Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, tapaan aina vaan pimeämpiä ja epävarmempia äijiä netissä

Vierailija
22.05.2015 |

Joo, minä tiedän, että kirjoitustyylini on aika kärkäs, mutta miten aikuiset miehet voivat olla niin julmetun herkkiä? Eräässä ulkomaalaissivuston (joo yhdentekevä fakta mutta kunhan kerroin :DDD) profiilissani kerroin tarkasti mitä etsin, ja joku mies sitten tuli kyselemään suorastaan uskomattoman typeriä asioita ja ärsyynnyin vähän siihen tyhmyysvaikutelmaan. Hän mm. kysyi, että pidänkö sellaisista miehistä, joita etsin profiilillani? NO EIKUN KUULE ÄLLÖÄN NIITÄ, HALOO?? Ja samainen järkisankari kysyi, olenko käynyt kaupungissa, johon olin maininnut haluavani ehkä muuttaa. ei, en ole käynyt. Kunhan vain googlasin eri maiden kaupunkeja ja päätin, että TONNE asumaan, moro! -.- lisäksi hän kysyi, mitä ja millaista etsin, vaikka SE LUKI PROFIILISSANI -.- Kuvan perusteella hän ei näyttänyt keharilta, joten en tiedä mikä häntä sitten vaivasi. Armoton tyhmyys vain? Kun sitten hieman naljaillen vastasin noihin typeriin kysymyksiin, niin enköhän tullut blokatuksi.

Toinen oli seksuaalisuuttaan häpeilevä mies, joka jostain vitun pershelvetistä päätteli minun halveksuvan bi-seksuaaleja??? Olin maininnut, että pidän homoista kavereina. Siis eli miten vitussa ihminen voi senkin jälkeen kuvitella, että toinen halveksuu bissejä?! Arvatkaa, tulinko estetyksi?

Mikä hemmetti miehiä vaivaa? :DD Ja tosiaan MIEHIÄ. En kutsu 20-vuotiaita miehiksi.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä vaan erehdy hankkimaan lapsia. Et selviäisi kyselyiästä järjissäsi.

Vierailija
22/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo miehethän ovat neroja. Juuri tuollaisilla yksinkertaisilla pienillä kysymyksillä paljastuu onko nainen niin huonotapainen ja itseään täynnä kuin tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 02:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 01:56"]Olisko oikeampi kysymys tässä tapauksessa siis: "Pidätkö suklaajäätelöstä suklaapaloilla vai ilman?" [/quote] Vaikka se. Mutta helvetti soikoon, kun tiedot on nenän edessä ja silti vaan kysellään. On ok kysyä asioita, joita _ei ole mainittu_

[/quote]ei koske ainoastaan nettiä, vaan ihan muutenkin ihmiset eivät kuuntele toisiaan, oli sitten mies tai nainen. esim. Olin vuorotteluvapaalla, niin naapurin eukko kysyi jatkuvasti, että miksi en ole töissä? huoh

En halua keskustella ihmisten kanssa, jotka eivät kuuntele.(tajua)

Vierailija
24/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä ihan aikuinen olet niin miksi kirjoitat kuin teini?

Vierailija
25/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 06:20"]

Ap älä vaan erehdy hankkimaan lapsia. Et selviäisi kyselyiästä järjissäsi.

[/quote]:-D

Vierailija
26/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 00:04"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:39"] Ap miksi sä käytät sanaa NEEKERI? Se antaa susta ihan urpon ja kaikkea muuta kuin kansainvälisen kuvan, vaikka etsit ulkkarisivuilta. [/quote] Hyvä kysymys, taitaa ap olla Reisijärveltä ja kaikki Nivalaa kauempana on kansainvälistä aluetta? Rasismi on pienempi rikos kuin toisto... [/quote] No anteeksi, tummat kaverit sitten. Happy now? Käytänhän minä sanaa svedukin, enkä silti halveksu ruotsalaisia vaan päinvastoin haluaisin svedupoikaystävän. [/quote] Huono seivaus, does not make me happy. Sinulle nuo alatyyliset ilmaisut ovat näköjään ihan luonnollisia, mutta sitten länkytät kun joku kysyy jotain joka lukee jo profiilissasi. Noloa, tosi noloa. [/quote] Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Ei se muuta mitään.

[/quote]

Joo, viestin 60 gallupin mukaan 1 haluaisi kanssasi treffeille (sinä itse?) ja 14 ei lähtisi vaikka maksettaisiin. Kertokoon se omaa kieltänsä siitä, kuka on netin pimeä tapaus....

Vierailija
27/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 00:04"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:39"] Ap miksi sä käytät sanaa NEEKERI? Se antaa susta ihan urpon ja kaikkea muuta kuin kansainvälisen kuvan, vaikka etsit ulkkarisivuilta. [/quote] Hyvä kysymys, taitaa ap olla Reisijärveltä ja kaikki Nivalaa kauempana on kansainvälistä aluetta? Rasismi on pienempi rikos kuin toisto... [/quote] No anteeksi, tummat kaverit sitten. Happy now? Käytänhän minä sanaa svedukin, enkä silti halveksu ruotsalaisia vaan päinvastoin haluaisin svedupoikaystävän. [/quote] Huono seivaus, does not make me happy. Sinulle nuo alatyyliset ilmaisut ovat näköjään ihan luonnollisia, mutta sitten länkytät kun joku kysyy jotain joka lukee jo profiilissasi. Noloa, tosi noloa. [/quote] Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Ei se muuta mitään.

[/quote]

Joo, viestin 60 gallupin mukaan 1 haluaisi kanssasi treffeille (sinä itse?) ja 14 ei lähtisi vaikka maksettaisiin. Kertokoon se omaa kieltänsä siitä, kuka on netin pimeä tapaus....
[/quote]

Kuten sanoin, tyhmät eivät tunnista tyhmyyttä itsessään. Mielestäsi on normaalia kysyä läpi jokainen profiilissa mainittu asia, tässä esimerkki: "Hei! Etsin ruotsalaista miestä. Olethan savuton, lapseton ja eläinrakas." ja saan viestin: "Heippa! Miksi etsit ruotsalaista miestä? Pidätkö heistä vai? Miksi miehen pitäisi olla eläinrakas? Pidätkö eläimistä sitten?"...mutta se ei tee asiasta normaalia. Normaalia on vastata em. tekstiin vaikkapa näin: "Hei! Onko sinulle savuttomuus täysin ehdoton vaatimus? Ajattelin vain, kun itse poltan joskus harvoin. Minäkin olen eläinrakas ja lapseton, mutta lapsia haluaisin joskus tulevaisuudessa. Entä sinä?" !!!!

Vierailija
28/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonetissä olisi paljon tuollaisille miehille yhtä yksinkertaisia naisia. T: huutonetin huutajiin(aina naisia) v*ttuuntunut

Vierailija
29/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:09"]Voisko ne jo kerrottujen asioitten kysymiset ottaa jotenkin small talkina tms? Tai että niin, piditkö siis siitä ja oletko sitä ja tätä. Ihmisillä eri maissa voi olla eri tyylejä kommunikoida, ja tosiaan, voi olla ettei profiiliasi alkuunkaan oltu niin pilkulleen luettu. [/quote] Ja minähän en ole kiinnostunut tutustumaan mieheen, joka ei edes vaivaudu lukemaan profiiliani pilkulleen. Ap

[/quote]

en ole ap, mutta talvemmalla tapahtui: pari päivää netissä juttelin miehen kanssa, jonka sitten treffasinkin. Mies aloitti ekat treffimme pohjanoteerauksella: "toivottavasti et loukkaannu, jos kysyn uudestaan jotain mistä olemme jo netissä viestitelleet. Niin pitkän ajan juttuja on hankala muistaa." HÄH? Oli kuitenkin ihan korkeastikoulutettu, mutta jotenkin outo, ja sittenhän se selvisi minullekin, että oli sopinut treffit kanssani luullen minua joksikin toiseksi. Ei jatkoon. Olisiko minimivaatimus tsekata vuoropuhelumme siltä nettipalstalta ennen ekoja treffejä?

Vierailija
30/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehetkin sut tavatessaan tapaa mitä ihmeellisimmän tapauksen.

Vierailija
31/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:39"]

Ap miksi sä käytät sanaa NEEKERI? Se antaa susta ihan urpon ja kaikkea muuta kuin kansainvälisen kuvan, vaikka etsit ulkkarisivuilta.

[/quote]

Hyvä kysymys, taitaa ap olla Reisijärveltä ja kaikki Nivalaa kauempana on kansainvälistä aluetta? Rasismi on pienempi rikos kuin toisto...

Vierailija
32/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mä kyllä blokkaisin ap:n, jos tulisi jossain vastaan. Jos se tekee musta pimeen ja epävarman, niin pistäkää sertifikaatti postissa tulemaan.

Vierailija
33/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:39"]

Ap miksi sä käytät sanaa NEEKERI? Se antaa susta ihan urpon ja kaikkea muuta kuin kansainvälisen kuvan, vaikka etsit ulkkarisivuilta.

[/quote]

Hyvä kysymys, taitaa ap olla Reisijärveltä ja kaikki Nivalaa kauempana on kansainvälistä aluetta? Rasismi on pienempi rikos kuin toisto...
[/quote]

No anteeksi, tummat kaverit sitten. Happy now? Käytänhän minä sanaa svedukin, enkä silti halveksu ruotsalaisia vaan päinvastoin haluaisin svedupoikaystävän.

Vierailija
34/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:09"]Voisko ne jo kerrottujen asioitten kysymiset ottaa jotenkin small talkina tms? Tai että niin, piditkö siis siitä ja oletko sitä ja tätä. Ihmisillä eri maissa voi olla eri tyylejä kommunikoida, ja tosiaan, voi olla ettei profiiliasi alkuunkaan oltu niin pilkulleen luettu.
[/quote]

Ja minähän en ole kiinnostunut tutustumaan mieheen, joka ei edes vaivaudu lukemaan profiiliani pilkulleen. Ap

Vierailija
35/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:39"] Ap miksi sä käytät sanaa NEEKERI? Se antaa susta ihan urpon ja kaikkea muuta kuin kansainvälisen kuvan, vaikka etsit ulkkarisivuilta. [/quote] Hyvä kysymys, taitaa ap olla Reisijärveltä ja kaikki Nivalaa kauempana on kansainvälistä aluetta? Rasismi on pienempi rikos kuin toisto... [/quote] No anteeksi, tummat kaverit sitten. Happy now? Käytänhän minä sanaa svedukin, enkä silti halveksu ruotsalaisia vaan päinvastoin haluaisin svedupoikaystävän.

[/quote]

Huono seivaus, does not make me happy. Sinulle nuo alatyyliset ilmaisut ovat näköjään ihan luonnollisia, mutta sitten länkytät kun joku kysyy jotain joka lukee jo profiilissasi. Noloa, tosi noloa.

Vierailija
36/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:39"] Ap miksi sä käytät sanaa NEEKERI? Se antaa susta ihan urpon ja kaikkea muuta kuin kansainvälisen kuvan, vaikka etsit ulkkarisivuilta. [/quote] Hyvä kysymys, taitaa ap olla Reisijärveltä ja kaikki Nivalaa kauempana on kansainvälistä aluetta? Rasismi on pienempi rikos kuin toisto... [/quote] No anteeksi, tummat kaverit sitten. Happy now? Käytänhän minä sanaa svedukin, enkä silti halveksu ruotsalaisia vaan päinvastoin haluaisin svedupoikaystävän.

[/quote]

Huono seivaus, does not make me happy. Sinulle nuo alatyyliset ilmaisut ovat näköjään ihan luonnollisia, mutta sitten länkytät kun joku kysyy jotain joka lukee jo profiilissasi. Noloa, tosi noloa.
[/quote]

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Ei se muuta mitään.

Vierailija
37/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:21"]Gallup: Ap on ihana ja en malta odottaa säkenöivää keskustelua treffeillä hänen kanssaan =yläpeukku Ap vaikuttaa rasittavalta pilkunnussijalta, jota en tapasi vaikka maksettaisiin = alapeukku [/quote] Annoin alapeukun typerälle gallupillesi XD

[/quote]

Tiedät jo itsekin, että alapeukkua sataa ja dissaat gallupia, ap

Vierailija
38/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne oli jenkkejä, ausseja tai brittejä, niin heidän kulttuuriinsa kuuluu sellainen kuin "all talk"...

Vierailija
39/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Small* t.edellinen

Vierailija
40/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:07"]Jos ne oli jenkkejä, ausseja tai brittejä, niin heidän kulttuuriinsa kuuluu sellainen kuin "all talk"...
[/quote]

Sveduja. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme