Karvat vai poslari
Kommentit (56)
Kyllä tulee karvaa suuhun, jos ei posliini.
Kaikki käy, mutta nykyään kyllä eniten viehättää lähes luonnotilainen, kummun päällä keskeltä tuuhea ja harvenee reunoille, rajattu sen verran ettei kovin paljoa karvat yli pikkuhousun reunan tule. Vulvan ympärilläkin siistittyä karvaa pitää olla.
Kyllä ei tule karvan ujentakaan suuhun vaikka miten nuolis naturellia
Olen aika mustavalkoinen.
Eli kaikki posliinit keplaa (ellei lihava nainen). Mutta karvallisista ei käytännössä kukaan. (Ellei kyse jostain teoreettisista, joihin ei ikinä mahdollisuutta).
Hyvin ajetun posliinin pehmys suun ja sormin koettuna parasta
Molemmat käy, mutta mieluummin joko karvat tai sitten se posliini. Tosi paljon näkee sitä välimallia, jossa jätetty lyhyt kiitorata, mutta mun mielestä sellainen on turhaa. Jos karvoja on käyty sheivaamaan, niin miksei mennä saman tien loppuun asti? Karvoissa ei itsessään mitään pahaa, mutta en tajua miksi niin monella on jätetty sellainen pieni karvoitus kuin merkiksi, että hei kyllä mullakin karvat kasvaa, mutta olen vain ajellut melkein kaikki niistä pois.
jalkapohjat ja kämmenet ainakin posliinia, kasvoistakin suurin osa (ainakin naisella) Muualla saa kasvaa sen verran lu luonto on halunnut määrätä
Vierailija kirjoitti:
Friikeillä karvat muilla ei
minusta itsensä nylkeminen sitä friikkiyttä on
Rehellisesti, ja varmaan useimmat miehet komppaavat. Asialla ei juuri ole väliä!
Joku rokkari on sanonut pistämättömästi, että mieluiten silmäkulmien alapuolelta kaikkialta karvattomia.
Itse nautin eniten, kun vaimoni on täysin luomu, naturelli, siistimätön, ajamaton.
Tumma ja tuuhea.