Mies kommentoi ikävästi rintojani
Olen tapaillut yhtä mukavaa miestä muutaman kuukauden. Hän on muuten ihan kiva ja niin, mutta hän kommentoi ikävästi rintojani. Ne on kokoa G80 joo ja riippuu mustakin rumasti, mutta ei ole kiva kuulla häneltä kommentteja niistä. Riipputissit, karseet riipat, roikkuu navassa asti, tyhjät lapaset.. Noin suurin osa miehistä varmaan ajatteleekin. Pitäiskö mun mennä leikkauttaan ne vai tyytyä näihin riippiksiin? Tiedän joo että tuollaisten puhuminen toiselle ei ole ihan ok, mutta en mä parempaakaan miestä saa.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:41"] Sori ot, mutta miten läski olet muuten? [/quote] miksi ap olisi läski? [/quote] Jos rintaliivien koko on 80G, se tarkoittaa että ympärysmitta rinnan alta on lähemmäs 90 cm, tod.näk. ~88 cm ja rintojen päältä joku 105 cm. Kuka hoikka on noin iso? Tunnen erään naisen, jolla on kymmeniä kiloja ylipainoa (painaa lähes 90 kg), ja hänen liivikokonsa on 75K.
[/quote]
ei tarkoita. tarkoittaa sitä, että rinnanympärys rintojen alta on noin 80cm, eikä toi ole mikään kovin iso
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:41"] Sori ot, mutta miten läski olet muuten? [/quote] miksi ap olisi läski? [/quote] Jos rintaliivien koko on 80G, se tarkoittaa että ympärysmitta rinnan alta on lähemmäs 90 cm, tod.näk. ~88 cm ja rintojen päältä joku 105 cm. Kuka hoikka on noin iso? Tunnen erään naisen, jolla on kymmeniä kiloja ylipainoa (painaa lähes 90 kg), ja hänen liivikokonsa on 75K.
[/quote] 75 cm rintojen alta tarkoittaa kapeaa yläkroppaa ja luultavasti alaosassa on sitten ne kilot ja ympärysmitta lantiolla 100 cm? Tai sitten hän ostaa liian pieniä liivejä. Minä painan 77 kg, ja kokoni on 90DD. Ihmisillä on myös eri levyisiä kroppia kiloista riippumatta tai niiden sijoittumisesta riippuen. toisilla omenavartalo, toisilla päärynä ja toisilla neliö ja toisilla tiimalasi jne.
Kiitos kannustavista kommenteista. Odotin lähinnä haukkuja täältäkin. Tuo mies on silti muuten ihan kiva ja kohtelias, ehkä mun rinnat sitten vaan on niin kamalat ettei voi pitää suutaan kiinni. AP
Mä ainakin haukkuisin tuollaisen pienimunaiseksi, pullonkaulahartiaiseksi, epämiehekkääksi ym. eli tosi nopeaan henkisesti kastroisin tuollaisen pikku paskan ja sitten monoa perseelle niin ettei tosikaan!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:05"]
Kiitos kannustavista kommenteista. Odotin lähinnä haukkuja täältäkin. Tuo mies on silti muuten ihan kiva ja kohtelias, ehkä mun rinnat sitten vaan on niin kamalat ettei voi pitää suutaan kiinni. AP
[/quote]
Vaikka ne olisikin sen mielestä kamalat, niin ei hyvän kasvatuksen saanut ja oikeasti ihana ihminen koskaan nimittelisi niitä tuollaisilla tavoilla.
Tuli paha mieli, toivottavasti tämä on provo? Itsekin olen aina välillä tyytymätön rintoihini. Mitä tähän sanoo mieheni? Ihanat, maailman kauneimmat, täydelliset rinnat.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:55"]
Älä vaan luovu rinnoistas. Paitsi jos niistä aiheutuu jotain selkävaivoja tai kipuja, niin sitten kannattaa harkita. Muuten tollaiset rinnat kuulostaa upeilta ainakin omaan korvaan. Ja unelmana olisi että joskus sellaisia pääsisi hyväilemään.. Löydät varmasti jonkun toisen kaverin, joka arvostaa sua sellasena kuin olet.
[/quote]
ootsä vakavissasi? riipparit polvissa asti, niitä vois käyttää vaikka henkseleinä
täällä kanssa yksi rintojaan häpeävä, isot ja roikkuvat.. en silti kattelisi tollasta miestä, rajansa kaikella, parempi olla vaikka yksin.
Mun rinnat on 60A. Kahden lapsen jälkeen jopa niinkin pienet rinnat pystyvät roikkumaan. Tyhjät, pienet pussukat, ihan kuin jotkut onnettomat kivekset :D Oikeasti! Ja valtavat nännit.. Silti mun herttainen mieheni väittää kovasti niistä tykkäävänsä.
Hänellä itsellän taas alkaa olla jo paremmat rinnat kuin mulla. Välillä keskenään vitsaillaan toki, että olispa tilanne toisinpäin :) Ei tulisi kuitenkaan mieleenkään kommentoida oikeasti ikävästi miehen rintamuksesta/ylipainosta.
Ap, ei tuo ole oikea mies sulle, jos tollasia sammakkoja heittelee suustaan. Ennenpitkää alkaa sunkin mieltä kaihertaa moinen, selkeästi se häiritsee jo nyt kun tänne kerta avauduit. Menetät vain itsetuntosi olemalla vääränlaisen miehen kanssa.
Sori ap, mutta toi miehesi kuulostaa aikamoiselta idiootilta! Ei sun tarvitse "tyytyä" siihen, parempi olla yksinkin kuin tuollaisen ässholen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:36"]
Lähe sä esileikin aluksi hakeen pinsetit ja sokeripala.
[/quote]
miksi?
[/quote]
Sokeripalalla huokuttelet munattoman miehen munan esiin, pinseteillä nappaat kiinni.
[/quote]
Sivuhuomautuksena, mulla BMI 22, mitta rinnan alta 78 cm & rintojen päältä 101. Että ruumiinrakenteesta kiinni eikä läskiys tähän aloitukseen edes liity.