Tein joku aika sitten aloituksen suonenvedosta- Nyt mies..
Joku aika sitten tein aloituksen suonenvedosta. Mies väittää, että suonenvedossa jalalla pystyy astumaan. Yritin selittää, että näin ei ole, mutta ei usko.
Kommentit (13)
Mulla on ollut muutaman kerran ja itse ainakin pystyn astumaan. Suonenveto voi olla myös lievä.
Sehän riippuu siitä, missä suonenveto on. Reisilihas ja kämmen on eri asioita, toisen kohdalla voi kävellä, toisen ei.
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu siitä, missä suonenveto on. Reisilihas ja kämmen on eri asioita, toisen kohdalla voi kävellä, toisen ei.
Mulla on ollut pohkeessa ja hyvin pystyi kävelemään. Että tuo kommenttisi ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut pohkeessa ja hyvin pystyi kävelemään. Että tuo kommenttisi ei pidä paikkaansa.
Lievässä pystyy kävelemään, mutta silloin ei, jos tuntuu, että lihas katkeaa.
Takareidessä tai vatsassa kaikkein pahin. Ei voi muuta tehdä kuin huutaa kippurassa.
Mulla tulee pohkeisiin suonenvetoja ja siihen juurikin auttaa se, että nousee seisomaan. Ja se menee ohi heti.
Ehkä mulla sitten lieviä, mutta kivuliasta ja veemäistä se on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee pohkeisiin suonenvetoja ja siihen juurikin auttaa se, että nousee seisomaan. Ja se menee ohi heti.
Ehkä mulla sitten lieviä, mutta kivuliasta ja veemäistä se on.
Mullakin tulee, mutta eivät juurikaan satu.
Mulla on pohkeessa suonenvetoja välillä. Ne eivät juurikaan satu, pystyn juoksemaan vaikka.
Jalkapohjan suonenvetoon jeesaa kun jalalla astuu
Palstalla avauksen? Eihän se nyt kuitenkaan susta suonenvetotohtoria tee. Ei ole väitöskirjaan verrattavissa.
Senhän tuntee, kun lihas kovettuu. Mulla pohkeen suonenvedossa ei tunnu kovettumista.
Lievässä suonenvedossa pystyy astumaan ihan ok. Miehesi on oikeassa.