Sinun ja miehesi iät?
Kommentit (135)
On muuten hauska lukea näitä. Olen pienestä pitäen "oppinut" , että mies on aina naista vanhempi. Eipä näytä näin kaikilla olevan :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:03"]On muuten hauska lukea näitä. Olen pienestä pitäen "oppinut" , että mies on aina naista vanhempi. Eipä näytä näin kaikilla olevan :)
[/quote]
Sille ei ole naisen kannalta mitään biologisia perusteita miksi miehen pitäisi olla naista vanhempi. Nykyään on alettu luopua tuosta vanhanaikaisesta ajattelutavasta, ja naiset ovat alkaneet antautua myös itseään nuorempien miesten viettelyyn. Ja hyvä niin. :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:03"]On muuten hauska lukea näitä. Olen pienestä pitäen "oppinut" , että mies on aina naista vanhempi. Eipä näytä näin kaikilla olevan :)
[/quote]
Sille ei ole naisen kannalta mitään biologisia perusteita miksi miehen pitäisi olla naista vanhempi. Nykyään on alettu luopua tuosta vanhanaikaisesta ajattelutavasta, ja naiset ovat alkaneet antautua myös itseään nuorempien miesten viettelyyn. Ja hyvä niin. :)
[/quote]
Ei tuo mikään vanhanaikainen ajattelutapa ole. Oikeastaan vain noin sata vuotta eletty tuossa "kuplassa". Sitä ennen meni vuosisatoja niin että naiset olivat usein miestään vanhempia.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:48"]Minä 24, mies 36.
[/quote]
Oi, oi. Ikis saattaisi puuttua tuohon.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:56"]vaimo 30 minä 28
[/quote]
Kenen vaimoa mahdat tarkoittaa?
Minä 39 ja mies myös 39.