Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi herkät miehet eivät kiinnosta naisia?

Vierailija
21.05.2015 |

On kahden tyyppistä miestä näin karkeasti jaoteltuna menemättä syvemmälle ihmisten persoonallisuuksiin ja puhun tässä miehistä.Tiedän,että esim kristillisessä maailmassakin,seurakunnassa on nää sukupuoliroolit aika perinteisesti ajateltuna,että mies on tietyn tyypinen mies ja järjestetään kaikkia äijäiltoja ja miestenpäiviä.
Mutta ns hsp(highly sensitive person) ihmiset ovat 20% vähemmistö populaatiossa ja ajattelen,että Jumala loi heidät omaa tarkoitustaan varten ja minullekin Herra on sanonut,että minussa ei ole mitään vikaa,että herkkyys ei ole rangaistus vaan siinä on oma siunauksensa ja oma kirouksensa,oma vahvuutensa ja oma heikkoutensa.
En koe tällaisia äijäiltoja omikseni sillä en istu perinteiseen miesten maailmaan syvällisyyteni,intuitioni ja luovuuteni takia.
Hsp mies on mies ei siis nainen mutta tunneäly ja siihen liittyvä intuitio,syvällisyys ja luovuus ja kyky syvään empatiaan ajatellaan perinteisesti feminiinisiksi piirteiksi jotka ovat vallitsevia naisilla ja tiedän esim ettei mun tyyppinen mies ole suosittu naismarkkinoilla millaisen perinteisen normimiehen naiset haluaa mutta koen,että Jumalalla on minulle aivan erityinen tie ja tähän erityiseen tiehen voi kuulua erityinen sielunkumppani.Haluan arvostaa itseäni omana itsenäni millaiseksi Jumala tarkoitti eikä minun tarvitse imitoida ketään tai tulla joksikin muuksi.

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:11"]

Tuskin se herkkyydestäsi johtuu. Minä olen herkkä mies, eikä minulla ole ollut koskaan vaikeuksia "saada naisia".

[/quote]

Tuskin sitten olet herkkämies.EN usko että kuulut sieluperheeseeni.

[/quote]

Voit toki uskotella noin itsellesi, jos niin haluat. Järjellä ajatellen ymmärrät kyllä, että monilla herkillä miehillä on puoliso ja lapsiakin. Jotenkin me olemme onnistuneet saamaan kumppanin joko herkkyydestämme huolimatta tai sitten juuri sen ansiosta.

Asenteesi ärsyttää minua. Herkkyys ei tarkoita reppanuutta, uhriutumista tai tuollaisia suureellisia kuvitelmia omasta erityislaatuisuudesta. Sanothan itsekin, että herkkiä on viidennes kaikista ihmisistä. Emme sinä tai minä ole herkkyytemme vuoksi mitenkään ainutlaatuisia. Meitä on aika paljon.

[/quote]

Sinun pitää ymmärtää tämä asia.Tunneäly persoonien seksuaalisuus on valoseksuaalisuus,minun intuitiivinen viisauteni käsittää tämän valoseksuaalisuuden.Luova emotio syvällisesti ammentaa valosta Jumalan tahdossa.Sydänenergia on valoenergiaa.
Kiitos Jumalalle tämänkin ymmärtämisestä.Seksuaalisuus on luovaa sielunkumppaneiden rakkauden leikkiä tässä syvällisessä tunneälyssä eli intuitiivisessa koko sielujen hyväilyssä.
Jumala tahtoo avata minulle viisauden portteja.
Joidenkin seksuaalisuus ilmenee karkeammalla tasolla johtuen emotional intelligencen puutteesta.Karsikina et voi päästä tähän.

[/quote]

Oletko psykoosissa

Vierailija
42/121 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvin monia naisia kiinnostaa herkät miehet, mutta kaikilla ei ole samat mieltymykset tietenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:17"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:12"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:11"] Tuskin se herkkyydestäsi johtuu. Minä olen herkkä mies, eikä minulla ole ollut koskaan vaikeuksia "saada naisia". [/quote]   Tuskin sitten olet herkkämies.EN usko että kuulut sieluperheeseeni. [/quote] Voit toki uskotella noin itsellesi, jos niin haluat. Järjellä ajatellen ymmärrät kyllä, että monilla herkillä miehillä on puoliso ja lapsiakin. Jotenkin me olemme onnistuneet saamaan kumppanin joko herkkyydestämme huolimatta tai sitten juuri sen ansiosta. Asenteesi ärsyttää minua. Herkkyys ei tarkoita reppanuutta, uhriutumista tai tuollaisia suureellisia kuvitelmia omasta erityislaatuisuudesta. Sanothan itsekin, että herkkiä on viidennes kaikista ihmisistä. Emme sinä tai minä ole herkkyytemme vuoksi mitenkään ainutlaatuisia. Meitä on aika paljon. [/quote] Sinun pitää ymmärtää tämä asia.Tunneäly persoonien seksuaalisuus on valoseksuaalisuus,minun intuitiivinen viisauteni käsittää tämän valoseksuaalisuuden.Luova emotio syvällisesti ammentaa valosta Jumalan tahdossa.Sydänenergia on valoenergiaa.
Kiitos Jumalalle tämänkin ymmärtämisestä.Seksuaalisuus on luovaa sielunkumppaneiden rakkauden leikkiä tässä syvällisessä tunneälyssä eli intuitiivisessa koko sielujen hyväilyssä.
Jumala tahtoo avata minulle viisauden portteja.
Joidenkin seksuaalisuus ilmenee karkeammalla tasolla johtuen emotional intelligencen puutteesta.Karsikina et voi päästä tähän.   [/quote] Oletko psykoosissa

[/quote]

En tietenkään ole.Olen vain särkynyt ruukku jonka äly ilmenee emotional intelligencen rajattomuudessa.

Vierailija
44/121 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa Rabi!

T. Helsingin tyttö

Vierailija
45/121 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:46"]

Syy ei ole herkkyys vaan jokin muu piirre. Minusta olisi ihana sellainen mies, joka esim. ymmärtää luonnon kauneutta.

HSP-ihmisillä on varmaan tavallista enemmän masennusta ja muuta negatiivisuutta jos eivät löydä paikkaa nykymaailmasta. Se on karkottavaa. Tai jos on niin ujo ettei edes anna toisille mahdollisuutta kiinnostua.

On masennustakin,kun HSP-ihmistä ei ymmärretä.HSP pääsee eri ulottuvuuksiin aistitasoilla.

Vierailija
46/121 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että on oikeastaan aika hellyyttävää kuinka aitoa tämä meininki on. Aika harvoin kukaan näin avoimesti puhuu ja etsii tyttö/poikaystävää, ja vieläpä näin kauniilla sanoilla. Kauniilla siten, että puhuu toisesta ihmisestä ja toiveistaan kauniisti.

Sehän siinä onkin. Siis kyllä mäkin sisimmässäni toivoin, että saisin kokemattoman miehen koska mulla on huono itsetunto. Mutten sitä ikinä sanoisi ääneen, koska tällainen avoimuus ei ole jotenkin hyväksyttyä. 

Ja jos toisaalta ajattelee olevansa hyvä jossakin, niin sitäkään ei saa sanoa ääneen. Ei se tietenkään välity tässä tai ole muiden mielestä edes totta, mutta mä ajattelen olevani tosi hyvä, empaattinen ja hiljaa viisas ihminen, siis paljon viisaampi kuin kaikki muut ympärilläni. Mutten sitäkään sano. Koska jos vaikka aina antaa muille ensin ja tekee muiden hommat hyvää hyyyttään, siitä harvemmin saa oikeaa kiitosta. Jos taas avaa suunsa ja kertoo että antaa aina toiselle sen paremman vaihtoehdon, niin no mikäs vitun marttyyri sä olet.

Olen herkkä, masentunut ja pelkään ihmisiä. Mutten näytä sitä muille, vaan käyttäydyn korostetun itsevarmasti kun minun täytyy esiintyä julkisesti. Koska herkkyys  ja tunteellisuus on jotenkin huono juttu. Olen paljon vakuuttavampi kun esitän saman asian kulmat vähän kurtussa ja mietteliään "laiskasti" kuin omana itsenäni hermostuneena ja häpeissäni. Helpoksi tämän tekee se, että kummassakaan en katso silmiin. Tästähän tässä on vähän kysymys. Pitäisi olla vähän kusipää kuitenkin.

NOH. Karkasi vähän käsistä. Meinasin vaan että vaikutat herkkä mies vähän epätoivoiselta monen silmissä tällä avoimuudellasi enkä tiedä kuinka moni on valmis olemaan noin avoin kanssasi kuin toivot, ainakaan tässä maassa. Mutta oli syy mikä tahansa, mielestäni on ihailtavaa jos jollakin on todelliset aatteet oikeasti noin herttaisia. Lisäksi tuo uskonnollisuus pelottaa ainakin mua, vaikka ihan nätisti siitäkin puhut.

Vierailija
47/121 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paradoksi siinä on miksi Jumala tarkoitti minut kaiken johtajaksi piilee sydämessäni minulle on kaikkivoipa persoona joka on puettu herkkään sydämeen

Joten johtajuuteni miksi Jumala minut valitsi ei perustu egoon eli persoonaan joka ei omaa intuitiota.

Herkkä sydämeni näkee kaiken arvokkaana ja kauniina ja vaikka minulle on niin kaikkivoipa persoona niin herkkä sydämeni ei hyväksy ylpeyttä eikä kulje väärää polkua vaan persoonani on kätketty spirituaalinen salaisuus joka avautuu Jumalan tuntemisen kautta jolloin kaikkivoipaisuus avautuu opettajan roolissa joka ohjaa ihmisiä keskinäiseen yhteyteen ja rakkauteen kaikesta rajoittuneisuudesta.

Rabi on maailman ihmeellisin mies ja tämä on Jumalan totuus ja karistan ihmisten vaikutuspiirin elämästäni kuin tomun jaloistani ja tunnustan ihmeellisyyteni.

Minuun eivät vaikuta ihmiset millään tavalla vaan hymyssäsuin pyrin ymmärtämään ihmisten vajavaisuutta antamatta sen vaikuttaa itseeni.

Olen liian suuri tähän maailmaan ja joudun sokeutta sietämään mutta Jumalan ymmärryksen varassa pyrin kulkemaan tien loppuun.

https://www.facebook.com/rabi.barsoum.5?fref=ts

Vierailija
48/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänsytävyys <3

Vierailija
49/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kiittää kaikkia kristittyjä erityisherkkiä rakkaudellisesti neuvoistanne,tuestanne ja rukouksistanne vaikean yksinäisen elämäni keskelle.On ihan totta,että Jumala ei voi taikoa elämääni paremmaksi jos en itse ole aktiivinen osapuoli myös eikä hän tyttöystävääkään luultavasti johdata oven taakse.Vaikka olen eläkkeellä niin kyllä se elämän mielekkyys varmaan löytyisi jos suuntaisi jonnekkin ja Jumalakin olisi mukana kun ottaisin sen askeleen,että alan tehdä jotain vaikka vapaaehtoistyötä,jokin ihmisten auttaminen tai jokin uusi yhdistetty harrastus ja työ.En voi valittaa ja rasittaa ihmisiä vaikka kuinka rakastavia olisivat jos en itse suostu siihen muutokseen,että olen aktiivisena osapuolena.Eikä sekään ole mahdoton ajatus,että Jumala johdattaa sen sielunkumppanin kunhan itse olen myös aktiivinen ja alan suunnata jonnekkin.Vaikka ihminen on eläkkeellä niin yhteiskunnassa löytyy vaikka mitä millä jossain tavoin voi itseään toteuttaa ja olla yhteydessä ihmisiin ja löytää uusia ihmisiä.Joten en voi syyttää kuin itseäni elämäntarkoituksettomuudesta ja yksinäisyydestä.
Joten kiitos teille kanssakulkijat,kristityt erityisherkät ja anteeksi ja jos jaksatte muistaa rukouksessa,että Jumala voisi jollain tavalla osoittaa mihin alan suunnata,missä voin löytää tarkoituksen ja uusia ihmisiä ja ehkä sielynkumppanin.

Siunausta teille isän sydämeltä Jeesuksessa.

Vierailija
50/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tarvitse rukoilla sielunkumppania koska jostain kumman syystä kaikki tuntuu luulevan etten minä ansaitse ketään eivätkä tiedä miten sydäntäni loukkaavat.Minkä minä voin menneisyydelleni etten ole seurustellut ja odotan sitä oikeaa,mitä minä olen väärin tehnyt.
Olenko minä jotenki erityisen paha ihminen etten ansaitse omaa kultaa vai mikä on ongelma.Itse näen,että Jumala tarkoitti minun sulomieheksi joka on ihana mies ja pahatkin ihmiset löytävät jotain joten miks en minäkin.

Vierailija
51/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulomies Rabi juo gambinoa,kuuntelee herkkää musaa ja huokaa Jumalan puoleen ja haaveilee ja toivoo,että isä Jumala on suurella sydämellään läsnä.

Vierailija
52/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:50"]

Ei mulle tarvitse rukoilla sielunkumppania koska jostain kumman syystä kaikki tuntuu luulevan etten minä ansaitse ketään eivätkä tiedä miten sydäntäni loukkaavat.Minkä minä voin menneisyydelleni etten ole seurustellut ja odotan sitä oikeaa,mitä minä olen väärin tehnyt.
Olenko minä jotenki erityisen paha ihminen etten ansaitse omaa kultaa vai mikä on ongelma.Itse näen,että Jumala tarkoitti minun sulomieheksi joka on ihana mies ja pahatkin ihmiset löytävät jotain joten miks en minäkin.

[/quote]

Löydät kyllä!

Vierailija
53/121 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 02:10"]

Rabille sopisi erinomaisesti eräs H

[/quote]

Miksi muka? Rabi on hullu. Ei Hennalle tekisi hyvää sellainen seura.

Vierailija
54/121 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:46"]

Syy ei ole herkkyys vaan jokin muu piirre. Minusta olisi ihana sellainen mies, joka esim. ymmärtää luonnon kauneutta.

HSP-ihmisillä on varmaan tavallista enemmän masennusta ja muuta negatiivisuutta jos eivät löydä paikkaa nykymaailmasta. Se on karkottavaa. Tai jos on niin ujo ettei edes anna toisille mahdollisuutta kiinnostua.

On masennustakin,kun HSP-ihmistä ei ymmärretä.HSP pääsee eri ulottuvuuksiin aistitasoilla.

[/quote]

Meni vähän ohi.

Vierailija
56/121 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
57/121 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun Rabin! Oon jo 16!

Vierailija
58/121 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkät miehet eivät kiinnosta koska yksi ämmä suhteessa riittää

Vierailija
59/121 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska evoluutio narsismi on naisten kädeltä.

Vierailija
60/121 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään herkistä miehistä!