Miksi herkät miehet eivät kiinnosta naisia?
On kahden tyyppistä miestä näin karkeasti jaoteltuna menemättä syvemmälle ihmisten persoonallisuuksiin ja puhun tässä miehistä.Tiedän,että esim kristillisessä maailmassakin,seurakunnassa on nää sukupuoliroolit aika perinteisesti ajateltuna,että mies on tietyn tyypinen mies ja järjestetään kaikkia äijäiltoja ja miestenpäiviä.
Mutta ns hsp(highly sensitive person) ihmiset ovat 20% vähemmistö populaatiossa ja ajattelen,että Jumala loi heidät omaa tarkoitustaan varten ja minullekin Herra on sanonut,että minussa ei ole mitään vikaa,että herkkyys ei ole rangaistus vaan siinä on oma siunauksensa ja oma kirouksensa,oma vahvuutensa ja oma heikkoutensa.
En koe tällaisia äijäiltoja omikseni sillä en istu perinteiseen miesten maailmaan syvällisyyteni,intuitioni ja luovuuteni takia.
Hsp mies on mies ei siis nainen mutta tunneäly ja siihen liittyvä intuitio,syvällisyys ja luovuus ja kyky syvään empatiaan ajatellaan perinteisesti feminiinisiksi piirteiksi jotka ovat vallitsevia naisilla ja tiedän esim ettei mun tyyppinen mies ole suosittu naismarkkinoilla millaisen perinteisen normimiehen naiset haluaa mutta koen,että Jumalalla on minulle aivan erityinen tie ja tähän erityiseen tiehen voi kuulua erityinen sielunkumppani.Haluan arvostaa itseäni omana itsenäni millaiseksi Jumala tarkoitti eikä minun tarvitse imitoida ketään tai tulla joksikin muuksi.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:35"]
En etsi reikää vaan sielunkumppanuutta.Kaltaisillani naisilla on paljon annettavaa.
[/quote]
Jos et löydä itsestäsi itsellesi jotain annettavaa, olet aika köyhä äijä.