Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys miehille! (vaimon lihominen)

Vierailija
20.05.2015 |

Jos vaimo lihoo jonkun verran, esim 15-20 kiloa, onko hän silmissänne yhtä haluttava ja ihana kuin ennenkin vai haikailetteko hoikemman vaimonne perään? Ajatteletteko vaimon lihonneen aina kun näette hänet esim seksiä harrastaessanne vai eikö muutosta edes tietoisesti ajattele? Pettäisitkö vaimoasi hoikan naisen kanssa jos tilaisuus tulisi? Haluaisin rehellisiä vastauksia!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:15"]

Mä luulen että paljon vaikuttaa se, mitä lihominen tekee naisen itsetunnolle. Jos nainen tuntee olonsa kauniiksi ja seksikkääksi ja on itsevarma, niin mies tykkää. Jos inhoaa itseään, on epävarma ja ahdistunut, niin eihän sellainen kovin haluttavaa ole.

[/quote]Totta tuokin, lihominen vaikuttaa ulkonäköön tosi yksilöllisesti, monilla naisilla nyt ei haittaisi mitään jos jonkun 5-10kg lihoisi.

Vierailija
22/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on lihonut aika paljon, ehkä joku 20-30kg, avioliittomme aikana mutta on musta edelleen seksikäs ja haluttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo rupsahti raskauden jälkeen.. oli se ennen sitäkin laiha läski, eli ei mikään sporttailija.. yritti pitää itseään kunnnossa kaloreilla, ei liikunnalla.. petin ja pistin vaihtoon.

Vierailija
24/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:49"]Jos se 10-15kg läski tulee tisseihin, perseeseen ja reisiin tasaisesti on se ihan ok minulle. Jos taas naisella on sellainen jethron vatsa niin en pidä ollenkaan. Mutta nämä on tosi yksilöllisiä juttuja.
[/quote]

Muista sitten kun itse lihot, että keräät sitä läskiä vain haukkareihin ja reisiin.

Vierailija
25/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo laihdutti kahden raskauden jälkeen 15 kg ja pakko sanoa, että olen selvästi enemmän kähmimässä kuin +15 kg sitten.

Vierailija
26/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin ne kilot, haittaa se jos vaimo muuttuu epävarmaksi itsestään ja hakee hyväksyntää harva se päivä. Tai jopa häpeää itseään lihomisen takia.

Vierailija
27/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haahaa, nauran taas ääneen! Täällä palstalla naiset on aina nimenomaan ja pelkästään naiset, jotka kommentoi ja kirjoittelee ja yhtäkkiä, kuin taikaiskusta, ilmestyy muka tyhjästä parikymmentä miestä vastaamaan kysymykseen, joka on tarkoitettu miehille! :D

Eheee-he....

Vierailija
28/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis sinä luottavainen ja naiivi ap, tällä palstalla ei ole miehiä. Toistan, tällä palstalla EI OLE miehiä. Jos joku väittää olevansa mies, se on oikeasti nainen.

Sori, jos tipautin sinut jostain sfääreistä mutta tämä on faktaa.

Vierailija
29/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielipoliisi tiedottaa: oikea muoto on "lihoa/lihon/lihominen", ei "lihota/lihoan/lihoaminen". Tässä keskustelussa esiintyi niin usein vääriä muotoja, että katsoin tarpeelliseksi puuttua tähän haitalliseen ilmiöön. Kiitos kun luitte, ei muuta. Jatkakaa.

Vierailija
30/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:39"]

Kielipoliisi tiedottaa: oikea muoto on "lihoa/lihon/lihominen", ei "lihota/lihoan/lihoaminen". Tässä keskustelussa esiintyi niin usein vääriä muotoja, että katsoin tarpeelliseksi puuttua tähän haitalliseen ilmiöön. Kiitos kun luitte, ei muuta. Jatkakaa.

[/quote]

osasin siis edes jotain vaikka olenkin läski. jes! :D t. ap

Vierailija
31/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis sinä luottavainen ja naiivi ap, tällä palstalla ei ole miehiä. Toistan, tällä palstalla EI OLE miehiä. Jos joku väittää olevansa mies, se on oikeasti nainen.

[/quote]Kas kun tuollainen tietäjä tänne ilmaantui, niin piti oikein kurkata housuun, ja kyllä ne munat siellä edelleen olivat.

Vierailija
32/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lihominen haittaa.. ja miten sitä ei muka voisi olla huomaamaatta.. rinnat tuolla säilyi, pienet niin ei niistäkään iloa.. ja petän aina kun on mahdollisuus.

Vierailija
33/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:41"]

[/quote]Kas kun tuollainen tietäjä tänne ilmaantui, niin piti oikein kurkata housuun, ja kyllä ne munat siellä edelleen olivat.

[/quote]

höpö höpö.

Vierailija
34/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä haittaisi, jos tulisi 10kg lisää niin on sekin jo helvetisti ihraa, kuvitellaan vaikka 8 litran maitotölkkiä rasvaa ympäri kehoa niin hyh.

Ja toinen inhottava ajatus on se, että lihova ihminen ei halua pitää itsestään huolta, eikä välitä terveydestään jne, etenkin jos toinen osapuoli pitää itsensä kunnossa jne. Lihavat ei ole sisäisesti halttavia, kun sellainen laiskan passiivisen ruuanmussuttajan sisin ei ole kovin kiehtova.

Vierailija
35/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:51"]

Uskon, ettei rakkaus lopu kiloihin, mutta haluttavuus voisi kärsiä... ja esim helpommin ihastua toiseen naiseen...? kiitos vastauksistanne ja lisääkin saa laittaa. ap.

[/quote]

Mä olen lihonut meidän alkuajoista n.15kg, ollaan oltu yhteydessä 5v, naimisissa 2v. Miestä ei haittaa yhtään, haluaa seksiä ja on ihana minua kohtaan. Mutta! Mä itse inhoan itseäni ja seksihalut lopahtanut täysin. Häpeän siis ulkonäköäni. Itsetunto on nollassa. Ollaan jo neljäkymppisiä.  Minä itse olen tämän ongelman tehnyt, en halua enää edes saunaan kimpassa. Ruokailu- tai liikuntatapoja en ole muuttanut. Siksipä tulikin yllätyksenä nämä "vanhojen" vaivat. Kolmekymppisenäkin vielä saatoin syödä ihan tosi paljon, ei tuntunut missään.

Vierailija
36/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:36"]

Jos vaimo lihoo jonkun verran, esim 15-20 kiloa, onko hän silmissänne yhtä haluttava ja ihana kuin ennenkin vai haikailetteko hoikemman vaimonne perään? Ajatteletteko vaimon lihonneen aina kun näette hänet esim seksiä harrastaessanne vai eikö muutosta edes tietoisesti ajattele? Pettäisitkö vaimoasi hoikan naisen kanssa jos tilaisuus tulisi? Haluaisin rehellisiä vastauksia!

[/quote]

En pettäisi ikinä. Lihominen kuitenkin rehellisesti sanottuna häiritsee ja yrittäisin vaivihkaa esim. vaikuttaa hänen ruoka- ja liikuntatottumuksiinsa ensin hänen tietämättään ja myöhemmin voisin keskustella asiasta. Yritän välttää haukkumista ja itsetunnon murskaamista.

Vierailija
37/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vastaa: Ei huomaa sitä, joskus saattaa havahtua että tosiaan onhan tuota painoa tullut. Ei ajattele sitä seksin aikana, pitää yhtä haluttavana. Ei pettäisi.

Ollaan keskusteltukin tästä paljon koska painoni on vaihdellut paljon suhteemme aikana. Ironista kyllä, olin painavimmillani häissämme. Kun tapasimme, painoin ehkä 75kg. Häissä 95kg. Vuosi häiden jälkeen 55kg. Raskauden jälkeen jälkitarkastuksessa vieläkin 55kg mutta pari kuukautta myöhemmin 75kg. Nyt lapsia on kaksi ja edelleen painan 75kg, ilmeisesti imetyksen takia (1v+1v peräkkäin) kun millään mitä teen (hyvässä ja pahassa) ei ole MITÄÄN vaikutusta.

Seksin määrä on meillä pysynyt läpi suhteen ihan vakiona (sitä on runsaasti), eli ei ole paino siihen vaikuttanut. Ja yhtä paljon on kähmintää ja himoa painosta riippumatta. Mies itse on hoikka/normaali. Mies(kin) oikeastaan tajusi kuinka lihava olin ollut häidemme aikoihin vasta jälkikäteen kun katsoimme hääkuvia, jotenkin samalla tavalla sokea sille kuin itsekin olen kun kuitenkin näemme toisiamme päivittäisessä arjessa. Itselläni on kuitenkin mukavampi ja itsevarmempi olo hoikassa kropassa joten sitä kohti pyritään, oman henkisen hyvinvoinnin takia.

Vierailija
38/39 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni lihoi 30 kg ja oli silti kuuma hottis kun hyvä päärynäkroppa laittoi kamat oikeisiin paikkoihin. Ehkä se vähän alkoi häiritsemään, mutta on sittemmin laihduttanut 15kg. Vaimoni on pitkä naiseksi.

Seksistä puheenollen. Se mikä näyttää ja tuntuu hyvältä on kaksi eri asiaa. Silloin kun vaimo oli laihimmillaan oli pelkkää "luuta ja nahkaa". Sänkypuuhat olivat semmoista kovaa luiden kopinaa ja kolahtelua, nykyisin softimpaa.

Vierailija
39/39 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut 30v on yhteistä taivalta jo takana ja niitä kiloja on molemmilla sillä matkalla ollut välillä enemmän ja välillä vähemmän. Itselleni oli kova paikka, kun kolmekymppisenä petti polvi ja entisestä kilpaurheilijasta tuli kehäraakki ennen aikojaan. Varmaan siinä jotain (diagnosoimatonta) masennustakin oli taustalla, mutta aika nopsasti oluen avittamana tuli 30kg kerättyä massaa lisää, ihan sitä itseään, ja sikspäkki vaihtui tynnyriin. Vaimo taisi minua haluta edelleen, mutta itseltä meni ylipainon ja alkoholin siivittämänä sekä halut, että osittain myös kyky. Eka lapsi kun syntyi niin tuli ryhtiliike, karisi masennus ja löytyi uusia kropalle sopivia liikunnan muotoja, alko jäi ja alkoi olla ihan urheilijan mallinen taas.

Vaimo taas alkoi kolmekymppisenä kasvissyöjäksi ja näivettyi ihan olemattomiin, ei osannut oikein suunnitella ruokavalioitaan oikein, pyörtylikin välillä. Ei se minun haluihini vaikuttanut (toki oli omatkin ongelmat silloin), mutta pakko oli jossain vaiheessa huomauttaa, että nyt täytyy jotain korjata kun et ole terve enää. Toisen lapsen jälkeen taas lihoi 20kg, otti sen itse aika raskaasti. Hänen lihomisensa ei minun haluihini juurikaan vaikuttanut, mutta se jatkuva valitus omista kiloistaan ja niistä johtuva huono itsetunto ja omien halujensa hukkaaminen sitäkin enemmän. Jossain vaiheessa sanoin aika rumastikin, että haluan häntä, voidaan panna vaikka samantien tuossa keittiön pöydällä, kunhan ruikutus loppuu ja joko tekee asialle jotain tai hyväksyy itsensä sellaisena kuin on.

Nyt ollaan jo melko vanhoja - eläkekin pian käsillä, molemmat normaalipainoisia, terveitä ja melko liikunnallisia, tästä eteenpäin kai lähinnä vain kuihdutaan ja rypistytään. Eikä sekään mitään haittaa, rakastetaan, ollaan, puolin ja toisin edelleen halutaan. Ei sitä kilot tai rypyt miksikään muuta.