Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskiaspullapaketti 2kpl maksaa 3-6 euroa!!! Kallista on

Vierailija
21.01.2022 |

Siis todella kallista

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

36 markkaa. Kalliit pullat on.

Höpö höpö. Sulla menee kaljaan ja tupakkaan kuitenkin paljon enemmän.

En juo kaljaa tai polta tupakkaa. Teen pullat itse.

Vierailija
42/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän bisneksenkin tuottaa tulosta ja eiköhän noille löydy ostajansa. Itse en ole niin pihi, ettenkö sen kerran voisi noita ostaa.

Itselläni on tapana kerran vuodessa ostaa noita niin eihän se sillein niin kallista ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itse. Et tartte kuin hiivaa, jauhoja, munia, suolaa ja rae sokeria (unohtuikohan pullaohjeesta jotain???)

ja maitoa, kermavaahtoa ja jotain hilloa. siinäpä sitä onkin. sitten veivaamaan ja nostattamaan taikinaa ja leipomaan pellillinen pullaa.

Vierailija
44/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo hinta tunnu tällä työttömälläkään missään, kun kerran vuodessa ostaa yhden paketin.  Eri juttu on se, kun joskus ostin 7 rasiaa eri Runebergin torttuja ja järjestin testin eli torttuorgiat.

Vierailija
45/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvalla ja helpolla pääsee kun ostaa pakastepullia, purkin kermaa ja hilloa/mantelimassaa ja tekee ite. Ei tarvi osata edes leipoa.

Nuo valmiit on kalliita ja huonoja, pulla pelkkää mautonta ilmaa ja kermaa pelkkä ohut rengas reunalla niin, että näyttää hyvältä.

No joo, mutta jos tarve on nimenomaan vain yhdelle tai kahdelle pullalle, niin sitten sitä kermaa ja hilloa jää yli vaikka kuinka. Minä esimerkiksi en käytä hilloa koskaan mihinkään, joten sitä menisi pari lusikallista ja lopulla purkilla en tekisi mitään. Sama kerman kanssa.

Eipä sillä, raskin kyllä ostaakin valmiina ne laskiaispullat, mitä ylipäänsä syön.

No jopa menee vaikeeksi :D Hilloa saa tosi pienissäkin purkeissa ja kerman voit käyttää ruuanlaittoon tai vaikka kipata viemäriin. Mutta ihan sama, jos sulla kerran on varaa ostaa laskiaispullia, mitä sitten haluat täältä?

Voi anteeksi, en huomannut, että tässä ketjussa kommentointi oli sallittu ainoastaan niille, joilla ei ole varaa ostaa laskiaispullia kaupasta, mutta joilla on kuitenkin varaa kipata kermaa viemäriin.

Vierailija
46/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on kallista, älä osta.

Jos tahdot vain yhden, osta irtomyynnistä

Sillähän se ratkeaa

Vierailija
47/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla rahalle tekee melkosen monta laskiaispullaa itse.

Aikaavievää. Tekee taikinan, kohottelee taikinaa tunnin, leipoo ja paistaa sekä täyttää. Ei jaksa arki-iltana kuluttaa 2-3 h tuohon...

Ihmetellä täytyy nykyaikaa. Mummuni maatilan emäntänä lypsi karjaa aikaisin aamulla, kasvatti 3 lasta aikuisiksi, huolehti kodista, leipoi leivät ja pullat, teki ruoat, hoiteli muut maatilan hommat.

Ja sitten nykyihmiselle pullataikinan pyöräytys ja pullien paisto on ylitsepääsemätöntä, liian aikaa vievää.

Vierailija
48/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä ole tarkoituskaan leipänään syödä, vaan kerran vuodessa laskiaisena.

Vierailija
49/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaavievää. Tekee taikinan, kohottelee taikinaa tunnin, leipoo ja paistaa sekä täyttää. Ei jaksa arki-iltana kuluttaa 2-3 h tuohon...

Ihmetellä täytyy nykyaikaa. Mummuni maatilan emäntänä lypsi karjaa aikaisin aamulla, kasvatti 3 lasta aikuisiksi, huolehti kodista, leipoi leivät ja pullat, teki ruoat, hoiteli muut maatilan hommat.

Ja sitten nykyihmiselle pullataikinan pyöräytys ja pullien paisto on ylitsepääsemätöntä, liian aikaa vievää.

Maalaisena on vähän erilaista kuin kaupunkilaisena.

Eri

Vierailija
50/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla rahalla hakisin paikallisesta leipomosta takuulla tuoreet laskiaispullat. Tukisin pientä yrittäjää, enkä esim. Fazeria jonka pullia juuri kaupassa katselin. Ei näyttäneet houkuttelevilta.

Vierailija
51/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Ilmeisesti kaupunkielämä passivoi ihmiset totaalisesti.

Vierailija
52/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvalla ja helpolla pääsee kun ostaa pakastepullia, purkin kermaa ja hilloa/mantelimassaa ja tekee ite. Ei tarvi osata edes leipoa.

Nuo valmiit on kalliita ja huonoja, pulla pelkkää mautonta ilmaa ja kermaa pelkkä ohut rengas reunalla niin, että näyttää hyvältä.

No joo, mutta jos tarve on nimenomaan vain yhdelle tai kahdelle pullalle, niin sitten sitä kermaa ja hilloa jää yli vaikka kuinka. Minä esimerkiksi en käytä hilloa koskaan mihinkään, joten sitä menisi pari lusikallista ja lopulla purkilla en tekisi mitään. Sama kerman kanssa.

Eipä sillä, raskin kyllä ostaakin valmiina ne laskiaispullat, mitä ylipäänsä syön.

No jopa menee vaikeeksi :D Hilloa saa tosi pienissäkin purkeissa ja kerman voit käyttää ruuanlaittoon tai vaikka kipata viemäriin. Mutta ihan sama, jos sulla kerran on varaa ostaa laskiaispullia, mitä sitten haluat täältä?

Ja kyllä se hillo säilyy jääkaapissa pitemmän aikaa. Kerman voi käyttää vaikka pannukakkuun, mikä on hyvä jälkiruoka hernekeittopäivänä. Ja se hillo jo valmiina pannukakulle siellä jääkaapissa.

Vierailija
53/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kallista on kyllä! Olen tottunut ostamaan berliininmunkkeja Lidlin paistopisteestä 3kpl 1,50€ tarjouksesta. Korkeintaan 2€ maksaisin parista laskiaspullasta. Mutta laskiaspullat teen aina itse, koska ne on helppo leipoa itse, toisin kuin berliininmunkit.

T. Lidl-mies

Vierailija
54/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse. Et tartte kuin hiivaa, jauhoja, munia, suolaa ja rae sokeria (unohtuikohan pullaohjeesta jotain???)

Kananmunat.

Johan ne mainittiin.

Vierailija
55/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on usein näitä "kallista on"- keskusteluita

En tajuu. Eihän nuo niin kalliita ole.

Kyllä mun mielestä pitää voida keskustella hinnoista. Vaikka varaa olisikin, niin ei sitä ihan mitä vaan tarvi suostua maksamaan, hinta/laatusuhde pitää olla kohdallaan.

Nyt puhutaan pullista.

Vierailija
56/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi jättää pullat ja herkut ostamatta, suomalaiset on lihavia.

Vierailija
57/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä kaupan valmiissa pullissa on hintaerojen lisäksi laatuerojakin. Mielestäni ne halvimmat pullat eivät ole aina niin kummoisia. Maksan sitten mielelläni vähän enemmän.

Vierailija
58/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän bisneksenkin tuottaa tulosta ja eiköhän noille löydy ostajansa. Itse en ole niin pihi, ettenkö sen kerran voisi noita ostaa.

Itselläni on tapana kerran vuodessa ostaa noita niin eihän se sillein niin kallista ole.

ei munkaan taloutta kaada kerran vuodessa kalliit laskiaispullat mutta lähinnä ne on musta metafora kalliille ruoalle Suomessa. Kaikki on kallista paitsi punalaputetut tuotteet. ulkomailla ruoka on edullisempaa . Euron myötä se meillä kallistui ja muutenkin. Suomen hintataso on maalman kalleimpia, joten ei ihme että ihmiset kitisee siitä. eikä täällä palkat ole suhteessa suurempia.

Vierailija
59/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Ilmeisesti kaupunkielämä passivoi ihmiset totaalisesti.

Ainaskin on tarve mennä jonnekin, kun niitä palveluita on tarjolla niin lähellä. Kotiin ei jäädä asumaan.

T: Kaupunkilainen

Vierailija
60/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leivotko itse kaiken leivästä lähtien? Ompeletko itse omat vaatteesi? Neulotko villasukat ja korjaatko oman autosi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme