Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dream matte mousse meikkivoide!

Vierailija
20.05.2015 |

Eli olen ostamassa kyseistä meikkivoidetta ja en siis ole kyseistä voidetta koskaan käyttänyt vaikka on noinkin vanha.
Sopiiko akneiholle? Peittääkö arpia?
Pysyykö miten iholla?
Onko pieni purkki riittoisa?
Paljonko n. maksaa?
Levittyykö hyvin, tasaisesti?
Sopiiko käytettäväksi vain pieni kerros vai voiko kerrostaa?
Tuleeko millainen pinta?
Ihotyyppisi ja mitä värisävyä käytät?

Ei ole näihin pakko vastata, kerro muute vain mitä tahansa kyseisestä tuotteesta. Iso kiitos vastanneille.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen Rimmelin Lasting Finish Nude 25H meikkivoidetta! On ohut, mutta peittävä, antaen kuitenkin kauniin lopputuloksen. Edullinen myös!

Vierailija
22/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:52"]Eli näitten viestien perusteella en ole aikomassa ostaa kyseistä meikkivoidetta. Melkein aina tulee ostettua väärän väristä meikkivoidetta. Lumenen cc vaalein sävy teki ihostani täysin valkoisen, seuraavaksi vaalein jo ihan oranssin. En tiedä mitä teen. Huomen aamuna olen kauppaan menossa.
[/quote]
Kokeile sitä Lumenen voidetta. Musta purkki missä pinkkiä. Ja vielä edullinenkin... :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:52"]Eli näitten viestien perusteella en ole aikomassa ostaa kyseistä meikkivoidetta. Melkein aina tulee ostettua väärän väristä meikkivoidetta. Lumenen cc vaalein sävy teki ihostani täysin valkoisen, seuraavaksi vaalein jo ihan oranssin. En tiedä mitä teen. Huomen aamuna olen kauppaan menossa.
[/quote]
Kokeile sitä Lumenen voidetta. Musta purkki missä pinkkiä. Ja vielä edullinenkin... :-)
[/quote]

Joo googletin ja ainakin kuulostaa juuri mulle sopivalta. Tuon aion ostaa huomenna kiitos!

Vierailija
24/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt siitä lähtien kun tuli markkinoille, sävyä Nude. Sopii tosi hyvin mun kuivalle iholle. Vaikka muitakin olen kokeillut, aina olen siihen palannut. 

Vierailija
25/25 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä