Toimi Kankaanniemen saikku jatkuu
Piti tulla yhdeksi duuniin, mutta ilmoitti äsken jatkavansa saikulla.
Kommentit (33)
Pää menee vanhoilla ukoilla sekaisin nykyään kun nappaillaan sinisiä pillereitä ;)
Niin. Mitä tuokin nyt oli selitellä, että vaimo kyllä hyväksyy?? Mitä ihmettä? Toivon todellakin, että se oli vain Toimin käsitys tilanteesta, ei totuus. Koska oikein olisi, että nyt vaimo edes ainakin ripittäisi. Ja loukkaantuisi. Näkisi Toimi, miten kristillistä toimintansa olikaan. Tai ei ollut.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:39"]
Toimilla oli jäänyt varmaan nuoruus elämättä ja se purkautuu nyt näin surullisesti ja tragikoomisesti. Surullisen hahmon ritari
[/quote]
Tää on muuten hyvinkin mahdollinen selitys. Voi että... Aika kauan ne naisetkin olivat sitä turhantärkeää bullshittiä vastaanottaneet. Itse olisin katkaissut heti. Voi Toimi, kun menit viestittelemään omenaan langenneille naisille...
Vaimo varmaan henkisesti mätkinyt niin että ei kykene töihin. Noloa, mutta elämä jatkuu.
Mahtaa vaimoakin vituttaa pahasti...ehkä vaimo on humauttanut kaulimella päähän niin pakko ottaa saikkua kun on nuppi niin turpeena. Tai sitten on mulkku nyrjähtänyt kun sillä se on varmaan niitä viestejä näpytellyt!
Vanhalla iällä nolas ittensä. Häpeää. Nyt esiin ja moka mikä moka.
Eihän tuo pelkkä moka ole, se on Toimin luonteenpiirre, hän on sellainen. Hyvä kun ei ehtinyt ministeriksi asti!
Mulkku taitaa olla koko mieskin, että kumpikohan siinä on nyrjähtänyt, mies vai... :D
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:30"]
Ois kyllä jännää olla kärpäsenä katossa Kankaanniemen kotona.
[/quote]
Niin tai kodin pernakellarissa, jossa Toimi möksöttää yksin lukkojen takana, eukon kolkutellessa kaulimella pernakellarin ovea :)
Olen kuullut, että uskoaan julistavat uskovaiset ja hengenmiehet on pahimpia seksihulluja ja vonkaajia. Siitä puhe mistä puute!
Toimi olisi voinut olla meidän pressa...
Kyllä mun mies sais potkun persiille ja takaisin ei olis tulemista, on sen verran törkeää käytöstä. Jotenkin tuon vois ymmärtää jos olis kyseessä vapaa mies, mutta kristillisyydellään hehkuttava ukkomies ja vielä tuhannen vanhakin.