Laskiaspullapaketti 2kpl maksaa 3-6 euroa!!! Kallista on
Kommentit (127)
Pakastepullat, kermaa ja itse tehty mantelimassa (mantelijauhoja, tomusokeria ja hieman vettä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itse. Et tartte kuin hiivaa, jauhoja, munia, suolaa ja rae sokeria (unohtuikohan pullaohjeesta jotain???)
Kananmunat.
Ei oo pakko. Itse en käytä ikinä kananmunaa pullataikinassa.
Näenkö väärin vai onko tuossa kuitenkin "munia" ja ne tarkoittanevat kananmunia.
Vierailija kirjoitti:
Halvalla ja helpolla pääsee kun ostaa pakastepullia, purkin kermaa ja hilloa/mantelimassaa ja tekee ite. Ei tarvi osata edes leipoa.
Nuo valmiit on kalliita ja huonoja, pulla pelkkää mautonta ilmaa ja kermaa pelkkä ohut rengas reunalla niin, että näyttää hyvältä.
No joo, mutta jos tarve on nimenomaan vain yhdelle tai kahdelle pullalle, niin sitten sitä kermaa ja hilloa jää yli vaikka kuinka. Minä esimerkiksi en käytä hilloa koskaan mihinkään, joten sitä menisi pari lusikallista ja lopulla purkilla en tekisi mitään. Sama kerman kanssa.
Eipä sillä, raskin kyllä ostaakin valmiina ne laskiaispullat, mitä ylipäänsä syön.
Vierailija kirjoitti:
36 markkaa. Kalliit pullat on.
Höpö höpö. Sulla menee kaljaan ja tupakkaan kuitenkin paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kermavaahtopaketisra tulee kermat moneen pullaan, joten pakko syödä monta
Kermavaahtopaketista? Osta purkki kuohu- tai vispikermaa, vaahdota pieni määrä ja käytä loput kermasta vaikka ruoanlaittoon. Onko ihmiset näin yksinkertaisia nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla rahalle tekee melkosen monta laskiaispullaa itse.
Joo, mutta jos ei halua syödä montaa.
osta pakastepullia pussillinen, pieni purkki kermaa ja hilloa. Teet aina sitä mukaa kun sokerinnälkä iskee. Kerma tosin ei säily viikkokausia avattuna eikä vaahdotettuna mutta samalla rahalla saattaa saada purkkikermavaahtoa, sitä valmista teollista.
No, jos kerran vuodessa paketin ostaa, ja vielä S-kaupan ilta-alesta, niin ei kannata alkaa itse tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
osta pakastepullia pussillinen, pieni purkki kermaa ja hilloa. Teet aina sitä mukaa kun sokerinnälkä iskee. Kerma tosin ei säily viikkokausia avattuna eikä vaahdotettuna mutta samalla rahalla saattaa saada purkkikermavaahtoa, sitä valmista teollista.
Itsetehdyt on sata kertaa parempia. Ja valmistuvat samalla vaivalla kuin pakastepullien paisto.
Vierailija kirjoitti:
No, jos kerran vuodessa paketin ostaa, ja vielä S-kaupan ilta-alesta, niin ei kannata alkaa itse tekemään.
Miksi kaikesta pitää saada alennus. Euro sinne, euro tänne. Ei se niin tarkkaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvalla ja helpolla pääsee kun ostaa pakastepullia, purkin kermaa ja hilloa/mantelimassaa ja tekee ite. Ei tarvi osata edes leipoa.
Nuo valmiit on kalliita ja huonoja, pulla pelkkää mautonta ilmaa ja kermaa pelkkä ohut rengas reunalla niin, että näyttää hyvältä.
No joo, mutta jos tarve on nimenomaan vain yhdelle tai kahdelle pullalle, niin sitten sitä kermaa ja hilloa jää yli vaikka kuinka. Minä esimerkiksi en käytä hilloa koskaan mihinkään, joten sitä menisi pari lusikallista ja lopulla purkilla en tekisi mitään. Sama kerman kanssa.
Eipä sillä, raskin kyllä ostaakin valmiina ne laskiaispullat, mitä ylipäänsä syön.
No jopa menee vaikeeksi :D Hilloa saa tosi pienissäkin purkeissa ja kerman voit käyttää ruuanlaittoon tai vaikka kipata viemäriin. Mutta ihan sama, jos sulla kerran on varaa ostaa laskiaispullia, mitä sitten haluat täältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullathan voi pakastaa ja syödä tavallisina pullina tai kermavaahdon ja hillon kanssa.
Nojaa.... Ostan mielellään kaupasta ja maksan sen hinnan.
Lapset eivät tykkää joten heille siitä ei ole. Miehen kanssa ostetaan yksi paketti puoleksi kun ekan kerran nähdään kaupassa ja toisen kerran sitten varsinaisena laskiaisena.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on usein näitä "kallista on"- keskusteluita
En tajuu. Eihän nuo niin kalliita ole.
Kyllä mun mielestä pitää voida keskustella hinnoista. Vaikka varaa olisikin, niin ei sitä ihan mitä vaan tarvi suostua maksamaan, hinta/laatusuhde pitää olla kohdallaan.
Laskiaispulliin ei kuulu hillo, miksi sitä kehotetaan ostamaan?
Kaupan pullat ovat sellaisen hötön makuisia. En suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Laskiaispulliin ei kuulu hillo, miksi sitä kehotetaan ostamaan?
Vaihteluksi.
Hyvä, herkkujen kuuluukin maksaa sen verran, ettei niiden puputtaminen ole liian helppoa.