Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskiaspullapaketti 2kpl maksaa 3-6 euroa!!! Kallista on

Vierailija
21.01.2022 |

Siis todella kallista

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, herkkujen kuuluukin maksaa sen verran, ettei niiden puputtaminen ole liian helppoa.

Vierailija
22/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastepullat, kermaa ja itse tehty mantelimassa (mantelijauhoja, tomusokeria ja hieman vettä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 markkaa. Kalliit pullat on.

Vierailija
24/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse. Et tartte kuin hiivaa, jauhoja, munia, suolaa ja rae sokeria (unohtuikohan pullaohjeesta jotain???)

Kananmunat.

Ei oo pakko. Itse en käytä ikinä kananmunaa pullataikinassa. 

Näenkö väärin vai onko tuossa kuitenkin "munia" ja ne tarkoittanevat kananmunia.

Vierailija
25/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä olisi sopiva hinta?

Vierailija
26/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvalla ja helpolla pääsee kun ostaa pakastepullia, purkin kermaa ja hilloa/mantelimassaa ja tekee ite. Ei tarvi osata edes leipoa.

Nuo valmiit on kalliita ja huonoja, pulla pelkkää mautonta ilmaa ja kermaa pelkkä ohut rengas reunalla niin, että näyttää hyvältä.

No joo, mutta jos tarve on nimenomaan vain yhdelle tai kahdelle pullalle, niin sitten sitä kermaa ja hilloa jää yli vaikka kuinka. Minä esimerkiksi en käytä hilloa koskaan mihinkään, joten sitä menisi pari lusikallista ja lopulla purkilla en tekisi mitään. Sama kerman kanssa.

Eipä sillä, raskin kyllä ostaakin valmiina ne laskiaispullat, mitä ylipäänsä syön.

Vierailija
27/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36 markkaa. Kalliit pullat on.

Höpö höpö. Sulla menee kaljaan ja tupakkaan kuitenkin paljon enemmän.

Vierailija
28/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kermavaahtopaketisra tulee kermat moneen pullaan, joten pakko syödä monta

Kermavaahtopaketista? Osta purkki kuohu- tai vispikermaa, vaahdota pieni määrä ja käytä loput kermasta vaikka ruoanlaittoon. Onko ihmiset näin yksinkertaisia nykyään?

Vierailija
29/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla rahalle tekee melkosen monta laskiaispullaa itse.

Joo, mutta jos ei halua syödä montaa.

osta pakastepullia pussillinen, pieni purkki kermaa ja hilloa. Teet aina sitä mukaa kun sokerinnälkä iskee. Kerma tosin ei säily viikkokausia avattuna eikä vaahdotettuna mutta samalla rahalla saattaa saada purkkikermavaahtoa, sitä valmista teollista.

Vierailija
30/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos kerran vuodessa paketin ostaa, ja vielä S-kaupan ilta-alesta, niin ei kannata alkaa itse tekemään.

Vierailija
31/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

osta pakastepullia pussillinen, pieni purkki kermaa ja hilloa. Teet aina sitä mukaa kun sokerinnälkä iskee. Kerma tosin ei säily viikkokausia avattuna eikä vaahdotettuna mutta samalla rahalla saattaa saada purkkikermavaahtoa, sitä valmista teollista.

Itsetehdyt on sata kertaa parempia. Ja valmistuvat samalla vaivalla kuin pakastepullien paisto.

Vierailija
32/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos kerran vuodessa paketin ostaa, ja vielä S-kaupan ilta-alesta, niin ei kannata alkaa itse tekemään.

Miksi kaikesta pitää saada alennus. Euro sinne, euro tänne. Ei se niin tarkkaa ole.

Vierailija
33/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvalla ja helpolla pääsee kun ostaa pakastepullia, purkin kermaa ja hilloa/mantelimassaa ja tekee ite. Ei tarvi osata edes leipoa.

Nuo valmiit on kalliita ja huonoja, pulla pelkkää mautonta ilmaa ja kermaa pelkkä ohut rengas reunalla niin, että näyttää hyvältä.

No joo, mutta jos tarve on nimenomaan vain yhdelle tai kahdelle pullalle, niin sitten sitä kermaa ja hilloa jää yli vaikka kuinka. Minä esimerkiksi en käytä hilloa koskaan mihinkään, joten sitä menisi pari lusikallista ja lopulla purkilla en tekisi mitään. Sama kerman kanssa.

Eipä sillä, raskin kyllä ostaakin valmiina ne laskiaispullat, mitä ylipäänsä syön.

No jopa menee vaikeeksi :D Hilloa saa tosi pienissäkin purkeissa ja kerman voit käyttää ruuanlaittoon tai vaikka kipata viemäriin. Mutta ihan sama, jos sulla kerran on varaa ostaa laskiaispullia, mitä sitten haluat täältä?

Vierailija
34/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullathan voi pakastaa ja syödä tavallisina pullina tai kermavaahdon ja hillon kanssa.

Vierailija
35/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa.... Ostan mielellään kaupasta ja maksan sen hinnan. 

Lapset eivät tykkää joten heille siitä ei ole. Miehen kanssa ostetaan yksi paketti puoleksi kun ekan kerran nähdään kaupassa ja toisen kerran sitten varsinaisena laskiaisena. 

Vierailija
36/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on usein näitä "kallista on"- keskusteluita

En tajuu. Eihän nuo niin kalliita ole.

Kyllä mun mielestä pitää voida keskustella hinnoista. Vaikka varaa olisikin, niin ei sitä ihan mitä vaan tarvi suostua maksamaan, hinta/laatusuhde pitää olla kohdallaan.

Vierailija
37/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskiaispulliin ei kuulu hillo, miksi sitä kehotetaan ostamaan?

Vierailija
38/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan pullat ovat sellaisen hötön makuisia. En suosittele.

Vierailija
39/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi

Vierailija
40/127 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskiaispulliin ei kuulu hillo, miksi sitä kehotetaan ostamaan?

Vaihteluksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä