Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, tapaan aina vaan pimeämpiä ja epävarmempia äijiä netissä

Vierailija
22.05.2015 |

Joo, minä tiedän, että kirjoitustyylini on aika kärkäs, mutta miten aikuiset miehet voivat olla niin julmetun herkkiä? Eräässä ulkomaalaissivuston (joo yhdentekevä fakta mutta kunhan kerroin :DDD) profiilissani kerroin tarkasti mitä etsin, ja joku mies sitten tuli kyselemään suorastaan uskomattoman typeriä asioita ja ärsyynnyin vähän siihen tyhmyysvaikutelmaan. Hän mm. kysyi, että pidänkö sellaisista miehistä, joita etsin profiilillani? NO EIKUN KUULE ÄLLÖÄN NIITÄ, HALOO?? Ja samainen järkisankari kysyi, olenko käynyt kaupungissa, johon olin maininnut haluavani ehkä muuttaa. ei, en ole käynyt. Kunhan vain googlasin eri maiden kaupunkeja ja päätin, että TONNE asumaan, moro! -.- lisäksi hän kysyi, mitä ja millaista etsin, vaikka SE LUKI PROFIILISSANI -.- Kuvan perusteella hän ei näyttänyt keharilta, joten en tiedä mikä häntä sitten vaivasi. Armoton tyhmyys vain? Kun sitten hieman naljaillen vastasin noihin typeriin kysymyksiin, niin enköhän tullut blokatuksi.

Toinen oli seksuaalisuuttaan häpeilevä mies, joka jostain vitun pershelvetistä päätteli minun halveksuvan bi-seksuaaleja??? Olin maininnut, että pidän homoista kavereina. Siis eli miten vitussa ihminen voi senkin jälkeen kuvitella, että toinen halveksuu bissejä?! Arvatkaa, tulinko estetyksi?

Mikä hemmetti miehiä vaivaa? :DD Ja tosiaan MIEHIÄ. En kutsu 20-vuotiaita miehiksi.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:07"]Jos ne oli jenkkejä, ausseja tai brittejä, niin heidän kulttuuriinsa kuuluu sellainen kuin "all talk"...
[/quote]

Sveduja. Ap
[/quote]

Joten se siitä nokkeluudestasi.

Vierailija
42/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:20"]voi Helvetti! Eiks ylläpito voi estää tätä ap:tä kirjoittelemasta näitä provoja.
[/quote]
Hah. Mäkin huomasin että ap on taas se sama skitso nettitreffailija. Huvittavaa että jaksaa viikosta toiseen avautua tämän aihepiirin asioista av:lla.
Ja tiedän ap että sä alat raivota ja haukkua tän kommentin takia.. Anna mennä vaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:20"]voi Helvetti! Eiks ylläpito voi estää tätä ap:tä kirjoittelemasta näitä provoja.
[/quote]
Hah. Mäkin huomasin että ap on taas se sama skitso nettitreffailija. Huvittavaa että jaksaa viikosta toiseen avautua tämän aihepiirin asioista av:lla.
Ja tiedän ap että sä alat raivota ja haukkua tän kommentin takia.. Anna mennä vaan :)
[/quote]

Kyllä te olette sekaisin päästänne jos kuvittelette "tuntevanne" jonkun nettikirjoittelijan viestin perusteella.

Vierailija
44/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuvitella.

Vierailija
45/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:08"]Ei kuvitella.
[/quote]

Eli olette vielä enemmän sekaisin, kun ette edes tiedä kuvittelevanne, vaan kuvittelette tietävänne.

Vierailija
46/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:37"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 06:20"]

Ap älä vaan erehdy hankkimaan lapsia. Et selviäisi kyselyiästä järjissäsi.

[/quote]:-D
[/quote]

Kyllä selviäisin. LAPSI ei voi ymmärtää. Aikuinen mies taas VOISI ymmärtää, josvain viitsisi.

Vierailija
47/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 05:53"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 02:45"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 01:49"]Joo, minä tiedän, että kirjoitustyylini on aika kärkäs, mutta miten aikuiset miehet voivat olla niin julmetun herkkiä? Eräässä ulkomaalaissivuston (joo yhdentekevä fakta mutta kunhan kerroin :DDD) profiilissani kerroin tarkasti mitä etsin, ja joku mies sitten tuli kyselemään suorastaan uskomattoman typeriä asioita ja ärsyynnyin vähän siihen tyhmyysvaikutelmaan. Hän mm. kysyi, että pidänkö sellaisista miehistä, joita etsin profiilillani? NO EIKUN KUULE ÄLLÖÄN NIITÄ, HALOO?? Ja samainen järkisankari kysyi, olenko käynyt kaupungissa, johon olin maininnut haluavani ehkä muuttaa. ei, en ole käynyt. Kunhan vain googlasin eri maiden kaupunkeja ja päätin, että TONNE asumaan, moro! -.- lisäksi hän kysyi, mitä ja millaista etsin, vaikka SE LUKI PROFIILISSANI -.- Kuvan perusteella hän ei näyttänyt keharilta, joten en tiedä mikä häntä sitten vaivasi. Armoton tyhmyys vain? Kun sitten hieman naljaillen vastasin noihin typeriin kysymyksiin, niin enköhän tullut blokatuksi.

Toinen oli seksuaalisuuttaan häpeilevä mies, joka jostain vitun pershelvetistä päätteli minun halveksuvan bi-seksuaaleja??? Olin maininnut, että pidän homoista kavereina. Siis eli miten vitussa ihminen voi senkin jälkeen kuvitella, että toinen halveksuu bissejä?! Arvatkaa, tulinko estetyksi?

Mikä hemmetti miehiä vaivaa? :DD Ja tosiaan MIEHIÄ. En kutsu 20-vuotiaita miehiksi.
[/quote]

Hei vaan Ap, allekirjoitan tuon tyhmyyden täysin. :D Mä olen kans eräällä ihan kotimaisella nettisivulla ja olen korviani myöten täynnä miesten tyhmiin kyselyihin. Missä ihmeessä ne järkevästi ajattelevat ja lukutaitoiset miehet ovat?? Ja millä helkutin logiikalla noita outoja päätelmiä juuri tehdään? Jos kerron profiilissa itsestäni asian x, tai mitä mieltä olen miesten kysymyksistä ja ehdotteluista asiaan y, ja valmiin vastaukseni asiaan y jotta sitä ei tarvitse jokaisen yrittää kokeilla erikseen, niin johan tehdään siitä aivan käsittämättömiä päätelmiä ja tullaan profiiliini haastamaan vain riitaa ja härnäämään kun löytävätkin nenänsä edestä Naisen joka jo valmiiksi kertoo kaikkea ja he sitten ottavat kaikesta itseensä. Niin raivostuttavaa mutta niin noloa noille miehille. Ignorelista paukkuu aika tiuhaan. :D Alan olla vähän sitä mieltä, että noihin nettipaikkoihin ei edes liity ne älykkäät yksilöt miehistä. Vain tyhmät ja hankalat ja onnettomat tapaukset kyttäilevät ja valkkailevat siellä pilluja joita luulevat voivansa mennä panemaan koska heille vain käy. N26
[/quote]

Jep!!! Kyllä on uskomattoman raivostuttavaa puupääporukkaa. Ja minä kun _yritän_ karsia niitä säälittävimpiä tapauksia kertomalla suoraan, mitä etsin ja mitä en etsi. Ei auta.
[/quote] Vastasi sitten omaan viestiisi kun kaikki muut piti sua ihan pimahtaneena.
[/quote]

Odotinkin, miloin joku tulee mussuttamaan. Kyllä me olemme kaksi aivan eri henkilöä.

Vierailija
48/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 06:05"]biseksuaali pitää myös naisista. kyllä meissä homoissa on sellaisia jotka siitä halveksii :) (minä en)
[/quote]

Ja minä olen hetero. Ap

Vierailija
49/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 06:16"]Koska kyse oli ''ulkomaalaissivustosta'' oisko syynä tarkentaviin kysymyksiin sun puutteellinen kielitaito? :D
[/quote]

No it isn't. There are many guys who I've been talking to, and many of them have told me I type English very well. Of course my English isn't perfect and I make also stupid mistakes, but no one has said to me that he doesn't understand what I'm talking about.

Vierailija
50/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

talking to online <-- sounds actually better. Ap

Vierailija
51/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:31"]Jos sä ihan aikuinen olet niin miksi kirjoitat kuin teini?
[/quote]

En minä ole 30 enkä 40 v. En tosin teinikään.

Vierailija
52/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:28"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 02:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 01:56"]Olisko oikeampi kysymys tässä tapauksessa siis: "Pidätkö suklaajäätelöstä suklaapaloilla vai ilman?" [/quote] Vaikka se. Mutta helvetti soikoon, kun tiedot on nenän edessä ja silti vaan kysellään. On ok kysyä asioita, joita _ei ole mainittu_

[/quote]ei koske ainoastaan nettiä, vaan ihan muutenkin ihmiset eivät kuuntele toisiaan, oli sitten mies tai nainen. esim. Olin vuorotteluvapaalla, niin naapurin eukko kysyi jatkuvasti, että miksi en ole töissä? huoh

En halua keskustella ihmisten kanssa, jotka eivät kuuntele.(tajua)
[/quote]

Niinpä -.-

Vierailija
53/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ulkomaalaissivustolla niissä kysymyksissä voi olla kyse ihan kulttuurieroista. Monesti tuon kysymyksen takana on, että henkilö haluaa, että kerrot aiheesta lisää. Eli siis mies näkee "tykkään rennoista miehistä" ja kysyy "tykkäät rennoista miehistä?" Pointti ei ole etteikö ymmärtänyt lukemaansa, vaan lisätiedon haluaminen ja haluaa, että avaat asiaa lisää.

Vierailija
54/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ne jo kerrottujen asioitten kysymiset ottaa jotenkin small talkina tms? Tai että niin, piditkö siis siitä ja oletko sitä ja tätä. Ihmisillä eri maissa voi olla eri tyylejä kommunikoida, ja tosiaan, voi olla ettei profiiliasi alkuunkaan oltu niin pilkulleen luettu.

Vierailija
55/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

feel you sis

Vierailija
56/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi sä käytät sanaa NEEKERI? Se antaa susta ihan urpon ja kaikkea muuta kuin kansainvälisen kuvan, vaikka etsit ulkkarisivuilta.

Vierailija
57/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:37"]Tuossa ulkomaalaissivustolla niissä kysymyksissä voi olla kyse ihan kulttuurieroista. Monesti tuon kysymyksen takana on, että henkilö haluaa, että kerrot aiheesta lisää. Eli siis mies näkee "tykkään rennoista miehistä" ja kysyy "tykkäät rennoista miehistä?" Pointti ei ole etteikö ymmärtänyt lukemaansa, vaan lisätiedon haluaminen ja haluaa, että avaat asiaa lisää.
[/quote]

Tyyppi kysyi, että pidänkö miehistä tyyliin blaablaablaa, kun etsin sellaisia. Ei siis "you like bfnfbfnfbf, huh?"
Enkä etsi mitään neekereitä Afrikan syrjäismantereelta, vaan pohjoismaisia miehiä. Eikä normaaliälyinen mies mene välittömästi blokkaamaan vaan yarvittaessa selittää paremmin, mitä tarkoitti. Kyllä he tietävät minun olevan ulkomaalainen.

Vierailija
58/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo alapeukuttelu englanninkieliselle viestilleni on naurettavaa. "Voi hitto, se ei ollukaan paska englannissa, nyt näytetään sille sen paikka ja alapeukutellaan huolella!"

Vierailija
59/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sure we can continue this conversation in English, so all of you guys can show me I'm the worst one ever what comes to speaking languages.

Vierailija
60/84 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät useinkaan tiedä itse mitä haluat, niinpä monet miehet yrittävät kaikkia naisia koska juttelu saattaa onnistua silti, koska se mitä nainen kirjoittanut profiiliinsa ja millainen mies voi hänet iskeä eivät juurikaan korreloi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän