Miksi amiksen autolinjalta valmistunutta ei pahemmin juhlita mutta ylioppilasta juhlitaan??
Eikö amiksia arvosteta?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
No miksei hän itse juhli?
Amiksessa on parasta juuri se ettei tarvitse lopussa osallistua mihinkään sukujuhlaan.
Vierailija kirjoitti:
Kenen ne juhlat pitäisi hänelle järjestää jos ei omat vanhemmat sitä tee?
Kela
Jokainen saa juhlia kaikkea mikä on juhlimisen arvoista. Amiksesta valmistuneet ja heidän perheensä voivat ihan hyvin järkätä juhlat, ja osa niin tekeekin.
Miksei juhlita? Meillä on perheen monesta lapsesta osa ylioppilaita, osa ammattitutkinnon hankkineita. Kaikkia on juhlittu kunnon juhlin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei hän itse juhli?
Amiksessa on parasta juuri se ettei tarvitse lopussa osallistua mihinkään sukujuhlaan.
Tämä oli minullakin. Pahvi kouraan, muutama päivä elpymistä ja inttiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä juhlitaan. Mitä hourailet?
Ei kyllä juhlita niin yleisesti kuin ylioppilaita.
Vierailija kirjoitti:
miksi jotain autonmasentajaa pitäisi juhlia?
Miksi päiväkodin jatkeen käynyttä pitäisi juhlia ?
Itse kyllä juhlin 2006 kun valmistuin sähköasentajaksi. Oli sukulaiset ja naapurit juhlissa 👍
Meillä työpaikalla kerätään samalla lailla rahaa kaikille henkilökunnan ( n. 70) lapsille, jotka valmistuvat toiselta asteelta, valmistuivat sitten ylioppilaiksi tai amiksesta. Tietenkin muistaminen on vapaaehtoista eikä ketään painosteta siihen, kuten takavuosina on kuulemma joillakin työpaikoilla tehty, niin henkilökunnan kuin näiden jälkeläistenkin juhlapäivien suhteen.
Kenen ne juhlat pitäisi hänelle järjestää jos ei omat vanhemmat sitä tee?