Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kommentoi ikävästi rintojani

Vierailija
21.05.2015 |

Olen tapaillut yhtä mukavaa miestä muutaman kuukauden. Hän on muuten ihan kiva ja niin, mutta hän kommentoi ikävästi rintojani. Ne on kokoa G80 joo ja riippuu mustakin rumasti, mutta ei ole kiva kuulla häneltä kommentteja niistä. Riipputissit, karseet riipat, roikkuu navassa asti, tyhjät lapaset.. Noin suurin osa miehistä varmaan ajatteleekin. Pitäiskö mun mennä leikkauttaan ne vai tyytyä näihin riippiksiin? Tiedän joo että tuollaisten puhuminen toiselle ei ole ihan ok, mutta en mä parempaakaan miestä saa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mieluummin yksin kun kuuntelisin toisen kommentteja. Toivottavasti mies on itse vartaloltaan mr. täydellisyys kun on varaa arvostella toisen tissejä.

Vierailija
2/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe sä esileikin aluksi hakeen pinsetit ja sokeripala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään jatkaa tapailua, jos mies kommentoisi jotain tuollaista. Mieti nyt itsekin. Tuollainen kertoo huonoista käytöstavoista ja siitä, ettei mies kunnioita sua eikä luultavasti kauheasti välitäkään.

Vierailija
4/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:28"]

Olen tapaillut yhtä mukavaa miestä muutaman kuukauden. Hän on muuten ihan kiva ja niin, mutta hän kommentoi ikävästi rintojani. Ne on kokoa G80 joo ja riippuu mustakin rumasti, mutta ei ole kiva kuulla häneltä kommentteja niistä. Riipputissit, karseet riipat, roikkuu navassa asti, tyhjät lapaset.. Noin suurin osa miehistä varmaan ajatteleekin. Pitäiskö mun mennä leikkauttaan ne vai tyytyä näihin riippiksiin? Tiedän joo että tuollaisten puhuminen toiselle ei ole ihan ok, mutta en mä parempaakaan miestä saa.

[/quote]

kuule ole mieluummin ilman tätä äijää, dildo on keksitty.

Vierailija
5/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh.....? Heittää kyllä sanattomaksi. Ei kai tuollaista kusipäätä tarvitse uudestaan tavata?

Ja vaikka et saisikaan parempaa miestä, niin kai nyt todellakin on parempi ilman...

Vierailija
6/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ot, mutta miten läski olet muuten?

Vierailija
7/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas vain onkin mukava mies.

Vierailija
8/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
9/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:41"]

[/quote]

miksi ap olisi läski?

Vierailija
10/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kehu" kunnolla sen ukon palleja ja heitä pihalle! Ei tuollaisellä vätyksellä voi olla kun homehtuneet herneet Siwan muovipusseissa, päällä ryppyinen prinssinakki.

Vierailija
11/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko oikeesti kauheen huono idea pienenyttää noita? Luulis aiheuttavan hartiavaiboja tms

Vierailija
12/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oon lievästi ylipainoinen, bmi <26. Ei tuo mies ole kilojani kommentoinut, rintoja vaan.

Vierailija
13/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:48"]

[/quote]

Oon lievästi ylipainoinen, bmi <26. Ei tuo mies ole kilojani kommentoinut, rintoja vaan.

[/quote]

AP vastasi siis tämän.

Vierailija
14/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa... Jos muutaman kuukauden tapailun jälkeen tulee oikeasti tuollaista tekstiä, niin eihän siinä ole muuta selitystä kuin, että mieskään ei halua jatkaa tapailua. Vaikka olisi siihen kai jotkut muutkin sanat löytynyt...

ap:lle, älä tuhlaa enää ajatustakaan mieheen. Tekstari riittää ja eteenpäin. Jokainen onnellinen nainen on puolisonsa silmissä kaunis, tosi siirappista joo, mutta kyllä se niin on. (ja tietysti toisinpäin)

Vierailija
15/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuolla tavalla puhuvaa miestä voi joku luonnehtia mukavaksi ihmiseksi?

Vierailija
16/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa jotain aika isoa kokoa H tai G tms. ja tottakai ne roikkuu kun on liian painavat ja ikääkin jo 40, mutta ei mua haittaa yhtään. Nuorena oli kauheet rintakompleksit, nyt pidän itseäni oikein kuumana :D 

Mua ei oo arvosteltu noin, mutta on sanottu että isot lollot ja että isot ovat. Itse koen että ovat aika tyhjätkin, miehet ei koe tai eivät ainakaan sano. Yksi kun sanoi jotain että tykkäis isommista niin sanoin suoraan totuuden hänelle että hänellä pieni nakki, en loukaten vaan samalla tavalla todeten asianlaidan. 

Ei kannata välittää, kun oikea ihminen osuu kohdalle niin ei se ole rinnoista kiinni. 

Vierailija
17/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:41"]

[/quote]

miksi ap olisi läski?
[/quote]
Jos rintaliivien koko on 80G, se tarkoittaa että ympärysmitta rinnan alta on lähemmäs 90 cm, tod.näk. ~88 cm ja rintojen päältä joku 105 cm. Kuka hoikka on noin iso? Tunnen erään naisen, jolla on kymmeniä kiloja ylipainoa (painaa lähes 90 kg), ja hänen liivikokonsa on 75K.

Vierailija
18/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies vaan sanoo mitä kaikki ajattelee, miks se ois väärin

Vierailija
19/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:36"]

Lähe sä esileikin aluksi hakeen pinsetit ja sokeripala.

[/quote]

miksi?

Vierailija
20/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan luovu rinnoistas. Paitsi jos niistä aiheutuu jotain selkävaivoja tai kipuja, niin sitten kannattaa harkita. Muuten tollaiset rinnat kuulostaa upeilta ainakin omaan korvaan. Ja unelmana olisi että joskus sellaisia pääsisi hyväilemään.. Löydät varmasti jonkun toisen kaverin, joka arvostaa sua sellasena kuin olet.