tuli aika paljon katseita tänään
Kävelin 11cm koroilla kaupungilla ja moni jäi katsomaan perään. Osa varmaan pituuteni takia. :D
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:25"]Uskon, jos olit korkoinesi reippaasti yli 180 cm. Lyhyitä käppäniä ei huomaa, vaikka kuinka olisi korkoa. Paitsi komediamielessä. [/quote] Näillä kengillä oon yli 190cm :)
[/quote]
Ihmiset luuli sua varmaan transuks ja siks kattoivat:D
[/quote]
Aika sokee täytyy olla, että mua luulis transuks :)
[/quote]
Älä välitä noiden persjalkaisten jutuista. :) Kateellisia kun itsellä on sellaiset tönkköjalat joilla ei pysty koroilla kävelemään.
[/quote]
En välitä :) täytyy olla huono itsetunto, kun tuntemattomia haukkuu :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:22"] Ensviikolla laitan päättäreihin mustan mekon, jossa selkäosa on sellainen pitsimäinen ja auki ja etuosa nostaa mun rinnat kivasti esiin, nahkatakin (siltä varalta, että on kylmä), n.15cm korkokengät, verkkosukkikset ja meikkiä :D Siis minä, joka olen koko tämän ekan vuoden uudessa koulussa ollut se, kehen kukaan ei ole koskaan kiinnittänyt mitään huomiota ja kukaan tuskin edes muistaa mun nimeä. N17 [/quote] Toivottavasti olet harjoitellut korkkareilla kävelyä ennen tuota performanssia. Ei nimittäin ole kovin kaunista harjaantumattoman koikkelehtiminen. [/quote] Käytän korkkareita vapaa-ajalla melkein enemmän, mitä muita kenkiä, eli enköhän osaa kävellä niillä :) En vain ole koulussa jaksanut tai nähnyt syytä laittautua mitenkään erikoisemmin. "Halpa ja mauton vaikutelma tulee jos pukeutuu päättäjäisiin kuin yökerhoon. Siksi ihmiset voivat katsoa." Tuskin tulen eroamaan kovin paljoa tyylini vuoksi ikäisteni keskuudessa. On mun mekko pidempi mitä osalla peruskoulusta lopettavilla. N17
[/quote]
Haluatko oikeasti näyttää ihan huoralta XDDD tajuatko et sulle nauretaan
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:22"] Ensviikolla laitan päättäreihin mustan mekon, jossa selkäosa on sellainen pitsimäinen ja auki ja etuosa nostaa mun rinnat kivasti esiin, nahkatakin (siltä varalta, että on kylmä), n.15cm korkokengät, verkkosukkikset ja meikkiä :D Siis minä, joka olen koko tämän ekan vuoden uudessa koulussa ollut se, kehen kukaan ei ole koskaan kiinnittänyt mitään huomiota ja kukaan tuskin edes muistaa mun nimeä. N17 [/quote] Toivottavasti olet harjoitellut korkkareilla kävelyä ennen tuota performanssia. Ei nimittäin ole kovin kaunista harjaantumattoman koikkelehtiminen. [/quote] Käytän korkkareita vapaa-ajalla melkein enemmän, mitä muita kenkiä, eli enköhän osaa kävellä niillä :)
[/quote]
No sitten, anna palaa! :)
Kaverini käyttää joka päivä 10-15 cm korkoja ja hyvin istuvia jakkupukuja. On opiskelija, ei siis edes töiden puolesta tarvitsisi mitään edustuspukeutumista.
Minä kuljen vieressä aina 160 cm varrellani, kauppakasseja ja kahta lasta käsissäni raahaten.
Kyllä, meitä tuijotetaan ja paljon. Miehet vislaavat kaverilleni, joka ei suostu millään uskomaan, etten ikinä vaihtaisi osia :D Jos haluaisin ne vislaukset, ehkä tekisin asialle jotain.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:25"]Uskon, jos olit korkoinesi reippaasti yli 180 cm. Lyhyitä käppäniä ei huomaa, vaikka kuinka olisi korkoa. Paitsi komediamielessä. [/quote] Näillä kengillä oon yli 190cm :)
[/quote]
Ihmiset luuli sua varmaan transuks ja siks kattoivat:D
[/quote]
Tai sitten ne luuli että ap on se tän palstan niskaansylkijä. (lähes kaikki suomalaiset kuitenkin käy tällä palstalla ja tietää pelätä jo sitä)
[/quote]
Kieltämättä päätin viikko sitten (luettuani alla olevan ketjun) kiertää 190-senttiset naiset aika kaukaa ihan varan vuoksi. Onneksi ei ole tullut vielä yhtään vastaan tässä viikon aikana.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4469765/ketju/palautetta_lyhyille_naisille
Jaa. Kävelin korottomilla kengillä tänään kaupungilla ja moni jäi katsomaan perään. Varmaan tää 157 cm pituus kinosti.
Tuntuuko sinusta että et muuten saa huomiota?Tuntuuko että olet arvoton sisältä ja vain ulkonäöllä on väliä?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:34"]Tuntuuko sinusta että et muuten saa huomiota?Tuntuuko että olet arvoton sisältä ja vain ulkonäöllä on väliä?
[/quote]
Ei tunnu. Kiva vain saada huomiota :)
Pitkät naiset ovat näyttäviä palkintosonnimaisella tavalla. Lyhyet naiset eivät niin näyttäviä, koska pinta-alaa on vähemmän, mutta kätevämpiä miehen kannalta. Toinen on show ja toinen on go.
-Mies 29v + 1v-
Mullakin tulee aina katseita, kun kauppakeskuksessa ennen salille menoa nautin herajuoman, beta-alaniinin, ja animohapot, että on sitten energiaa painaa. Vielä jos sattuu olemaan joku "erikoisempi" paita päällä, esim. Fitnesstukku, niin kyllä kytätään joka suunnasta, että mitä hittoa tuo oikein tekee, vaikka vetelee vain välipalaa.
No koheniko itsetuntosi nyt kohinalla kun sait ´katseita osaksesi´? Sehän se niiden paras ( ja ainoa) keino on,joilla ei muuta keinoa ole: näyttäytyä julkisella paikalla mahdollisimman huomiotaherättävästi pukeutuneena ,eräänlaisena liikkuvana nähtävyytenä.
Tyyliin kuuluu vielä (älä unohda sitäkään keinoa) keikauttaa lantiota ja vastailla katseisiin viehkeästi veikistellen ohikulkijoille-eritoten herroille,siis..
Onnitteluni ! Täydet tyy..
....ei kun siis säälipisteet Sinulle!
Et varmaan osannut kävellä niillä koroilla ja sun meno näytti huvittavalta
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:12"]Et varmaan osannut kävellä niillä koroilla ja sun meno näytti huvittavalta
[/quote]
Kyllä mä kävellä osaan. :) sitä paitsi näillä on helpompi kävellä, kuin matalemmilla koroilla.
Kävelit kuin köntsät housussa. Nähty on.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:15"]Kävelit kuin köntsät housussa. Nähty on.
[/quote]
En kävellyt. Normaalisti kävelin. :) kiilakoroilla on aika helppo kävellä.
Tietenkin.
Jopa muut naiset ihailevat kaunista ja seksikästä, hyvin pukeutunutta naista.
Ensviikolla laitan päättäreihin mustan mekon, jossa selkäosa on sellainen pitsimäinen ja auki ja etuosa nostaa mun rinnat kivasti esiin, nahkatakin (siltä varalta, että on kylmä), n.15cm korkokengät, verkkosukkikset ja meikkiä :D Siis minä, joka olen koko tämän ekan vuoden uudessa koulussa ollut se, kehen kukaan ei ole koskaan kiinnittänyt mitään huomiota ja kukaan tuskin edes muistaa mun nimeä.
N17
Miksi täällä on taas alapeukkukerho menossa? Näytit varmasti upealta ja huomiotaherättävältä. Pitkät naiset ovat upeita ja näyttäviä!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:22"]
Ensviikolla laitan päättäreihin mustan mekon, jossa selkäosa on sellainen pitsimäinen ja auki ja etuosa nostaa mun rinnat kivasti esiin, nahkatakin (siltä varalta, että on kylmä), n.15cm korkokengät, verkkosukkikset ja meikkiä :D Siis minä, joka olen koko tämän ekan vuoden uudessa koulussa ollut se, kehen kukaan ei ole koskaan kiinnittänyt mitään huomiota ja kukaan tuskin edes muistaa mun nimeä. N17
[/quote]
Muuten ei huono, mutta verkkosukkahousut :DdDdDd
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:10"]Kävelin 11cm koroilla kaupungilla ja moni jäi katsomaan perään. Osa varmaan pituuteni takia. :D
[/quote]
Ihanaa! Kuinka pitkä olet? Täällä 181 cm ja korkkarit aina kuin mahdollista. Mitä pidempi sen parempi! Säälittää pitkät kauniit naiset, jotka kulkee ballerinoissa ja hartiat kasassa.
[/quote]
Oon 180cm :)
[/quote]
Jess! :)