Mies keräilee figuureja - meni maku...
Kävin ekaa kertaa hänen kotonaan (27-vuotias mies) ja tulin sitten nähneeksi hänen lelukokoelmansa... Siihen paikkaan kuoli minun haluni ja himoni. En ymmärrä miksi aikuinen mies haalii sellaisia, ne oli vielä niin lasten lelujen näköisiäkin. Lisäksi seinillä oli jotain lapsellisia elokuvajulisteita?!
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:33"]Heh, mun lähes nelikymppinen mies keräilee myös eri tietokonepelisarjojen figuureita. On muitakin erikoisia kiinnostuksen kohteita. Itseäni aluksi kiehtoi hänessä juuri tuo tietynlainen lapsenomaisuus yhdistettynä selkeään huippuälykkyyteen. Nykyisin ajattelen että saattaa olla asperger-piirteinen kuten alallaan monet huiput, mutta aivan ihana mies silti. Minun vaan täytyy hoitaa sosiaaliset hommat, ne eivät ole miehen alaa. [/quote] Sama täällä, mieheni on periaatteessa eri ominaisuuksiensa keski-iältä ikäisensä, vaikkei ole yhtään tyypillinen 32 - vuotias mies. Löytyy älyä, muttei liikaa kuivakkuttaa, joka on minusta ihanaa. En ihan ymmärrä Apta, mitä ihmettä jotkut harmittomat esineet tai julisteet äijöboksissa haittaa? Toisaalta en taas välitä pinnallista ihmisistä enkä mistään autoista tai pukumiehistä tai julkisivun kiillottelijoista.
[/quote]
Pakostihan se jotain kertoo, jos aikuinen mies KERÄILEE LELUJA. Ehkä siitä, että hänellä on joku pikkupojan mieli... En halua mitään mieslasta riesakseni! -ap
[/quote]
Mieluummin "mieslapsi", joka on muutoin aikuinen, mutta luonteessa joku lapsekas ja luova piirre kun sellainen mukamiehekäs mies, joka on aikuisuudeltaan vain ikuinen teini, eikä kehittynyt kunnolla. Ylikuivat insinöörit ja lakimiehetkin on vaan järkyttäviä kumppaneita tylsyydessään, innostuminen jostain asiasta, vaikka se olisikin vähän hassu, kertoo henkilöstä paljon hyvää.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:49"]
Kukaan ei ole vielä nähnyt minun uutta hamsterijulistetta. Maaliskuussa känninainen tuli kyllä asuntooni ja näki edes jotain. Mutta minullekin varmaan käy noin joskus, kai. Jos täällä edes joku joskus käy.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Ota ihmeessä pois seinältä moinen juliste, jos haluat, että naiset ottaa sut vakavasti! -ap
[/quote]
Tullakseen vakavasti otetuksi pitää piilottaa asiat joista pitää?
Miksi ap antaisi jonkin noin mitättömän asian tulla ihmissuhteen tielle? No mut toisaalta, hyvä miehelle..
Tuollainen mies olisi kiva. Keräilen itsekin figuureja:)
Ai pahus, ei sentään oma mieheni lähtenyt karkuun kun näki oman figuurikokoelmani. Olivat tosin aika pieniä ja niitä oli vain kolme, joten eivät ihan hirveästi herätä huomiota kirjahyllyssä.
No, en tuomitse valintaasi. Jos se oli sinulle niin suuri kynnys niin parempi että saat enemmän makuusi soveltuvan miehen. Kaikille figuurit eivät sovi.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:24"]Ai pahus, ei sentään oma mieheni lähtenyt karkuun kun näki oman figuurikokoelmani. Olivat tosin aika pieniä ja niitä oli vain kolme, joten eivät ihan hirveästi herätä huomiota kirjahyllyssä.
No, en tuomitse valintaasi. Jos se oli sinulle niin suuri kynnys niin parempi että saat enemmän makuusi soveltuvan miehen. Kaikille figuurit eivät sovi.
[/quote]Ja hyvin tärkeää miehellekin ettei joudu yhteen naisen kanssa joka tahtoo vain muuttaa tätä. Sellaiset suhteet on kaikista kurjimpia.
Ei sentään juo pillimehua. Olisit tyytyväinen.
Figut on sitäpaitsi ihan äijien juttu. Mä sen sijaan kerään Pokémon-pehmoleluja :)
Riippuu mitä figuureja ne ovat. Mitään Tähtien Sotaa en kyllä jaksaisi. Tai jotain animehahmoja.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:41"]
Ei sentään juo pillimehua. Olisit tyytyväinen.
[/quote]
Ei juokaan, mutta pilimehua ja pillumehua juo. :(
Kyllä Se vaan on niin että jos ei itse ole tuollainen samantyyppinen niin on todella hankala hyväksyä mitään satojen,tuhansien figuurien keräilyä.Kukin taablaa tyylillään,mutta jos mies ei muutenkaan ollut mikään The One aplle niin ei tuo kyllä auta asiaa.....
Eräässä Aasian maassa jossa tuli asuttua oli kehittynyt tämäntyylinen kulttuuri,jossa aikuiset miehet (hyvin menestyksekkäätkin)keräilivät leluja.Siis saattoi asua siinä miljoona kämpässä ja yksi huone täynnä leluja.Juurensa johtaa maan kasvatuskulttuuriin,jossa lasten ei anneta aikuistua ja oman elämän aloittaminen tapahtuu yleensä vasta naimisiin mentäessä.Yliopistollakin oli ihan normaalia,että pehmoeläimiä roikkui niin poikien kuin tyttöjenkin repuissa(Suomessahan tämä on tyypillistä ala-asteella)
Mulla meni maku yhdestä naisesta, jonka asunto oli muumitavaralla sisustettu...muumit on lapsille.
Mitä eroa on figuurien keräilyssä ja kenkien tai meikkien jemmaamisessa? En ole koskaan ymmärtänyt hamstraamista, mutta keräilykohteiden välillä en näe paremmuusjäjestystä. t. nainen
Mua ei haittaa nörttiys koska olen itsekin nörtti. :D
Ak ole naisena aika kapea katseinen. Kysynpähän vaan miksi figuurien keräily ei ole samassa arvossa kuin viinien, postimerkkien tai autojen keräily?
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä tuo on turn off. Naisvastine olisi muumimukien keräily.
Eli mun dinofiguurit ei haittaa? 😄
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Ok, ei ole selvästi sitten sun mies hän.
Itseäni tuollainen ei haittaisi. Monilla nörttityypeillä on tuon tapaisia kiinnostuksen kohteita, vähän erikoisia, mutta harmittomia. Ja usein ne miehet on ihan löytöjä ja loistavaa perheenisämateriaalia,
Ne nörttimiehet ymmärtävät laadun, lasten ja lelujen päälle paljon paremmin kuin tavismiehet
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Se vaan on niin että jos ei itse ole tuollainen samantyyppinen niin on todella hankala hyväksyä mitään satojen,tuhansien figuurien keräilyä.Kukin taablaa tyylillään,mutta jos mies ei muutenkaan ollut mikään The One aplle niin ei tuo kyllä auta asiaa.....
Eräässä Aasian maassa jossa tuli asuttua oli kehittynyt tämäntyylinen kulttuuri,jossa aikuiset miehet (hyvin menestyksekkäätkin)keräilivät leluja.Siis saattoi asua siinä miljoona kämpässä ja yksi huone täynnä leluja.Juurensa johtaa maan kasvatuskulttuuriin,jossa lasten ei anneta aikuistua ja oman elämän aloittaminen tapahtuu yleensä vasta naimisiin mentäessä.Yliopistollakin oli ihan normaalia,että pehmoeläimiä roikkui niin poikien kuin tyttöjenkin repuissa(Suomessahan tämä on tyypillistä ala-asteella)
Minulla on kaveri jolla on autotalli täynnä avaamattomia lego pakkauksia. Ja ne ovat sijoitus hänelle. Muutamista pakkauksista maksettaisiin jo nyt ihan huikeita summia. Osa pakkauksista on kuitenkin liian "tavallisia" mutta paremmin nekin ovat arvossa nousseet kun pörssi keskimäärin. Oletko ihan varma etteivät ne figuurit ole sijoituskohteita?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:33"]Heh, mun lähes nelikymppinen mies keräilee myös eri tietokonepelisarjojen figuureita. On muitakin erikoisia kiinnostuksen kohteita. Itseäni aluksi kiehtoi hänessä juuri tuo tietynlainen lapsenomaisuus yhdistettynä selkeään huippuälykkyyteen. Nykyisin ajattelen että saattaa olla asperger-piirteinen kuten alallaan monet huiput, mutta aivan ihana mies silti. Minun vaan täytyy hoitaa sosiaaliset hommat, ne eivät ole miehen alaa. [/quote] Sama täällä, mieheni on periaatteessa eri ominaisuuksiensa keski-iältä ikäisensä, vaikkei ole yhtään tyypillinen 32 - vuotias mies. Löytyy älyä, muttei liikaa kuivakkuttaa, joka on minusta ihanaa. En ihan ymmärrä Apta, mitä ihmettä jotkut harmittomat esineet tai julisteet äijöboksissa haittaa? Toisaalta en taas välitä pinnallista ihmisistä enkä mistään autoista tai pukumiehistä tai julkisivun kiillottelijoista.
[/quote]
Pakostihan se jotain kertoo, jos aikuinen mies KERÄILEE LELUJA. Ehkä siitä, että hänellä on joku pikkupojan mieli... En halua mitään mieslasta riesakseni! -ap
[/quote]
Riesaksi? Eikös sun pitänyt vain säälistä antaa sille...