Paljonko maksaisit siitä että naapurisi jäisi työttömäksi
Jos sinulla on useampi naapuri niin valitse heistä se kaikkein ärsyttävin
Kommentit (27)
Miksi ihmeessä mä haluaisin, että kukaan, edes se ärsyttävin ihminen maailmassa jäisi työttömäksi? Mitä mä siitä saisin ja hyötyisin? Ihmeellisiä kysymyksiä.
sairasta- onko noin paha olla- häpäise nyt taas itsesi- mee hus pois siitä. hanki hoitoa.
Mielestäni on hyvä että jokainen käy töissä jolla siihen on mahdollisuus. Mieti hetki miksi ja mieti samalla miksi nautit jonkun työttömyydestä ja tukien nostamisesta.
Suomalaiset ovat typeriä, ei ole ymmärrystä siitä mistä se raha tulee ja mikä kaikki vie rahaa.
En mitään, päinvastoin. Teen itse etätöitä niin parempi vaan ettei ne ärsyttävimmät ole päivällä kotona.
Maksaisitko satasen, että naapuri ei saa viittäkymppiä?
Ei tarvitse maksaa enää mitään
T:pitkäaikaistyötön
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä mä haluaisin, että kukaan, edes se ärsyttävin ihminen maailmassa jäisi työttömäksi? Mitä mä siitä saisin ja hyötyisin? Ihmeellisiä kysymyksiä.
Vain siinä tapauksessa ymmärrän nautinnon työttömyydestä että joku varakas jäisi työttömäksi ja joutuisi käyttämään rahansa. Muussa tapauksessa en ymmärrä miksi nauttia siitä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö haluaisi nähdä sitä kun ulosottomies noutaa naapurisi Bemarin
Haluaisin että kaikki naapurit olisi niin rikkaita että voisi jäättäytyä työttömäksi. Mutta tuolla ne köyhät kyykkii edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Maksaisitko satasen, että naapuri ei saa viittäkymppiä?
Enemmän. Helposti 200€.
Venäjällähän on tällainen sananpaukutus: Jos saisit kaksinkertaisesti sen, mitä pyydät ja toivot, niin mitä vastaat? Että naapurilta puhkaistaan toinen silmä...
Asun vuokrakerrostalossa, jossa työssäkäyviä on ihan vaan muutama. Ihan sama mulle, mitä tekevät :)
etkö alemmas enää voi vajota. kade. vai böööö. pitkä on kehityksen tie elämässä ja se elämä vielä laittaa sinut matalaksi. kehity.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on hyvä että jokainen käy töissä jolla siihen on mahdollisuus. Mieti hetki miksi ja mieti samalla miksi nautit jonkun työttömyydestä ja tukien nostamisesta.
Suomalaiset ovat typeriä, ei ole ymmärrystä siitä mistä se raha tulee ja mikä kaikki vie rahaa.
Käytä mieluummin sanaa perussuomalaiset äläkä syyttele fiksua enemmistöä suomalaisista, Igor.
Täällä kukaan muu toivo kellekään pahaa kuin ap-persu ja sinä.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, päinvastoin. Teen itse etätöitä niin parempi vaan ettei ne ärsyttävimmät ole päivällä kotona.
eivätkös he ole siellä omissa asunnoissaan, eli miten se häiritsee työskentelyäsi . tuskin häly, sillä onhan työpaikoilla sekä sen ympäristössäkin hälyä. kotona jopa ikäänkuin suljetumpaa.
mutta ap- ei noin- nyt meni nolon puolelle.
Mulla on kivat ja ahkerat naapurit.
AP on mielenvikainen.
Ap:n ydinviesti: En saa pillua. Antakaa pillua.
Vierailija kirjoitti:
Öööhh, normaali ihminen on pikkumainen, katkera ja kostonhimoinen.
Naapurini on miljönääri, googlen mukaan 2 x eronnut, 1 lapsi.
Yrittäjä tekee pitkää päivää, työllistää ja maksaa paljon veroja.
Toivon hänelle pelkkää hyvää
En yhtään