Huoh, tapaan aina vaan pimeämpiä ja epävarmempia äijiä netissä
Joo, minä tiedän, että kirjoitustyylini on aika kärkäs, mutta miten aikuiset miehet voivat olla niin julmetun herkkiä? Eräässä ulkomaalaissivuston (joo yhdentekevä fakta mutta kunhan kerroin :DDD) profiilissani kerroin tarkasti mitä etsin, ja joku mies sitten tuli kyselemään suorastaan uskomattoman typeriä asioita ja ärsyynnyin vähän siihen tyhmyysvaikutelmaan. Hän mm. kysyi, että pidänkö sellaisista miehistä, joita etsin profiilillani? NO EIKUN KUULE ÄLLÖÄN NIITÄ, HALOO?? Ja samainen järkisankari kysyi, olenko käynyt kaupungissa, johon olin maininnut haluavani ehkä muuttaa. ei, en ole käynyt. Kunhan vain googlasin eri maiden kaupunkeja ja päätin, että TONNE asumaan, moro! -.- lisäksi hän kysyi, mitä ja millaista etsin, vaikka SE LUKI PROFIILISSANI -.- Kuvan perusteella hän ei näyttänyt keharilta, joten en tiedä mikä häntä sitten vaivasi. Armoton tyhmyys vain? Kun sitten hieman naljaillen vastasin noihin typeriin kysymyksiin, niin enköhän tullut blokatuksi.
Toinen oli seksuaalisuuttaan häpeilevä mies, joka jostain vitun pershelvetistä päätteli minun halveksuvan bi-seksuaaleja??? Olin maininnut, että pidän homoista kavereina. Siis eli miten vitussa ihminen voi senkin jälkeen kuvitella, että toinen halveksuu bissejä?! Arvatkaa, tulinko estetyksi?
Mikä hemmetti miehiä vaivaa? :DD Ja tosiaan MIEHIÄ. En kutsu 20-vuotiaita miehiksi.
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:20"]voi Helvetti! Eiks ylläpito voi estää tätä ap:tä kirjoittelemasta näitä provoja.
[/quote]
Mitä ihmettä sinä sekoilet? Sinuna huolstyisin _ja paljon_, jos kuvittelisin tunnistavani jonkun randomin nettitypin tekstin perusteella. Aika karmivaa.
Provo en ole, mutta sehän sinun on vaikeaa käsittää, kun itse olet enkeli ja ymmärrät aina kaikkea ja kaikkia.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:20"]voi Helvetti! Eiks ylläpito voi estää tätä ap:tä kirjoittelemasta näitä provoja.
[/quote]
Mitä ihmettä sinä sekoilet? Sinuna huolstyisin _ja paljon_, jos kuvittelisin tunnistavani jonkun randomin nettitypin tekstin perusteella. Aika karmivaa.
Provo en ole, mutta sehän sinun on vaikeaa käsittää, kun itse olet enkeli ja ymmärrät aina kaikkea ja kaikkia.
[/quote]
Huolestuisin
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:21"]Gallup:
Ap on ihana ja en malta odottaa säkenöivää keskustelua treffeillä hänen kanssaan =yläpeukku
Ap vaikuttaa rasittavalta pilkunnussijalta, jota en tapasi vaikka maksettaisiin = alapeukku
[/quote]
Annoin alapeukun typerälle gallupillesi XD
Gallup:
Ap on ihana ja en malta odottaa säkenöivää keskustelua treffeillä hänen kanssaan =yläpeukku
Ap vaikuttaa rasittavalta pilkunnussijalta, jota en tapasi vaikka maksettaisiin = alapeukku