Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Työntekijöiden ei pidä maksaa sijoittajien ja osakkeenomistajien tappioita.
01.07.2015 |
Heidän pitäisi maksaa ne ihan itse.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Anteeksi? Miten työntekijät muka maksaisivat sijoitustoiminnan tappioita?
Alue: Aihe vapaa
Mihin tämä nyt liittyy? Tarkenna kantaasi.