Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, tapaan aina vaan pimeämpiä ja epävarmempia äijiä netissä

Vierailija
22.05.2015 |

Joo, minä tiedän, että kirjoitustyylini on aika kärkäs, mutta miten aikuiset miehet voivat olla niin julmetun herkkiä? Eräässä ulkomaalaissivuston (joo yhdentekevä fakta mutta kunhan kerroin :DDD) profiilissani kerroin tarkasti mitä etsin, ja joku mies sitten tuli kyselemään suorastaan uskomattoman typeriä asioita ja ärsyynnyin vähän siihen tyhmyysvaikutelmaan. Hän mm. kysyi, että pidänkö sellaisista miehistä, joita etsin profiilillani? NO EIKUN KUULE ÄLLÖÄN NIITÄ, HALOO?? Ja samainen järkisankari kysyi, olenko käynyt kaupungissa, johon olin maininnut haluavani ehkä muuttaa. ei, en ole käynyt. Kunhan vain googlasin eri maiden kaupunkeja ja päätin, että TONNE asumaan, moro! -.- lisäksi hän kysyi, mitä ja millaista etsin, vaikka SE LUKI PROFIILISSANI -.- Kuvan perusteella hän ei näyttänyt keharilta, joten en tiedä mikä häntä sitten vaivasi. Armoton tyhmyys vain? Kun sitten hieman naljaillen vastasin noihin typeriin kysymyksiin, niin enköhän tullut blokatuksi.

Toinen oli seksuaalisuuttaan häpeilevä mies, joka jostain vitun pershelvetistä päätteli minun halveksuvan bi-seksuaaleja??? Olin maininnut, että pidän homoista kavereina. Siis eli miten vitussa ihminen voi senkin jälkeen kuvitella, että toinen halveksuu bissejä?! Arvatkaa, tulinko estetyksi?

Mikä hemmetti miehiä vaivaa? :DD Ja tosiaan MIEHIÄ. En kutsu 20-vuotiaita miehiksi.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vähän tilanteelta, jossa kumpikaan ei ole menettänyt mitään, kun nuo miehet ovat aloittajan blokanneet.

Vierailija
62/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyse on ns. small-talkista, keskustelun avauksesta. Kyse ei ole siitä, etteikö kysyjä olisi ymmärtänyt, vaan haluaa sinun kertovan aiheesta enemmän. Jos kirjoittelet ulkomaisille sivustoille, olisi hyvä ymmärtää muitakin lähestymistapoja, kuin suomalainen suorasukaisuus. Do you like One Direction? = I see from your profile, that you're into One Direction? Could you tell me more about your ethusiasm with the band?

Tai jos tämä lähestymistapa ärsyttää sinua niin suunnattomasti, etkä osaa sopetua muiden kultturitaustojen toimintamalleihin, kannattaa pitäytyä kotimaisissa palstoissa, ehkä jopa Assyille suunnatuissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:45"]Ap, kyse on ns. small-talkista, keskustelun avauksesta. Kyse ei ole siitä, etteikö kysyjä olisi ymmärtänyt, vaan haluaa sinun kertovan aiheesta enemmän. Jos kirjoittelet ulkomaisille sivustoille, olisi hyvä ymmärtää muitakin lähestymistapoja, kuin suomalainen suorasukaisuus. Do you like One Direction? = I see from your profile, that you're into One Direction? Could you tell me more about your ethusiasm with the band?

Tai jos tämä lähestymistapa ärsyttää sinua niin suunnattomasti, etkä osaa sopetua muiden kultturitaustojen toimintamalleihin, kannattaa pitäytyä kotimaisissa palstoissa, ehkä jopa Assyille suunnatuissa?
[/quote]

Pohjousmaiden välillä ei ole noin räikeitä kulttuurieroja. Ja samoin se mies kuka-ikinä-tahansa voi käyttää aivojaan ja tajuta, että minäkin olen ulkomaalainen. :)

Vierailija
64/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:45"]Ap, kyse on ns. small-talkista, keskustelun avauksesta. Kyse ei ole siitä, etteikö kysyjä olisi ymmärtänyt, vaan haluaa sinun kertovan aiheesta enemmän. Jos kirjoittelet ulkomaisille sivustoille, olisi hyvä ymmärtää muitakin lähestymistapoja, kuin suomalainen suorasukaisuus. Do you like One Direction? = I see from your profile, that you're into One Direction? Could you tell me more about your ethusiasm with the band?

[/quote]

Pohjousmaiden välillä ei ole noin räikeitä kulttuurieroja. Ja samoin se mies kuka-ikinä-tahansa voi käyttää aivojaan ja tajuta, että minäkin olen ulkomaalainen. :)
[/quote]

Pohjoismaiden*

Vierailija
65/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:45"]Ap, kyse on ns. small-talkista, keskustelun avauksesta. Kyse ei ole siitä, etteikö kysyjä olisi ymmärtänyt, vaan haluaa sinun kertovan aiheesta enemmän. Jos kirjoittelet ulkomaisille sivustoille, olisi hyvä ymmärtää muitakin lähestymistapoja, kuin suomalainen suorasukaisuus. Do you like One Direction? = I see from your profile, that you're into One Direction? Could you tell me more about your ethusiasm with the band? Tai jos tämä lähestymistapa ärsyttää sinua niin suunnattomasti, etkä osaa sopetua muiden kultturitaustojen toimintamalleihin, kannattaa pitäytyä kotimaisissa palstoissa, ehkä jopa Assyille suunnatuissa? [/quote] Pohjousmaiden välillä ei ole noin räikeitä kulttuurieroja. Ja samoin se mies kuka-ikinä-tahansa voi käyttää aivojaan ja tajuta, että minäkin olen ulkomaalainen. :)

[/quote]

No ei sitten muuta kuin onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä, turha sinuun on neuvoja tuhlata!

Vierailija
66/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukutaitoiset ja lukemansa ymmärtävät miehet ovat harvassa ihan kaikkialla, ei pelkästään netin deittipalstoilla. Reaalimaailmassa korostuu myös muut käytännön taidot. Kuvitelkaapa tilanne, kun talon oven vieressä on parkkipaikkoja autoille, ja talon seinän ja parkkialueen välissä hyvin laajalla alueella on pyöräteline. Kuluneen kevään mittaan olen tullut siihen pyörällä, ja joka ainoa päivä autot on ajettu puskuri kiinni siihen pyörätelineeseen. Eikä metrinkään välin jättäminen riitä, kun sitä pyörää pitäisi siihen telineeseen sovittaa. Joka kerta ihmetyttää, kenen autoilijan mielestä pyöräilijöiden pitäisi tulla varaamaan parkkitilansa jo kukonlaulun aikaan, jos meinaavat fillarin sinä päivänä telineeseen jättää.

Vierailija
67/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aika luonnollista aloittaa keskustelu asioista, joista tietää että toinen pitää. Jos nainen ilmoittaa tykkäävänsä koirista, niin musta on ihan luonnollista että mies aloittaa kyselemällä ''jaa pidät koirista? onko sinulla koiraa'' yms. Pakohan se jostakin on aloittaa. Musta ois aika törkeääkin, jos tavallisessa keskustelussa kertoisin itsestäni että tykkään esimerkiksi koirista ja toinen toteaisin siihen ''jaa. itse tykkään jalkapallosta, mun lempijoukkue on tää, katsoitko eilisen pelin''. Ei nuo kuulosta musta tyhmiltä kysymyksiltä, ne on vaan helppoja tapoja aloittaa keskustelu.

Vierailija
68/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 18:07"]

Musta on aika luonnollista aloittaa keskustelu asioista, joista tietää että toinen pitää. Jos nainen ilmoittaa tykkäävänsä koirista, niin musta on ihan luonnollista että mies aloittaa kyselemällä ''jaa pidät koirista? onko sinulla koiraa'' yms. Pakohan se jostakin on aloittaa. Musta ois aika törkeääkin, jos tavallisessa keskustelussa kertoisin itsestäni että tykkään esimerkiksi koirista ja toinen toteaisin siihen ''jaa. itse tykkään jalkapallosta, mun lempijoukkue on tää, katsoitko eilisen pelin''. Ei nuo kuulosta musta tyhmiltä kysymyksiltä, ne on vaan helppoja tapoja aloittaa keskustelu.

[/quote]

En ole ap, mutta minulle käy ihan samaa - kun se vuoropuhelu ei etene, kun mies viestittää" jaa pidät koirista" - nii-iin, niinhän juuri profiilissani kerroin. Pitäisikö minun nyt sitten olla tosi onnellinen siitä että joku mies kertoo ymmärtäneensä mitä profiilissani kirjoitin, ja minun alkaa kyselemään, että "tykkäätkö sinäkin koirista?" SEN miehen pitäisi tehdä se keskustelua eteenpäin vievä jatkokysymys, niinkuin edelläkuvatussa tilanteessa. Mutta ei se näille junteille ole vielä auennut.

Vierailija
69/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 18:07"]Musta on aika luonnollista aloittaa keskustelu asioista, joista tietää että toinen pitää. Jos nainen ilmoittaa tykkäävänsä koirista, niin musta on ihan luonnollista että mies aloittaa kyselemällä ''jaa pidät koirista? onko sinulla koiraa'' yms. Pakohan se jostakin on aloittaa. Musta ois aika törkeääkin, jos tavallisessa keskustelussa kertoisin itsestäni että tykkään esimerkiksi koirista ja toinen toteaisin siihen ''jaa. itse tykkään jalkapallosta, mun lempijoukkue on tää, katsoitko eilisen pelin''. Ei nuo kuulosta musta tyhmiltä kysymyksiltä, ne on vaan helppoja tapoja aloittaa keskustelu.
[/quote]

Ei kai, kun et itsekään tajua lukemaasi. -.- Kysymys ei ollut että "you like ice cream, huh?" vaan "why are you looking for xx men, do you like them?" Eli IDIOOTTIMAINEN kysymys, ei mitään small talkia. Ei, kun pidän neekereistä mutta etsin valkoista pohjoismaista. Rakastan suklaata, mutta valitsen vaniljajäätelön. Rakastan talvea mutta sanon kaikille, että vihaan kylmyyttä. Haluaisin matkustella, mutta vihaan matkustelua. Et varmaan vieläkään tajunnut pointtia?

Vierailija
70/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 18:07"]

[/quote]

En ole ap, mutta minulle käy ihan samaa - kun se vuoropuhelu ei etene, kun mies viestittää" jaa pidät koirista" - nii-iin, niinhän juuri profiilissani kerroin. Pitäisikö minun nyt sitten olla tosi onnellinen siitä että joku mies kertoo ymmärtäneensä mitä profiilissani kirjoitin, ja minun alkaa kyselemään, että "tykkäätkö sinäkin koirista?" SEN miehen pitäisi tehdä se keskustelua eteenpäin vievä jatkokysymys, niinkuin edelläkuvatussa tilanteessa. Mutta ei se näille junteille ole vielä auennut.
[/quote]

Ah, ihanaa, kun edes jollekulle aukeaa. On todella turhauttavaa jauhaa läpi samat asiat x 10. "Joo, tykkään jätskistä, aivan kuten profiilissani kerroin. En siis valehdellut. Juu, haluan matkustaa Espanjaan, en siis valehdellut siitäkään. Jne."

Vierailija
71/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 18:07"]

[/quote]

[/quote]

Ah, ihanaa, kun edes jollekulle aukeaa. On todella turhauttavaa jauhaa läpi samat asiat x 10. "Joo, tykkään jätskistä, aivan kuten profiilissani kerroin. En siis valehdellut. Juu, haluan matkustaa Espanjaan, en siis valehdellut siitäkään. Jne."

Vierailija
72/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arg, kun minulla oli ilmoitus eräällä saitilla sain kyllä niim laidasta laitaan viestejä, että ei tosikaan. En osaa päättää kummat olivat ärsyttävämpiä - ne, mistä huomasi, että sama vastaus copypastettu varmasti jokaiselle naiselle (ja jotain tällaisia sain jopa useaan kertaan saman tekstin!) vai ne, missä vastaaja ei ollut ollenkaan, mitä tekstissäni olin eritellyt ja silti viestinsä perusteella piti itseään jonain kultakimpaleena. Jälkimmäisestä nyt vaikka esimerkkinä, että etsin selkeästi savutonta miestä, joka on sopivan ihmisen kanssa valmis vakavaankin suhteeseen ja sain vastauksia seksiseuraa etsiviltä varatuilta, jotka mainitsivat "polttavansa jonkin verran". Onneksi fiksuiltakin, muuten olisi voinut loppua usko.

Vierailija
73/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:45"]Ap, kyse on ns. small-talkista, keskustelun avauksesta. Kyse ei ole siitä, etteikö kysyjä olisi ymmärtänyt, vaan haluaa sinun kertovan aiheesta enemmän. Jos kirjoittelet ulkomaisille sivustoille, olisi hyvä ymmärtää muitakin lähestymistapoja, kuin suomalainen suorasukaisuus. Do you like One Direction? = I see from your profile, that you're into One Direction? Could you tell me more about your ethusiasm with the band? Tai jos tämä lähestymistapa ärsyttää sinua niin suunnattomasti, etkä osaa sopetua muiden kultturitaustojen toimintamalleihin, kannattaa pitäytyä kotimaisissa palstoissa, ehkä jopa Assyille suunnatuissa? [/quote] Pohjousmaiden välillä ei ole noin räikeitä kulttuurieroja. Ja samoin se mies kuka-ikinä-tahansa voi käyttää aivojaan ja tajuta, että minäkin olen ulkomaalainen. :)

[/quote]

Juu, mutta ulkomaalaisuuden lisäksi olet mulkku. Sitä siedetään melko huonosti kaikkialla.

Vierailija
74/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:58"]

[/quote]

Juu, mutta ulkomaalaisuuden lisäksi olet mulkku. Sitä siedetään melko huonosti kaikkialla.
[/quote]

Se, että odotan normaalia järkeä aikuiselta mieheltä ei tee minusta mulkkua.

Vierailija
75/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 01:49"]

Joo, minä tiedän, että kirjoitustyylini on aika kärkäs, mutta miten aikuiset miehet voivat olla niin julmetun herkkiä? Eräässä ulkomaalaissivuston (joo yhdentekevä fakta mutta kunhan kerroin :DDD) profiilissani kerroin tarkasti mitä etsin, ja joku mies sitten tuli kyselemään suorastaan uskomattoman typeriä asioita ja ärsyynnyin vähän siihen tyhmyysvaikutelmaan. Hän mm. kysyi, että pidänkö sellaisista miehistä, joita etsin profiilillani? NO EIKUN KUULE ÄLLÖÄN NIITÄ, HALOO?? Ja samainen järkisankari kysyi, olenko käynyt kaupungissa, johon olin maininnut haluavani ehkä muuttaa. ei, en ole käynyt. Kunhan vain googlasin eri maiden kaupunkeja ja päätin, että TONNE asumaan, moro! -.- lisäksi hän kysyi, mitä ja millaista etsin, vaikka SE LUKI PROFIILISSANI -.- Kuvan perusteella hän ei näyttänyt keharilta, joten en tiedä mikä häntä sitten vaivasi. Armoton tyhmyys vain? Kun sitten hieman naljaillen vastasin noihin typeriin kysymyksiin, niin enköhän tullut blokatuksi. Toinen oli seksuaalisuuttaan häpeilevä mies, joka jostain vitun pershelvetistä päätteli minun halveksuvan bi-seksuaaleja??? Olin maininnut, että pidän homoista kavereina. Siis eli miten vitussa ihminen voi senkin jälkeen kuvitella, että toinen halveksuu bissejä?! Arvatkaa, tulinko estetyksi? Mikä hemmetti miehiä vaivaa? :DD Ja tosiaan MIEHIÄ. En kutsu 20-vuotiaita miehiksi.

[/quote]

Tuon kertomasi perusteella olet parinkymmenen vuoden päästä kaikkea vihaava ja arvosteleva vanhapiika. Veikkaan ettet itse kestä yhtään kritiikkiä. Sinusta huokuu selvästi perfektionismistä maniaa tai niiden esiasteita. Saatat olla jopa vaarallinen. Kiertäkää kaukaa tätä tätiä miehet! \O/

Vierailija
76/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:58"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:45"]Ap, kyse on ns. small-talkista, keskustelun avauksesta. Kyse ei ole siitä, etteikö kysyjä olisi ymmärtänyt, vaan haluaa sinun kertovan aiheesta enemmän. Jos kirjoittelet ulkomaisille sivustoille, olisi hyvä ymmärtää muitakin lähestymistapoja, kuin suomalainen suorasukaisuus. Do you like One Direction? = I see from your profile, that you're into One Direction? Could you tell me more about your ethusiasm with the band? Tai jos tämä lähestymistapa ärsyttää sinua niin suunnattomasti, etkä osaa sopetua muiden kultturitaustojen toimintamalleihin, kannattaa pitäytyä kotimaisissa palstoissa, ehkä jopa Assyille suunnatuissa? [/quote] Pohjousmaiden välillä ei ole noin räikeitä kulttuurieroja. Ja samoin se mies kuka-ikinä-tahansa voi käyttää aivojaan ja tajuta, että minäkin olen ulkomaalainen. :) [/quote]   Juu, mutta ulkomaalaisuuden lisäksi olet mulkku. Sitä siedetään melko huonosti kaikkialla. [/quote] Se, että odotan normaalia järkeä aikuiselta mieheltä ei tee minusta mulkkua.

[/quote]

En niin sanonutkaan, asenteesi ja tapasi kommunikoida tekevät sinusta mulkun.

Vierailija
77/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 01:49"]

Joo, minä tiedän, että kirjoitustyylini on aika kärkäs, mutta miten aikuiset miehet voivat olla niin julmetun herkkiä? Eräässä ulkomaalaissivuston (joo yhdentekevä fakta mutta kunhan kerroin :DDD) profiilissani kerroin tarkasti mitä etsin, ja joku mies sitten tuli kyselemään suorastaan uskomattoman typeriä asioita ja ärsyynnyin vähän siihen tyhmyysvaikutelmaan. Hän mm. kysyi, että pidänkö sellaisista miehistä, joita etsin profiilillani? NO EIKUN KUULE ÄLLÖÄN NIITÄ, HALOO?? Ja samainen järkisankari kysyi, olenko käynyt kaupungissa, johon olin maininnut haluavani ehkä muuttaa. ei, en ole käynyt. Kunhan vain googlasin eri maiden kaupunkeja ja päätin, että TONNE asumaan, moro! -.- lisäksi hän kysyi, mitä ja millaista etsin, vaikka SE LUKI PROFIILISSANI -.- Kuvan perusteella hän ei näyttänyt keharilta, joten en tiedä mikä häntä sitten vaivasi. Armoton tyhmyys vain? Kun sitten hieman naljaillen vastasin noihin typeriin kysymyksiin, niin enköhän tullut blokatuksi. Toinen oli seksuaalisuuttaan häpeilevä mies, joka jostain vitun pershelvetistä päätteli minun halveksuvan bi-seksuaaleja??? Olin maininnut, että pidän homoista kavereina. Siis eli miten vitussa ihminen voi senkin jälkeen kuvitella, että toinen halveksuu bissejä?! Arvatkaa, tulinko estetyksi? Mikä hemmetti miehiä vaivaa? :DD Ja tosiaan MIEHIÄ. En kutsu 20-vuotiaita miehiksi.

[/quote]

Tuon kertomasi perusteella olet parinkymmenen vuoden päästä kaikkea vihaava ja arvosteleva vanhapiika. Veikkaan ettet itse kestä yhtään kritiikkiä. Sinusta huokuu selvästi perfektionismistä maniaa tai niiden esiasteita. Saatat olla jopa vaarallinen. Kiertäkää kaukaa tätä tätiä miehet! \O/
[/quote]

:D ap

Vierailija
78/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:58"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:45"]Ap, kyse on ns. small-talkista, keskustelun avauksesta. Kyse ei ole siitä, etteikö kysyjä olisi ymmärtänyt, vaan haluaa sinun kertovan aiheesta enemmän. Jos kirjoittelet ulkomaisille sivustoille, olisi hyvä ymmärtää muitakin lähestymistapoja, kuin suomalainen suorasukaisuus. Do you like One Direction? = I see from your profile, that you're into One Direction? Could you tell me more about your ethusiasm with the band? Tai jos tämä lähestymistapa ärsyttää sinua niin suunnattomasti, etkä osaa sopetua muiden kultturitaustojen toimintamalleihin, kannattaa pitäytyä kotimaisissa palstoissa, ehkä jopa Assyille suunnatuissa? [/quote] Pohjousmaiden välillä ei ole noin räikeitä kulttuurieroja. Ja samoin se mies kuka-ikinä-tahansa voi käyttää aivojaan ja tajuta, että minäkin olen ulkomaalainen. :) [/quote]   Juu, mutta ulkomaalaisuuden lisäksi olet mulkku. Sitä siedetään melko huonosti kaikkialla. [/quote] Se, että odotan normaalia järkeä aikuiselta mieheltä ei tee minusta mulkkua.

[/quote]

En niin sanonutkaan, asenteesi ja tapasi kommunikoida tekevät sinusta mulkun.
[/quote]

Ja näiden ulkkismiesten tapa kysellä tyhmiä tekee heistä - tyhmiä :)

Vierailija
79/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä kutsu miehiksi kakskymppisiä, mutta minkä ikäinen itse olet? Kuulostat turhasta nipottavalta teiniltä.

Vierailija
80/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi Helvetti! Eiks ylläpito voi estää tätä ap:tä kirjoittelemasta näitä provoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi