mies ei lähde mukaan noin pinnalliseen julkkiselämään.

Sara karkoittaa potentiaaliset miehet tuolla negalla asenteellaan. Hän on niin tyytymätön elämäänsä ja valittaa aina.

Vierailija
35/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Saara vetäytyy julkisuudesta, niin hän järjestää asiasta pressitilaisuuden, photoshootin vetäytymisasusteista ja vetäytymistilan sisustuksesta.

Lisäksi Saara päivittää luonnollisesti vetäytymisuutiset somessa.

Ja vetäytymisestä tehään myös reality. 

Sitten Saara palaa julkisuuteen ja sama laulu.

Vierailija
36/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu pisti ajattelemaan. Olen itse nyt 10 vuotta saraa vanhempi, toki sarankin ikäisenä olin jo äiti, oli mies, omakotitalo, vakituiset ihan tavalliset duunit molemmilla jne , ja niin on edelleen, ja ollaan onnellisia, oltiin onnellisia perheellisiä alle 30 vuotiaina, ja sitä samaa ollaan nyt myös vähän yli 40 v..elämä todellakin on valintoja. Julkisuus on ollut Saran ihan oma valinta. Toki pystyyhän julkisen työn ja perheenkin yhdistämään, Vappu Pimiä esim. on hyvä esimerkki. Mutta jotenkin tuli jutusta kuva, että Sara on hukassa, ei ole onnellinen, ja 31 v tulee mittariin..

Naurettava viesti.

Vierailija
37/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista Sara Siepin treffikumppeneistakin on puhuttu kohta 10 vuotta. Elävä esimerkki, miten eri peli noilla julkkiksilla ja miesmiljonääreillä on parisuhderintamalla meneillään. Mitään toivoakaan ei ole löytää järkeviä kumppaneita, koska tasot pyörivät yli maksimiasteikon.

Ja monikaan tavismies ei lähtisi tuohon peliin mukaan kun ei halua julkisuuden riepoteltavaksi ja tuo elämäntyyli on ihan vieras.

Ja kuinka moni tavismies lähtisi edes tuollaista naista lähestymään? Minulla ei löytyisi mitään sanottavaa ja olo olisi äärimmäisen "turvaton", ellei olisi hirveässä jurrissa. Ja vaikka tavismies pääsisi johonkin romanttiseen kontaktiin tuollaisen naisen kanssa, mikä on täysin hypoteettista, niin tuskin itsetunto riittäsi kovin kauaa rinnalla kulkea.

Vierailija
38/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäytyy julkisuudesta😂😂niin varmaan mites ne ig. prseilyt niitä ei lasketa?! Kannattaisi opiskella ammatti niin voisi mennä töihin.

Vierailija
39/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on lapsellinen.

Vierailija
40/128 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hämmentävintä Siepissä on, ettei tunnu kasvaneen yhtään ihmisenä tässä 10 vuodessa. Ihan samanlaista pissis-juttua ollut nämä 10 vuotta. Menisi oikeasti opiskelemaan jotain eikä olisi omassa kuplassaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän