Virallinen euroviisuketju tälle illalle
Puuttui vielä ketju. Eikö mammat katso toista semifinaalia lainkaan?
Kommentit (322)
Kyllä se on vaan myönnettävä, että Ruotsi on ihan omalla tasollaan, muut jää kauas taakse. Hyvä, tarttuva kappale (mullekin tulee mieleen Avici, ei ollenkaan Guetta), hieno show ja esiintyjä, joka osaa todella laulaa. Ja on ihan huikean hyvännäköinen.
Täältäkin lähtee finaalissa äänet naapureille!
Paitsi että tuossa linkatussa Guettan biisissä on kyllä samaa tunnelmaa. :D Myöntää 206
Kypros hissimusaa
Ruotsi olis jees jos Månsin ällöä naamaa ei näytettäisi ja jos ne ei olisi plagioineet biisiä ja lavashow'ta. Muuten ihan hyvä.
Kypros. Vingun vongun. Ei näitä jaksa! Missä on rock? Ai niin, nää on euroviisut.
Mietin vaan minkä näköinen mies tuo cyproslainen olis ilman laseja ja toisellalailla stailattuna. ... häiritteee!
Saavatko Suomalaiset äänestää finaalissa kun PNK ei ole mukana?
meilläkin olisi ollut ruotsin veroisia kappaleita tänä vuonna,mutt ei sitten väkisin kun ei kelpaa
Paikallisen atk-pienyrityksen myyntineuvottelija tuli lavalle.
Minä itse asiassa tykkään Kyproksesta, jotenkin suloinen
Kypros on vessataukomusiikkia, eli helvetin tylsä.
Onko nää Suomi-juontajat teille entuudestaan tuttuja? Itse kuulen heistä ekaa kertaa elämässäni
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:15"]Saavatko Suomalaiset äänestää finaalissa kun PNK ei ole mukana?
[/quote]
Kaikki maat saa.
Miks tolla on kuulokkeet päässä? :D
Miksi tuolla slovenianaisella on nuo luurit päässä, tietääkö kukaan?
Minkä ihmeen takia tuo nainen pitää noita korvalappuja koko ajan? Huomionhakua?
"Laitetaan kuulokkeet niin jää äänestäjien mieleen" muuten ei erottuis.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:09"]
Oli hyvä!! ei tullut mieleen mitkään Guettat.
[/quote]Valitsemasi evästeasetukset estävät tämän sisällön näyttämisen. Nähdäksesi sisällön sinun on hyväksyttävä Sanoman sisällönjakelukumppanien evästeet. Hyväksynnän jälkeen voimme näyttää sinulle sisältöä mm. YouTubesta, Facebookista, Twitteristä ja Instagramista. Anna lupa evästeille Ai eikö yhtään?