Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajien "raskas" työ

Vierailija
21.05.2015 |

Näköjään on niin raskasta opettajan työ, että ehtivät vielä vapaa-ajalla antamaan maksullista tukiopetusta. 

http://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/287775-lasten-koulumenestysta-ostetaan-nyt-rahalla-jopa-60-euroa-per-tunti

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaaksi tekee varmaan muutama huonosti kasvatettu kakara.

Vierailija
22/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:38"]

Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut. Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin. Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua. Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut??? En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.

[/quote]

Liikaa ylitöitä ja sen myötä stressiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen kateellisen sopii kokeilla opettajan työtä.

Vierailija
24/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä nyt ollaan niin kateellisia, niin kateellisia. Huomaa hyvin, että loma-aika lähestyy ;-) Miksi ei saisi tehdä yksityisellä lisätunteja? Tekeehän virkalääkäritkin.

Vierailija
25/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan jaksaisi työn ohella yksityisopetusta antaa, mutta ymmärrän että esim tuntiopettaja jolla on vähän tunteja ryhtyy tällaiseen. 

Vierailija
26/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn raskaus tulee niistä häirikkölapsista ja heidän vajakeista vanhemmistaan. Siihen päälle kaikki-mulle-heti-perheet ja aina vain lisääntyvät erityislapset erityisperheineen ja erityistarpeineen, vanhempien erityishaluista ja -vaatimuksista nyt puhumattakaan. Ajattele nyt vaikka tätä palstaa, ihan jo vaikka tätäkin aloitusta ja millaisia aivopieruja täällä saa lukea. Mieti, että niiden takana on useimmiten vanhempi, jonka kanssa sitten pitäisi yrittää lapsesta kasvattaa jotain muuta kuin vanhempiensa kaltaista ääliötä. Ei ole helppoa.

Vierailija
27/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koulunkäyntiavustajilla on myös rankkaa. Kuunnellaan joskus sitäkin s*ntaa mitä opettajille ei sanota. Eikä me saada mitään valtuuksia määrätä esim. jälki-istuntoja ja oppilaat tietää sen. Meillä ei ole palkallista kesälomaa ja palkkakin on pienempi. Okei, opettajat on lukeneet tiensä huipulle, enkä mä valita vaikka siltä ehkä saattaa kuulostaa :)

Vierailija
28/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:47"]

Minä teen 50 tuntia viikossa töitä. Paljonko sinä ap?

"raskasta" opettajan työtä tekevä

[/quote]

En ole ap, mutta minä teen töitä reilu 50 tuntia viikossa, samoin mieheni. Väliin tuntuu, että ainoastaan opettajilla on raskas työ, kukaan muu ei saisi valittaa. Ainoa erotus, että meillä on viisi viikkoa lomaa vuodessa, opettajilla n. 12.
[/quote

Mitä ihmettä. Mulla on 14 viikkoa.

Vierailija
29/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:47"]

Minä teen 50 tuntia viikossa töitä. Paljonko sinä ap?

"raskasta" opettajan työtä tekevä

[/quote]

En ole ap, mutta minä teen töitä reilu 50 tuntia viikossa, samoin mieheni. Väliin tuntuu, että ainoastaan opettajilla on raskas työ, kukaan muu ei saisi valittaa. Ainoa erotus, että meillä on viisi viikkoa lomaa vuodessa, opettajilla n. 12.

[/quote]

Se näkyy sitten palkassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi