Laskiaspullapaketti 2kpl maksaa 3-6 euroa!!! Kallista on
Kommentit (127)
Jep jep ja nakkikiskalla hodari maksaa törkeästi kun voisi vain ostaa sämpylän ja pistää nakin väliin, ja joulusuklaat on puolta halvemmat joulun jälkeen ja kahvilassa kahvi maksaa...
Siis haloo, ne on kauppoja. Ne maksaa vuokria ja palkkoja ja kuljetuksia ja kylmäketjuja ja pakkauksia ja pyrkii aina tekemään voittoa. Tosiaan ylläri pylläri halvempaa olisi ostaa tai leipoa pulla, halkaista kahtia ja laittaa hillo väliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi syödä laskiaispullaa? Yksiselitteisesti epäterveellistä. Epäterveellinen moska saakin maksaa paljon, ehkä se hillitsee edes vähän ihmisten itsetuhoisia ruokailutottumuksia.
Älä nyt taas jaksa. Miksi kenenkään pitäisi joskus nautia elämästä? Moniko syö laskiaispullia joka päivä vuoden ympäri? Miksi kenekään pitäisi harrastaa seksiä, saunoa, veneillä tms. kun voi käyttää senkin ajan murjottamiseen ja vaikka ilmastonmuutoksesta ahdistumiseen?
Kyllähän ihmiset näyttävätkin nauttivan, ylipainoisiahan on jo yli puolet kansasta :). Jatkakaa toki nauttimista, jos ette siihen muuta tapaa keksi kuin ylenmääräinen "herkuttelu".
Ylipaino johtuu kyllä jostain ihan muusta. Jatkuva ahmiminen on asia erikseen kuin joskus syödä laskiaispullia tai jotain muuta satunnaisia herkkuja. Siideri, suklaa, tms. nehän eivät lihota, ja sohvalla makaaminen Putousta tai muuta roskaa tuijottaen liikunnan sijaan on suorasstaan terveyttä edistävää..
Vierailija kirjoitti:
Ihan normihinta.
Jonkun on kuule pitänyt se pulla sulle leipoa, täyttää ja laittaa kaupassa esille sesonkiherkkuna. Tuskin saisit halvemmalla jos itsellesi tuntipalkkaa maksaisit (+ toki ainekset siihen päälle) varsinkaan jos se tarve oli vain pari pullaa.
Tämä! Tuohon vielä kuljetuskulut. Niissä pullissa on aika monen ihmisen työpanos mukana, vaikkei se asiakkaalle kaupassa näyttäydykään. Mun yksi ystävä usein napisee todella halpojenkin asioiden hinnoista samalla kun käyttää satoja euroja luksukseksikin luokiteltaviin palveluihin, jotka toki hänelle ovat tärkeitä. Kun yritän ottaa esille sitä näkökulmaa, että sen palvelun tai tuotteen tuottaminen hänelle maksaa aina muillekin jotain, mikä pakostakin nostaa hintaa, ei se häntä liikuta koska häntä kiinnostaa vain se, mitä hän itse joutuu maksamaan. Tavallaan ymmärrän hänen näkökulmansa, mutta kyllä toisaalta aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää ja hyväksyä tämmöinen asia. Saahan se tietysti ärsyttää, mutta elämä on myös valintoja. Kaikkea ei voi saada vain siksi että se olisi itsestä kivaa ja kohtuullista.
Mautonta ja kuivaa pullaa on useimpien firmojen laskiaispullissa, esim.fazer ja elonen. Kuvitellaan et makea hillo kuittaa maun. On uskomatonta et ammattileipurit tekee huonoa. Missä sisältöä ammattiylpeydelle?
Korkea hinta osataan laittaa tuotteelle, mut ei osata leipoa maukasta pullaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla rahalle tekee melkosen monta laskiaispullaa itse.
Joo, mutta jos ei halua syödä montaa.
No myy ne ja rikastu.
3,8€ näyttää olevan mun vakioleipomolla.