Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi herkät miehet eivät kiinnosta naisia?

Vierailija
21.05.2015 |

On kahden tyyppistä miestä näin karkeasti jaoteltuna menemättä syvemmälle ihmisten persoonallisuuksiin ja puhun tässä miehistä.Tiedän,että esim kristillisessä maailmassakin,seurakunnassa on nää sukupuoliroolit aika perinteisesti ajateltuna,että mies on tietyn tyypinen mies ja järjestetään kaikkia äijäiltoja ja miestenpäiviä.
Mutta ns hsp(highly sensitive person) ihmiset ovat 20% vähemmistö populaatiossa ja ajattelen,että Jumala loi heidät omaa tarkoitustaan varten ja minullekin Herra on sanonut,että minussa ei ole mitään vikaa,että herkkyys ei ole rangaistus vaan siinä on oma siunauksensa ja oma kirouksensa,oma vahvuutensa ja oma heikkoutensa.
En koe tällaisia äijäiltoja omikseni sillä en istu perinteiseen miesten maailmaan syvällisyyteni,intuitioni ja luovuuteni takia.
Hsp mies on mies ei siis nainen mutta tunneäly ja siihen liittyvä intuitio,syvällisyys ja luovuus ja kyky syvään empatiaan ajatellaan perinteisesti feminiinisiksi piirteiksi jotka ovat vallitsevia naisilla ja tiedän esim ettei mun tyyppinen mies ole suosittu naismarkkinoilla millaisen perinteisen normimiehen naiset haluaa mutta koen,että Jumalalla on minulle aivan erityinen tie ja tähän erityiseen tiehen voi kuulua erityinen sielunkumppani.Haluan arvostaa itseäni omana itsenäni millaiseksi Jumala tarkoitti eikä minun tarvitse imitoida ketään tai tulla joksikin muuksi.

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:18"]

Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut. Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin. Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua. Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut??? En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.

[/quote]

Sinun pitää ymmärtää sisäinen valoseksuaalisuutesi.

Vierailija
82/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut.
Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin.
Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua.
Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut???
En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumantsukka mikä jantteri!! Koita nyt hyvä ihminen ryhdistäytyä vähän, ei kukaan erityisherkkäkään nainen tuollaista ruikutusta halua kuunnella. Ja että oikein yksi kokemus saa olla. Miten nämä seksikokemukset tekee naisesta (tai miehestä) epäsopivan sinulle? Luuletko ettei hän sitten olisi uskollinen tai tyytyväinen seksielämäänne mikäli kokemuksia olisi vaikka 5 kolmekymppisellä naisella? Ihan naurettava juttu että tuollsinen asia mitenkään vaikuttaisi parinvalinnassa. Tärkeämpää pitäisi olla miten kemiat, arvot ja muut menevät yhteen.

Vierailija
84/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:24"]

Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut. Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin. Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua. Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut??? En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.

[/quote]

Käytettynä ei tee mieli.

Vierailija
85/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:13"]

Sydämeni johdatti minut tänne.Täällä huhuilen omaa prinsessaani.Ei tarvitse olla neitsyt.Voi olla myös yksi kokemus.

[/quote]

Täällä saat yksin huhuilla maailman tappiin asti.

[/quote]

Ei me välttämättä tarvita naista,pitäisi vaan uudistua siihen ensirakkaussuhteeseen Jeesuksen kanssa.Muistan kun minulla 16-vuotiaana oli romanttisia haaveita ja haaveilin parisuhteesta ja kuuntelin rakkausmusiikkia niin uskon,että Jumala näki tämän ja vastasi silleen,että sydämeni kaipaukseen antoi hengellisen herästyksen ja Jeesuksen löytämisen ja silloin nuorena kun elin ensirakkausuhteessa Jeesuksen kanssa ja huoneeni verhotki tuoksu Pyhälle Hengelle niin silloin ei ollut enää mitään tarvetta löytää parisuhdetta,että uskon kun ihminen saa täydellisen suhteen Jeesukseen nin se täyttää ihmisen niin syvältä,että kaikki ihmisen kaipaus tulee tyydyttettyä ja silloin ei ole enää tarvetta millekkään muulle.

Kuunnelkaa tämä kaunis biisi 

His Hands

Vierailija
86/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten pelottavin ketju johon olen täällä tömännyt. Ihanko oikeasti näitä ihmisiä liikkuu vapaana muiden keskuudessa? Apua!

Vierailija
87/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö herkkä mies puolustamaan, jos tulee joku kriisitilannw ja kodin ruokavarastoja täytyy varjella.
.
Ukkini vahti sodan aikaan omenapuita haulikon kanssa. Oma mieheni tappelisi tarvittaessa perheen puolesta.

Vierailija
88/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa kun Jeesus sanoi,että hän on voittanut tämän maailman ja,että hänellä on kaikki valta taivaassa ja maan päällä.Kysymys Jumalan tahtoon antautumisesta nykyisen yhteiskunnan keskellä pitäisi lähteä lapsenomaisen luottavaisesta sydämestä mitä Jumala sanoo sanassaan,mitä hän puhuu itsestään,tahdostaan ja lupauksistaan.
Jos uskovan ihmisen on vaikea täysin sydäminen antautua Jumalan tahtoon ja hän elää kompromississa maailman kanssa niin missä hänen luottamuksensa on jos ei Jumalan sanassa mitä Jumala ilmoittaa itsestään.

Pysähdy hetkeksi meditoimaan tätä sanan totuutta,että Jeesuksella on kaikki valta TAIVAASSA JA MAAN PÄÄLLÄ ja hänkö ei kykenisi siunaamaan ja pitämään huolta ihmisestä joka koko sydämisesti antautuu hänen tahtoonsa vaikka se ehkä maailman silmin maksaa hänelle kaiken.

Oikeastaan raivostuttavaa,että ihminen hakee hyväksyntänsä muilta ihmisiltä eikä Jumalalta ja se saattaa etäännyttää ihmisen Jumalan suunnitelmasta..missä on se palava rakkaus Jumalaa kohtaan.

Vierailija
89/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun Jumala johdattaa sen mun sielunkumppanin eli hsp erityisherkän neitsyen ja löydämme sensuaalin läheisyyden tutkiskelevan sydämen käsiemme koskiessa ja silittäessä ja tutkiessamme toisiamme ihmeellisesti niin olisiko tämä hyvä kappale taustalla
meidän herkissä kosketuksissamme ja ihmeelisessä empatiassamme tehdessämme matkaa toistemme sydämien syvyyksiin.

Vierailija
90/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:38"]

On muuten pelottavin ketju johon olen täällä tömännyt. Ihanko oikeasti näitä ihmisiä liikkuu vapaana muiden keskuudessa? Apua!

[/quote]

Sulonen tyttonen voin vakuuttaa,etta olen kaikkea muuta kuin pelottava olen oikea kiltin ihmisen perikuva mita ihmisenkeli tarkoittaakin eli etta ihmisella on enkelimainen luonne.

Vierailija
91/121 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken olemassaolon taustalla on Jumalan rakkauden henki joka pitää maapalloa ja universumia koossa mutta ihmiset ovat kadottaneet yhteyden tähän rakkauden henkeen ja elämme pinnallistuneessa maailmassa jossa ruokimme sisintämme kaikella muulla kuin olemassaolon alkulähteellä joka on puhdas rakkaus.

Tämän kauniimpaa biisiä et löydä ja jos haluat murtua sydämessäsi,että kova sydämesi voisi sulaa löytämään yhteys olemassaolon rakkauden henkeen niin ennen kuin kuuntelet tämän biisin niin rukoile näin:

Rakas kaikkivaltias Jumala joka olet rakkaus,anna sinun rakkauden henkesi murtaa minut täysin jotta näen kaiken taustalla olevan kauneuden joka on minun sydämeltäni kätkössä koska minun sydämeni elää harhassa josta minun pitää vapautua löytämään yhteys sinuun Jeesuksen nimessä.

Sinä olet Jumala kaiken elämän lähde mutta tämä elämä on minulta kätkössä syntieni tähden joten voitko poistaa syntini ja murtaa sydämeni näkemään uusin sydämin silmin.

Vierailija
92/121 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:10"]

Vieläkö jumala haluaa, että Rabi ottaa maapallon syliinsä ja silittää sitä kuin kissanpentua? Minkä takia noin syvällistä ihmistä haittaisi naisen mahdollinen seksihistoria?

[/quote]

Ehkä juuri sen syvällisyyden takia?

[/quote]

Jos etsitään syvällistä yhteyttä, siinä ei moiselle mitättömälle yksityiskohdalle anneta arvoa. Sillä ei yksinkertaisesti ole väliä. Tämä vaatimus nimenomaan viestii pinnallisuudesta ja epävarmuudesta. Nippelitietoa listaavien ihmisten puuhia, moiset vaatimukset.

[/quote]

Aivan, tuo vaatimus minullakin pisti silmään. Aika ristiriidassa erityisherkkyyden kanssa moinen vaatimus. Vaikuttaa sovinistiselta ja muutenkin sekavalta tyypiltä.

[/quote]

Sovinistilta?? Itse olet sairas!

Vierailija
93/121 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rabille sopisi erinomaisesti eräs H

Vierailija
94/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa nimenomaan herkät miehet eikä mitkään karskit äijät, jotka keskustelevat vain autoista, intistä, jääkiekosta,  kaljasta  ja pillusta.

Vierailija
95/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
96/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se herkkyydestäsi johtuu. Minä olen herkkä mies, eikä minulla ole ollut koskaan vaikeuksia "saada naisia".

Vierailija
97/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tyttö kokee,että haluan tuon ihanuuden itselleni niin rukoile kallis Jumalaa niin Jumala paljastaa olenko sinulle sopiva ja voit rohkeasti ja vapaasti kirjoittaa mitä Jumala on paljastanut.Minä olen rukoillut ja antautunut Jumalan tahtoon siinä,että hän saa valita sen joka on minun ensimmäinen ja viimeineb jos siis herkkä sulopoika kiinnostaa :)

Tuijalle jos olet täällä:

Vierailija
98/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:11"]

Tuskin se herkkyydestäsi johtuu. Minä olen herkkä mies, eikä minulla ole ollut koskaan vaikeuksia "saada naisia".

[/quote]

Tuskin sitten olet herkkämies.EN usko että kuulut sieluperheeseeni.

Vierailija
99/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tälläinen herkkä mutta ei onneksi jeesustele

Vierailija
100/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:10"]

Minua kiinnostaa nimenomaan herkät miehet eikä mitkään karskit äijät, jotka keskustelevat vain autoista, intistä, jääkiekosta,  kaljasta  ja pillusta.

[/quote]

Kirjoita kallis:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10205319786007810&set=a.10200432234062066.1073741827.1042753024&type=1&theater