Karvat vai poslari
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Posliini, jos meinaat kielihoitoa saada.
Nainen varmaan haluaa sitä kielihoitoa häpykummulle juu.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nainen ei haluakaan saada kielihoitoa mieheltä, joka ei tiedä, missä klitoris sijaitsee.
Vierailija kirjoitti:
Karvat eivät haittaa suuseksin antamista mitenkään ellet nuole itse ihan vääristä paikoista...
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen tekemistä karvoilla on suuseksin kanssa? Luuletko että sitä puskaa nuollaan?
Olen mies, joka on ajelee alapäänsä siistiksi. Karvoitusta on vain kalun yläpuolella. Naiseni innoittamana ole tähän päätynyt. Hän huolehtii myös omasta kapeasta kiitoradasraan. Suihinotto on hänen mielestään siistimpää. Pidän kielisessiota naisen paljaalla iholla nautinnollisempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvat eivät haittaa suuseksin antamista mitenkään ellet nuole itse ihan vääristä paikoista...
No riippuu, joillakin naisilla klitoris on melkoisen puskan sisässä, jos ei ole siistitty.
Peppuakin on kivempi nuolla, jos on ajeltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No riippuu, joillakin naisilla klitoris on melkoisen puskan sisässä, jos ei ole siistitty.
Peppuakin on kivempi nuolla, jos on ajeltu.
Ei ole jos ovat kiihottuneita..
Ollaan pariskunta M33 ja N36.
Mulla kivespussi täysin sileäksi ajeltu, mutta peniksen yläpuolelle olen jättänyt lyhyen karvoituksen, kun ihan paljas ei toimi mulla esteettisesti.
Naisella sellainen pieni, lyhyeksi siistitty kiitorata, muuten karvaton.
Kämmenet, jalkapohjat jaa kieli saisivat ainakin olla posliinina
Eipä juuri merkitystä onko karvat vai posliini kun molempien suosikkiasento on takaapäin. Rouva tosin sheivaa muutaman viikon välein posliiniksi. Sokerointia ei ole harrastettu ja tuskin tullaan harrastamaankaan.
Se puoliposliini on aikas hyvä kun voi saada molemmat…
Kummulla pieni kolmio tai kiitorata on kyllä kaunista katseltavaa
Vaimo tykkää takaapäin aktista, sekä suuseksistä takaa, joten täällä kaikki hyvin
Vierailija kirjoitti:
Se puoliposliini on aikas hyvä kun voi saada molemmat…
Kummulla pieni kolmio tai kiitorata on kyllä kaunista katseltavaa
Vaimo tykkää takaapäin aktista, sekä suuseksistä takaa, joten täällä kaikki hyvin
Mielipiteet on sitä luokkaa, että taitaa vaan vaimo puuttua
Vierailija kirjoitti:
En oo päässy koskaan kokemaan kunnon puskaa. Useita poslareita kylläkin. Ois upea kokea kunnon luomupuska. Näyttää kuvissa niin seksikkäiltä. M22
Mä taas olen saanut paljonkin seksiä viime vuosituhannella ja yhden kiitoradan muistan, muilla trimmattu karva. Vois olls kiva nuolls poslaria, mutta vain sängetöntä ja näppylätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo päässy koskaan kokemaan kunnon puskaa. Useita poslareita kylläkin. Ois upea kokea kunnon luomupuska. Näyttää kuvissa niin seksikkäiltä. M22
Mä taas olen saanut paljonkin seksiä viime vuosituhannella ja yhden kiitoradan muistan, muilla trimmattu karva. Vois olls kiva nuolls poslaria, mutta vain sängetöntä ja näppylätöntä.
1900-luvulla? No onhan tuota sitten tullut pamputettua ihan viime aikoina
Millä ilveellä saatte kaiken pois? Mies niin arka ajelemaan, aina on joku vaava palleissa. Ja en kestä kun aina joku karva suussa sitten.
En kyllä itseltänikään saa ajeltua, mies tekee harvakseltaan, muttei ihan sileeksi saa kyllä!
Oman mielipiteeni sanoakseni ja siis tosiaan oman mielipiteen. Siistitty alapää niin itselläni kuin naisellakin mutta ei koko-posliini. Karvakolmio härveleiden/ värkkien yläpuolella ja siitä alaspäin ajeltu. Mutta tosiaan, ei mikään maailman tärkein juttu tämäkään. Hommat hoituu kyllä kaikenkarvaisilla :D